اعلام نتایج مسابقات سبزه و سفره هفت سین نوروزی

بسم الله الرحمن الرحیم 

ما وبلاگ نویسان وقتی تو نیستی در دیار قاصدک، چشم در تاریکی گشودیم و دیروز و امروز ، ایستاده چون سرو ، همچون پرستو، آهنگ زندگی نواختیم و در روزهای جانبازی مظلومین شیمیایی ایران، همراه با کودکان سرزمین سرخ ، در خانه ی دوست به انتظار رجعت صدر در روزشمار بازگشت امام موسی صدر به دیار غریب قریب نشستیم.
خودکار کم رنگ و قلم آبی ما، شنگین کلک واحه الدین و دین پژوهان است و بوی امید می آید از عطر باران که با تجربه ی تفکر ، نکته دان راز نهان شویم. کاش خرد منتقد ما یگانه باور می شد! کارگاه خیال ما شاید پاورقی های دمادم و آبچلیک خاطرات چادر مشکی است.
فروردین است ولی سقف کبوددوست وطن غریبه نیست و مسدود است! ما را با افکار افسار گسیخته ی خود در جدال نخاع با مردی از دیار توس ابزاری جز کلاشینکف دیجیتال و وبلاگ نیست. اما آیا این منم! این منم؟ آنتی آبسورد و آفتاب در زنجیر! هین سخن تازه بگو ، ای سید عباس سید محمدی ، اکنون با مهر، در پی هویت و در طلب آرمانشهر.
فرارو ی تابناک ما: اصلاح - اعتماد و سپس انتخاب   

پس شاد باش ای عشق خوش سودای ما به پیش و پاینده باد ایران


متن بالا به منظور یادکردی از دوستان هم پیوند با من است و فقط اسم آقایان مجید نعمت الاهی و  غلامعلی رجایی و عبدالله شهبازی را هر چه کردم نتوانستم در این متن بگنجانم و قصدم یادآوری دوستانم در کوتاهترین متن ممکن بود!  

خلاصه از کسانیکه توی این مسابقه شرکت کردند و یا نکردند، حضور داشتند و یا نداشتند، از همگی تشکر می کنم.  

علاوه بر اینها دوستانی هم از طریق رای یا اعلام حضور در این مسابقه شرکت داشتند که جا دارد از آقای بابک اسحاقی تشکر کنم و از آقای بهمن کریمی که مشاوره های خوبی دادند، و همینطور از مریم خانم که به طور مرتب مشوقم بودند و مرا بسیار راهنمایی کردند و از جناب شنگین کلک در پی کمک و اسپانسری این مسابقه بودند، خیلی ممنونم. همینطور از محمد حسین و دوستانی که از طریق دادن ایمیل آدرس در رای گیری ها شرکت کردند.از دوستان عزیز Lilyr، ناهید، پریسا، بیتا، هم ممنونم.  

اما تشکر ویژه  و اصلی ام از همه ی دوستانی که با ارسال عکس در این مسابقه مشارکت فعال داشته اند، که بدون وجود و حضور آنها این مسابقه اصلا سر نمی گرفت.    

۳نفر از ایشان خواسته اند که لینک و ذکری از نامشان به میان نیاید. نام بقیه شرکت کنندگان در مسابقه سبزه یا در مسابقه سفره هفت سین و یا هردو، به ترتیب شرکت شان توی مسابقه، با لینک و بدون لینک! چنین است:

کوثر خانم

کارگاه خیال جناب بزرگ 

پرستو خانم   

این منم! این منم؟  

عطر باران باران خانم 

آهنگ زندگی فریبا خانم  

آشنایی با یک معلول قطع نخاع آقای مهرداد زندی  

سبزه قبا 

دیکته شب خانم صبا حسینی  

آرشید 

در به در... خانم سارا صدر  

 

همینطور از وبلاگ گل بیتا با خانم فاطمه مفاخری هم در آخرین لحظات در مسابقه سبزه شرکت کرده بودند اما به دلیل یک اشتباه عکسشان دیر به مسابقه رسید و همچنین آقای نکته دان که بعد از اتمام مسابقه عکسشان را رسید و دو وبلاگ دیگر هم که توسط دوستی با دو عکس از سفره هفت سین بنا بود شرکت کنند، و در پیش از اتمام مهلت مسابقه از شرکت توی آن توسط همان دوست انصراف دادند. 

   

و نهایتا برندگان این مسابقه 

   

دوست داشتم از گروه مستکبرین بودم و تمام شرکت کننده ها و رای دهنده ها را برنده اعلام می کردم و به هریک یک دستگاه آپارتمان و یک ویلا جایزه می دادم! اما به یک دلیل ساده نمی دهم! چون ازمستکبرین نیستم! 

  

خب با وجود برگزاری مسابقه و رای گیری برای مرحله ی نیمه نهایی، از آنجا که رای های دو گروه دور نهایی مسابقه سبزه و دور نهایی مسابقه سفره هفت سین، تقریبا نزدیک به هم شد و تعدادی هم نتوانستند در رای گیری ها شرکت کنند، به نظرم رسید که همگی شایسته ی برنده شدن هستند، پس با احترام به نظر رای دهنده ها و عذر خواهی به خاطر به زحمت انداختن شما، تمام عکسهای رسیده به بخش نیمه نهایی را برنده مسابقات اعلام می کنم و ده تومان شارژ تلفن اعتباری هدیه ی ناقابلی است که در نظر گرفته شده و به خدمت این عزیزان تقدیم می کنم.

( حالا خوب شد که من برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری نیستم والا ما الان با این اعلام نتایجی که کردم، ده دوازده تا رئیس جمهور داشتیم  و فکر می کنم اسم مرا به خاطر این تعداد لینکی که توی یک مطلب گذاشته ام باید توی گینس ثبت کنند!)  

امیدوارم همگی در همه ی ایام زندگی شاد و سر زنده و سلامت و سرافراز و سربلند باشید. 

 

نظرات 63 + ارسال نظر
آشنایی با یک معلول قطع نخاع دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 23:55 http://iran.special.ir

سلام جناب ستاریان
ایمیلی بدین مضموت براتون ارسال نموده ام
سلام جناب ستاریان
سپاس از لطف و محبت شما استاد گرامی
احتراما به استحضار میرساند :
اینجانب مهرداد زندی تنها همین ایمیل آدرس را دارم و از این ایمیل آدرس برای شما عکس ارسال ننمودم و حتما اشتباه در انتخاب صورت گرفته است.
به دلیلی که لزومی به بیان آن نمیدانم تا کنون نخواستم به این اشتباه اشاره کنم لاکن جازه دادن شما دلیل محکم شد برای بیان این اشتباه
من الله توفیق
آشنایی با یک معلول قطع نخاع
http://iran.special.ir


درضمن از شارژ استفاده نکردم و آن پیام را حذف نمودم

سلام آقای زندی
ممنون از توضیحاتی که دادید. من ایمیل شما را الان دیدم و ظاهرا تشابه اسمی شما و آقا مهرداد دوست دیگرم، باعث این اشتباه شده و واقعا ممنونم که مرا متوجه اشتباهم کردید.

سید مجید باقری دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 17:28 http://mestaar.blogfa.com

با سلام."غزل خداحافظی" را در منزل مسطار مطالعه فرمایید.

خراسانی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 14:42 http://cheshmejoo.blogfa.com/

سلام.
سال نو مبارک. خدمت خانواده محترم سلام و تبریک برسانید.

باران دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 11:30

سلام وعرض ادب

جناب ستاریان ! شرمنده ولی به خاطر شفاف سازی خدمت کوثر نازنینم باید عرض کنم که سبزه ی شماره ی 7 و8 مال من بود بوخودا شماره ی 10 مال من نبود چقدرم بامزه وفسقلی بود

سلام و عرض احترام
بله حق با شماست ولی چون کوثر خانم به دست خط اشاره کرده بودند و تنها دست خط هم مال شما بود نگاه نکردم و گمان کردم شماره ۱۰ همان است که دست خط دارد!
....
الان نگاه کردم دیدم نوشتند دستتون!! و من دست خط خوندمش
نه بابا! سبزه ی من نیست دست هم دست من نیست

آرشید دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 07:58 http://arshid.blogsky.com/

جناب ستاریان عزیز سلام
از لطف و بزرگواری شما بی نهایت سپاسگزارم و خوشحالم که با آثار و افکار نیک شما آشنا شدم .
هدف از شرکت در مسابقه مشارکت در مهر و نشاطی بود که از آن بهره مند شدیم ...
و اگراصراری بر دریافت این جایزه است اجازه بفرمایید آن را به دوست خوبم جناب شنگین کلک عزیز تقدیم کنم و تشکری هم از این دوست از برادر نزدیک تر داشته باشم که مرا با شما آشنا کردند .

تا همیشه
سربلند و توانا باشید

سلام
لطف و بزرگواری از شماست و خیلی محبت کردید که تشریف آوردید و شرکت کردید. اگر مسابقه به هدفی که گفتید رسیده باشد خوشحالم. اما درباره ی هدیه و جایزه هم فکر می کنم بهتر است بعد از اینکه قبولش کردید اگر خواستید تقدیم ایشان کنید. اینطوری ایشان از من قبول نمی کنند. البته من هم از ایشان بابت ایجاد باب آشنایی با شما و دوستان دیگر چند بار تشکر کرده ام

ممنونم و شما هم به همچنین

مهرداد دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 00:59 http://liveforlove.blogfa.com

بازم سلام
خب من بگم که مریم خانم رای ها رو اشتباه شمردن و سفره شماره 5 به تنهایی اول شد
سفره شماره 7 و 13 هم یک اندازه رای آوردن
من همینجا اعلام میکنم که سفره شماره 5 بدون هیچ شک و تردیدی قشنگترین سفره بود هر کی مخالفه میتونه در کمال آرامش و بدون هیچ ترسی نظرش رو بگه. کسی هست؟

سلام آقا مهرداد
فکر کنم یواش یواش داره کار به بازشماری آرا به خاطر مهندسی آرا و کمیته ی صیانت از آرا و اعتراض و این حرفها میکشه ها!!
آقا ولش کنید و کششششششش ندید! شش تا برنده داریم توی هر گروه و تمام شد! اصلا با این شش تا قلچماقی که شما کنار هم ردیف کردی کسی هم خواست مخالفت کنه مگه جرئت می کنه؟!

شنگین کلک دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 00:37 http://shang.blogsky.com


با سلام و عرض ادب خدمت برادر بزرگوارم آقا مصطفی عزیز
و درود و سپاس فراوان و تشکر بسیار برای زحماتی که یک تنه دربرگزاری این مسابقه زیبا و پرشور متحمل شدند . بدین وسیله اعلام می دارم بنا بر مذاکرات محرمانه و پشت پرده ای
که تا آخرین لحظات قبل از مهلت تعیین شده فی مابین جریان داشت . ما جام زهر را نوشیدیم و اسپانسری را واگذار نمودیم . پس من بعد شرعاً وعرفاً مدیونید اگربرای این مسابقه اسپانسری را نام ببرید . درضمن ما قصد کالبد شکافی هیچ سبزه ای راهم نداشتیم تنها یک حدسی زده بودیم و پیشنهاد کالبدشکافی
را کس دیگری مطرح کرده بود . جهت شفاف سازی هم خدمتتان عارضم که این مسابقه تنها یک اسپانسر قراربود داشته باشد که آنهم بعداً قرارشد که نداشته باشد واستفاده از الفاظ جمع برای این منظور نیز مشمول همان دیون شرعی و عرفی می باشد .
بازهم موفقیت برندگان این مسابقه را به همه تبریک عرض می نمایم و از همه شرکت کنندگان نیز قدرانی نموده برای همگی آرزوی موفقت روز افزون دارم و امیدوارم این همکاری های گروهی
بین وبلاگ ها در سال جدید بیشتر شده و دوستی ها عمیقتر گردند و محبت ها بیشتر .

سلام بر داداش بزرگ ما آقای شنگ
قربان ببخشید اگر فرمایش فرمودید و من اطاعت امر نکردم! بگذارید به گردن این خصلت فروردین ما فروردینی ها
شما خیلی به من لطف کردید و من لطف شما رو فراموش نخواهم کرد.
منم گفته های شما رو آرزو می کنم و عینا مثل شما تکرار می کنم که:
امیدوارم این همکاری های گروهی بین وبلاگ ها در سال جدید بیشتر شده و دوستی ها عمیقتر گردند و محبت ها بیشتر .

نعمت اللهی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 00:18

سلام آقا مصطفی
انصافا شما یکی از بهترین ها در نگارش و تصویر سازی هستید . متن کاملا حرفه ای است و نشان هوش و استعداد با لای شماست واقعا من کیف کردم .
ممنون که مرا مورد تفقد قرار دادید. و خوشحالم که با شما آشنا شدم وخسته نباشید جانانه دارم بخاطر استمرار تلاش زیاد برای برگزاری مسابقات.
امیدوارم همواره شاد باشید . وغم پنهانتان محو گردد .

سلام آقا مجید
از تعریف و تمجید شما ممنونم و قربانت عزیز. اما اینطورها هم نیست آ!
دوستانم رو یاد کردم و ببخشید که نشد اسم وبلاگ شما رو هم داخل متن بیارم. البته کلنجار رفتم اما نشد که نشد!
غم که همزاد من و شماست و حالا حالاها از آن خلاصی نداریم

فریبا دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 00:01 http://faribae.blogfa.com/

با سلام مجدد از شیراز !!

جواب سوآلتون: هم همراه اول و هم ایرانسل !!!
ولی همراه اول هم مگه شارژ میشه ؟؟!!
و البته در نهایت راضی به زحمت شما نیستم و باید گفت همه برنده هستند و همین شادی و شور و حالی که در این فضا بود از هر هدیه ای با ارزشتر بود و هست ..

از مریم خانم گل هم تشکر میکنم برای کامنت خوبشان ..
همگی دوستان شاد و سلامت و موفق باشن ..

سلام
ممنون از جواب شما از شیراز! نگذاشتیم توی مسافرت آب خوش از گلوی شما پایین بره! ببخشید دیگه.
همراه اول هم اعتباری داره اما خب برای شما شد شارژ ایرانسل
باز هم ممنونم

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:25

فکر کنم اونا که جواب ندادند ازتون ویلا میخوان
خب عمو ویلا نمیدین بروین یه ویلا دیگه شمال بخرین همه مون میایم اونجا میشیم همسفر

بله؟!!!!!! ویلا؟!!!!!!

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:24

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:20

وووی عموچقدر خجالتمون میدی خب
گفتیم که همراه اول

شما گفتی اما بقیه جواب ندادند هنوز!
جواب ندند فردا همه رو از دم همراه اول می فرستم

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:04

ط ن ب صفحه ی دوم
بعله دیگه صفحه دوم ومیگفتم
مبارکم باشه

ای بابا! رسیدیم صفحه دوم؟!
مبارکهههههههه خب
اما بابا! ای برندگان مسابقه لطف کنید بگید ایرانسل یا همراه اول؟!
دارم یکی یکی می پرسم و جوابم نمی دند لااقل
زیر سر جناب عصبانی هم که نیست چون با جناب عصبانی هم پیش از اتمام موعد اولتیماتوم، لابی کردم و مذاکره کردم و کوتاه امدند و عفو کردند.

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:03

برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجا؟؟؟؟؟؟؟؟
خب معلومه

راستش برای من که معلوم نبود من اینجا تعداد و صفحه رو ندارم

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:02

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باران جون ببین من و:
قربونت برم چندتا سبزه انداخته بودی مگه ناقلا
ای جانم
خوبه مهمون داشتی وسرت شلوغ بوده اگه سرت خلوت بود چه ها میکردی
نخیرم اینجور فایده نداره
عموجان پیشنهاد میکنم بصورت لیست وار عکس کوچک سبزه هارو بگذارین وصاحبش ومعرفی کنین تا بدونیم چی مال کیه خب

خب بعضی ها نخواستند اسمشون گفته بشه! اونوقت من چی کاره بیدم!

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 22:53

خب پس سبزه ی شماره ۱۰ از کی بید؟؟؟

باران خانوم

کوثر یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 22:30

سلام
ممنون مریم جان
شما همیشه به ما لطف داری
عموجان من از دستتون تشخیص دادم سبزه شماره ده براشمتست واینکه هم وبلاگی روش نوشته بودین
همون همسایه ی خانم مارپل

سلام
اون دست خط مال باران خانم بود!! من سفره ۱۰ رو گفتم نه سبزه رو خانم مارپل اشتباه کردی که!

ناهید یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 21:38

سلام آقای ستاریان
ممنون از نوشته زیبایتان و نشکر از برگزاری این مسابقه شاد.
قبلا هم عرض کردم که شما خاصیت عدالت محوری دارید برای همین همه سبزه ها وسفره هارو برنده اعلام کردید .ایکاش موقع انتخابات ریاست جمهوری هم شما مسئول باشید چون همه کاندیداها برنده میشن اون وقت ما با شعارهای بیشتری از دوستان در مدت چهار سال سرگرم می شویم و دیگه زندگی خودمون حسابی یادمون میره وکمتر غصه می خوریم

سلام
خواهش می کنم
اما از این زاویه ای که شما دیدی، به انتخابات و برنده شدن همه کاندیداها نگاه کردم، دیدم عجب ماجرایی می شد اگر من برگزار کننده انتخابات بودم!!

کاوسی یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 21:06 http://mighat61.blogfa.com

سلام بزرگوار
ممنون به خاطر حوصله ای که به خرج دادید و مسابقه سبزه و هفت سین را برپا کردید. و البته سپاس از متن وبلاگی زیبایتان که با وسواس به این زیبایی تدوین کردید.
شاد باشید.

سلام آقای کاوسی
من هم از شما ممنونم و برای مسابقه ی سبزه ایشالا سال دیگه یکی دوماه قبل با شما هماهنگ می کنم و یکی دو وانت کوزه سفارش میدم

آقا شرمنده می کنید در حضور شما و دوستان زیره به کرمان بردم

پرستو یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 20:29

سلام جناب آقای ستاریان عزیز
و همه ی دوستان گرامی

آقا من واقعاً شرمنده ام . یعنی دقیقاً سه روز تمام من سر به اینترنت نزدم! از بس که مهمون داشتیم و هی با مهمونا بیرون بودیم و ...
والله از دیشبم که دیگه مهمونا به سلامتی رفتن، دو تا خواهرزاده مثل اجل معلق سر رسیدن و خب دیگه! فیزیک خوندیم!!!!

به هر حال شرمنده .

لازمه که یه تشکر ویژه از شما و همه ی دوستانی که زحمت کشیدن، داشته باشم .
خصوصاً شما که خیییییییییییلی تلاش کردید تا با ایجاد محیطی برای یک رقابت دوستانه، شور و نشاط گذاشتن سفره ی هفت سین و سبز کردن سبزه رو احیا کنید .
ممنون آقای ستاریان عزیز . امیدوارم که در تمامی طول و عرض امسال، دلتون شاد و لبتون پرخنده باشه .
همه شما و هم همه ی دوستان عزیز و خانواده های گرامی همه ی عزیزان .

سلام
ممنونم از شما که با کامنتهای خودتون فضای عید و دید و بازدید و مهمونی رو برای ما هم به ارمغان اوردید و می اورید
من هنوز وقتی یادم می افته که شما به اتفاق مهمون هاتون توی رای گیری شرکت کردید و اون فضا رو تجسم می کنم کلی کیف می کنم.
خیلی ممنونم از شما و بقیه ی دوستان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد