مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه سوم ( گروه آخر )

بسم الله الرحمن الرحیم 

ساعتها دقیقه به دقیقه گذشت و روز و هفته و ماه و سال شد و به انتها رسید و این سال با سالهایی که طی کرده ایم، قسمتی از سرمایه ی عمر ما بود، آنچه از عمر ما سپری شد دیگر بدست نخواهد آمد. گذشته را به گذشته بسپاریم و اکنون که سال جدید رسید و ما را که با رویاندن سبزه به استقبالش رفته بودیم، از چشم انتظاری به درآورد. دقیقه به دقیقه اش را قدرشناس باشیم و همانطور که با چشم دوختن به رشد سبزه ها، مملو از شوق بهاری شدیم با صیقل دادن جان و تعالی روح خود، باقی این سرمایه را صرف تجارتی سودمند کنیم. این طلیعه ی بهار جانتان باشد و عید، و این عید، بر شما مبارک باشد ان شاءالله. 

آخرین سری از عکسهای مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه سوم را که به دلیل انصراف تعدادی از دوستان به خاطر خراب شدن سبزه هایشان و یا رشد کافی نداشتن آنها تمایلی به نمایشش نداشتند باعث شد این گروه به حد نصاب پنج عکس نرسد. عکسهای فرستاده شده با نوشته های شیرینی همراه بود و حواشی جالبی هم داشت و دارد که مطمئنم برای من خاطره ای فراموش ناشدنی خواهد بود. از همه ی دوستانی که طی ضرب العجل کوتاه تمام تلاششان را کردند که به این مشارکت و کار جمعی برسند و با این مسابقه کمال همکاری را داشتند، تشکر صمیمانه می کنم و این عکسهای باقیمانده را هم به معرض رای و نظر شما دوستان و بزرگواران قرار می دهم. 

عکس سبزه 11

 

 

عکس سبزه 12 

 

 

عکس سبزه 13 

 

 

عکس سبزه 14 

 

   

خب مسابقه ی سبزه در همین سه گروه مقدماتی تمام شد و اما این سبزه را هم که پیشاپیش از دور رقابتها بیرون اعلام کرده بودم معرف حضور همگی هست. هم عمو نوروز را دید و هم حاجی فیروز را   

این عکس را فقط برای یادگاری میگذارم والا دوستان فقط از چهار سبزه بالا به دو سبزه رای بدهند.  

 

 

 

کماکان کسانی که هنوز توی دو گروه قبلی رای نداده اند، فرصت دارند و می توانند رای بدهند. مهلت رای دادن به عکسهای سبزه ها تا ساعت هشت شب دوم فروردین است. فردا عکسی نخواهیم داشت و به امید خدا پس فردا عکسهای سفره های هفت سین که رسیده و خواهد رسید را برای مسابقه به معرض نمایش می گذارم. کسانیکه عکس سفره ی هفت سین خود را هنوز نفرستاده اند هر چه زودتر عکسهای خودشان را بفرستند.  

برای تک تک شما و خانواده ی عزیزتان ساعتها و روزهای خوشی را در روزهای عید و همه ی سال و بلکه همه ی عمر آرزو می کنم.  

همگی شاد و تندرست باشید.  

....

ساعتی زودتر فرستادم چون ممکن بود با رسیدن میهمان، ارسالش به تاخیر بیفتد و شرمنده شوم.

مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه دوم

بسم الله الرحمن الرحیم  

از همه ی شما دوستان عزیزی که با وجود گرفتاری های شب عید، این برنامه را فراموش نکردید و توی مسابقه شرکت فعال دارید خیلی خیلی ممنونم و چند تا مطلب هست که باید گفته بشود. 

۱- دوستانی که هنوز عکس سبزه ی خودشان را به خاطر اینکه آماده نبوده نفرستادند، برای فرستادن عکسهای سبزه تا قبل از تحویل سال نو فرصت دارند و می توانند عکسهایشان را بفرستند و بعد از سال تحویل فقط و فقط عکسهای سفره ی هفت سین را بفرستید.  

عکس های هفت سین تان را اگر چیده اید و آماده است می توانید بفرستید و تعدادی هم فرستاده اند. 

2- دوستان پیشنهاد داده بودند که برای رای دادن به هر گروه دو روز فرصت بگذاریم. اما با توجه به تعداد سبزه ها و گروه ها و کسانیکه احتمالا ممکن است اضافه شوند، و نیمه نهایی و نهایی هم خواهیم داشت. به نظرم اینکار خیلی به درازا میکشد. من فکر می کنم دیدن چند تا عکس و رای دادن به دوتا از انها چندان وقتی نخواهد. الان مرحله ی مقدماتی گروهها هستیم و برای این قسمت به گمانم یک روز فرصت کافی است و فقط برای گروه آخر فرصت بیشتری می گذارم که همه برسند و بیایند رای شان را بدهند و به نسبت گروه های قبل فرصتشان کم نباشد و حقی ضایع نشود؛ بعد از آن مرحله، احیانا نیمه نهایی و یا نهایی را برگزار کنیم و توی آن قسمت از مسابقه می شود که دو روز یا بیشتر،برای رای دادن، فرصت گذاشت. 

3- کسانی که هنوز توی گروه قبلی رای ندادند، فرصت دارند و می توانند رای بدهند.  

4- اسم پست قبلی را بنا به پیشنهاد خوب یکی از دوستان به " مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه اول " تغییر دادم.

خب مسابقه سبزه را با گذاشتن عکسهای سبزه های گروه دوم به معرض رای و نظر شما می گذارم.  

عکس سبزه 6

  

 

عکس سبزه 7  

 

عکس سبزه 8  

 

عکس سبزه 9  

 

عکس سبزه 10  

مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه اول

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

برای کسانیکه تازه واردند توضیح می دهم که برای سبز کردن سبزه برای سال نو و چیدن هفت سین قبلا فراخوان دادیم و برای ارائه ی عکسهای سبزه ها، به آن شکل مسابقه دادم، تا شور و نشاط ایجاد کنم و بگیم و بخندیم و شاد باشیم و مسابقه دوستانه است البته جایزه ی ناقابلی هم برای نفرات اول تا سوم داریم.   

  

( کسانی گفته اند که سبزه شان آماده نیست و فرصت خواسته اند، این دوستان درست تا قبل از تحویل سال نو فرصت دارند و می توانند عکسهای سبزه هایشان را بفرستند و بعد از سال تحوبل فقط عکسهای سفره ی هفت سین را بفرستید.)  

بیست و هشتم اسفند شد و زمان شروع مسابقه رسید!   

خب با این پست اولین گروه از عکس سبزه ها را، برای انتخاب برترین ها، به رای شما می گذارم. تماشاچی ها، بوقچی ها و پرچم دارها تشویق های خودشان را شروع کنند. :) 

هر کسی که آدرس ایمیل دارد و یا یک وبلاگ داشته باشد می تواند در این مسابقه شرکت کند و یا دوستانش را چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان رای دهنده دعوت و تشویق به شرکت توی مسابقه کند. اما عکسها را بدون اسم فرستنده و با شماره می گذارم تا رقابت فقط برای برنده شدن سبزه بهتر یا عکس بهتر باشد، نه صاحب عکس و سبزه. پس لطفا یارگیری نکنید تا کسانی که دوستان وبلاگی کمتری دارند احیانا حقشان ضایع نشود. 

شما باید از میان 5 سبزه به دو تا از آنها رای دهید. دوستان حتما دو تا را انتخاب کنید و نه یکی را. دو شماره ی انتخابی خود را توی کامنت بنویسید. رای تکراری قابل قبول نیست و رای به یک سبزه به جای دو تا و یا رای فاقد ایمیل آدرس یا آدرس وبلاگ اعتباری ندارد و شمارش نمی شود. 

 

عکس سبزه ی 1   

 

 

عکس سبزه 2 

  

 

عکس سبزه 3

 

 

عکس سبزه  4 

  

 

عکس سبزه 5   

عکس دسته جمعی با دوستان وبلاگی

 سلام به همه ی دوستان عزیزم 

با خودم فکر کردم پیش از اینکه مسابقه سبزه و هفت سین شروع بشه و قبل از اینکه نوروز از راه برسه و احتمالا تعدادی از دوستان به مسافرت بروند و تعدادی هم مشغول دید و بازدید عید بشوند پیشاپیش سال نو را به همه ی دوستانم تبریک بگویم و با همه ی انها که در طی سال گذشته ارتباط وبلاگی داشته ام و یا مطالبشان را می خوانم عکسی به رسم یادگار بگیرم! عکسهای همه را اورده ام، حتا آنهایی که تعطیل کرده اند و یا فیلتر شده اند!( سعی کردم همه ی دوستانم باشند اما ممکنه عکسهایی هم اضافه کنم که شاید فراموش کرده ام) 

امیدوارم که سال آتی برای همه ی شما دوستان، سالی پر از خیر و برکت باشه و توی این عید، همه ی شما سال خوب و پر از نشاط داشته باشید. 

فردا هم موعد مسابقه است عکسهای خودتان را همانطور که توی پست قبلی توضیح دادم از فردا بفرستید ان شاءالله که مسابقه ی خوبی برگزار کنیم.  

برای دیدن عکس دسته جمعی به ادامه ی مطلب بروید.

آبچلیک

ادامه مطلب ...

درباره ی مسابقه سبزه و هفت سین 4

سلام  

دوستان قرار شد از 28 اسفند به بعد، عکسهای سبزه ی هفت سین رو بفرستید و تا سی ام و درست قبل از ساعت سال تحوبل هم مهلت دارید و بعد از تحوبل سال هم تا دو روز مهلت هست که عکسهای خود هفت سین را ارسال کنید. 

چطوری و به کجا عکس ارسال کنید؟!  

یا از راه پیام خصوصی بالای وبلاگ آدرس عکسهای آپلود شده ی خودتون رو بفرستید.  

و  

یا از طریق این دو آدرس ایمیل و ترجیحا جیمیل بفرستید:  

m_satarean@yahoo.com 

msatarean@gmail.com   

به هیچ وجه توی کامنت آدرس عکس آپلود شده را نگذارید

 

 تعداد سبزه برای شرکت در مسابقه محدودیتی ندارد و از هر سبزه هم یک عکس می توانید بفرستید.  

 

 فراموش نکنید که روی هر سبزه هم با دست خط مبارک بنویسید " عیدت مبارک " که اگر احیانا کسی از روی شیطنت رفت سراغ گوگل، لااقل کمی زحمت بکشد تا اینطور عکسی پیدا کند  چطوره که یک "هم وبلاگی" هم به "عیدت مبارک" اضافه کنید که اگر خواست هم نتواند! همه موافقید؟ 

پس روی سبزه حتما بنویسید هم وبلاگی عیدت مبارک بعد عکس بگیرید و بفرستید 

جایزه هم داریم. پس بجنبید که عمو نوروز وقتی امد خواب نباشیم. 

 

امیدوارم و دعا کنیم که سال جدید ِ پیش رو، برای همه ی ما و ملت ما سالی پر از موفقیت و آرامش و آسایش و سرفرازی باشه و کشور ما به آن سربلندی که استحفاقش را داره، برسه. 

پ . ن - مسابقه هفت سین