عذرخواهی

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام. سلام به شما دوستان بسیار عزیزی که با وجود تعطیلی ناخواسته ی این وبلاگ، همچنان به اینجا سر می زنید و پیامهای محبت آمیزتان را با نگرانی و یا با اشتیاق به بازگشت این بنده ی روسیاه، در اینجا گذاشته اید. همانطور که تعدادی از دوستانم می دانند، حقیقتش این است که، چند عامل باعث تعطیلی به یکباره ی این وبلاگ شد. اول بیماری دیسک کمر و ارتروز زانو نشستن را برایم صعب و سخت کرده بود، ولی من بی توجه به  آن، همچنان با تحمل درد، می نشستم و می نوشتم و به همه ی دوستانم سر می زدم، تا اینکه لپ تاپم خراب شد و همزمان سرویس ای دی اس ال خانه و محل کارم قطع شد. تعمیر لپ تاپ هزینه ی گزافی می خواست و وضع جسمانی هم مرا از تامین این هزینه بر حذر میداشت. به هر حال دسترسی به اینترنتم به یکباره از میان رفت، می خواستم در اولین فرصت خدمت شما برگشته و لااقل توضیحی بنویسم که به دلایل بسیاری نشد و نتوانستم. امیدوارم عذرم را بپذیرید. الان مودم دایال آپی روی کامپیوترم نصب کردم و سری زدم و با انبوه پیامها و کامنتهای شما مواجه شدم. در نتیجه با وجود انکه دلایل تعطیلی این وبلاگ همچنان پابرجاست، بر خود فرض و واجب دیدم تا در جواب پیامهای شما، این چند سطر را بنویسم. برای همه ی شما دلتنگم و امیدوارم به این وسیله رفع نگرانی کرده باشم. برای بار دوم امیدوارم که مرا ببخشید، اگر اینطور باعث تشویش و نگرانی و چشم انتظاری شما دوستانم شدم. 

هر کجا که هستید دعا می کنم سلامت باشید و در پناه خدا. 

.... 

نظرات تاییدی نیست چون معلوم نیست با اینترنت دایال آپ دوباره کی بتوانم برگردم.

نظرات 69 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 12:15 http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب ستاریان
و تشکر از حضورتون ..
همیشه شاد و سلامت باشین و در کنار خانواده محترم بهترینها باشه براتون ..
روز خوش و به امید دیدار شما و ادامه وبلاگنویسی

باران سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 17:10

سلام وعرض احترام
ممنون از زحمتی که کشیدید
بله متوجهم امیدوارم به زودی رفع گرفتاری بشه وبه طورکامل پیگیربیمارتون باشید واقعا درد کلافه کننده ایی هست

منم قابل باشم دعاگوتون هستم ومحبتتون همیشه درخاطرم خواهد ماند

فروردین سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 00:28 http://ashteroh.mihanblog.com

ایشالا که همیشه سلامت باشید

واحه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:42

سلام عمو
ارادتمندم.خوبید؟
حضورتون توی وبلاگ مریم جان غنیمتی بود که نصیبم شد..خدا را شکر که حالتون خوبه..موفق باشد

کوثر یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:09

سلام عمو
شما خودتون گلین
یه دشت مهربانی
یه گلستان شادی
یه آسمون ستاره

فریبا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 21:12 http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب ستاریان
ان شالله که بهتر شدین و روزگار بر وفق مراد ..
تو وبلاگ دیگر دوستان رد پایی ازتون دیدم و خوشحال شدم که حالتون خوبه و امید که روزهای آینده بیشتر ببینیمتون ..
مراقب خودتون باشین ..
تا همیشه شاد و سلامت باشین ..
شبتون خوش [گل]

ناهید جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 20:47

سلام داداش ستاریان عزیز
این روزها خیلی غمگینم ، چون جای شما در مجازستان خیلی خالیه ،
ایکاش یه اقدام انقلابی میکردین وبرمی گشتین ویاد و خاطرات سال گذشته رو دوباره زنده می کردین و شور وهیجان رو به وبلاگستان بر می گردوندین . اصلا فکرش رو نمی کردم که شما یه روزی اینجا رو ترک کنید.
من با خوندن نوشته های زیبای شما انگیزه پیدا می کردم و در خیالاتم به سفرهای دور می رفتم ، سفرهایی که هر کدومش برام یه عالمه خاطره بود . شاید بنظر مسخره بیاد ، ولی من واقعا سفر می کردم...
داداش خوبم من و دوستان عزیز ،بیصبرانه چشم براه شما هستیم . امیدوارم که همیشه در پناه خدا سلامت و شاد باشید .

بانو ی سیب جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 02:50

خوبید انشا الله
سلام عموم مصطفی گرامی
ارادتمند شما خواهر کوچیکتون بانوی سیب
در پناه خدای متعال باشید

کوثر سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 22:10

من اینجا بس دلم تنگ است

عمووووووووووووو

بانویسیب شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 02:17

سلام عمو مصطفی
خوبید انشا الله

جوینده جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:11

سلام و ادب و ارادت

سورپرایز شدم از حضورتون ... مرسی ... و دوباره و چندباره تشکر از لطف بی دریغ تون

orchina چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:44

باعرض سلام و خسته نباشید فروشگاه اینترنتی ارچینا آغاز به کار کرد
ما رو لینک کنید وبه ما اطلاع بدید شما رو لینک کنیم. واز نظرات قشنگتون ما رو مطلع کنید.
www.orchina.ir
info.orchina@gmail.com
orchina

واحه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 11:40

سلام بی جواب سلام چقدر یه جوریه
سلام عمو جان
امیدوارم اوقاتتون به بهترین وجه ممکن زیبا باشه
و رفع کسالت شده باشه

کوثر یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 10:00

سلام
فقط اومدم بگم سلام وسلامت باشین

باران دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 18:38

سلام و عرض ارادت وارزوی سلامتی وتندرستی برای شما

درمورد دیسک کمر میخواستم بگم اگه هنوزم درگیرش هستید و اذیتتون میکنه پیش دکتر حامد خردمند که چهارشنبه ها بیمارستان رسول اکرم هستن تشریف ببرید دکتر وجراح واقعا خوب وباوجدانی هستن
سلامتی شما ارزوی ماست

آنتی ابسورد دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 14:00

آقا مصطفی خوشحالم برگشتی.

مریم جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 18:50

سلام
اینو همین الان تو یک وبلاگی خوندم :
خوانندگان یک وبلاگ راکد
ناچارند به خواندن آرشیو !

کوثر جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 09:29

خوبین عموجان؟
کاش بیشتر بودین کنارمون
دلم برای شادیها تنگ شده
برای گاه گاهی آزادی از فکرهای آزار دهنده
کاش بودین

کوثر جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 09:27

سلام و اولی برای من

واحه پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 13:21

سلام عمو مصطفی
انگار همین دیروز بود پست جدید زدید...زمان زود میگذره..از اونموقع یک سال می گذره
سلامتی شما آرزوی ماست..کشیدن سیگار ممنوع..از اینکه با ما همسفرید خوشحالیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد