هماهنگ، بدون تضاد و تزاحم و تصادف!

بسم الله الرحمن الرحیم 

فکرش را بکنید که به جای این پرنده ها اگر این تعداد آدم یکجا جمع می شدند، چه اتفاقات و درگیریهای بزرگی که به وجود نمی آمد! 

پرواز پرندگان 

البته ما هم گاهی در گذشته چنین صحنه هایی را خلق کرده و به نمایش گذاشته ایم که این روزها کمتر اثری از آن می توان یافت! 

مراسم رحلت امام خمینی رحمه الله علیه

نظرات 23 + ارسال نظر
منیر جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 21:21

صدای استاد در وبلاگ شما عالیست...

بله هر بار خواستم عوضش کنم دلم نیومده

مریم جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 17:37

ببم جان من اون نوری زاد رو نگفتم !
منظور من محمد نوری زاد بود که به گفته ی خودش در مراسم تشییع حضور داشته
منم اون نوری زاد رو قبول ندارم جالب اینکه آقا شاعرم هست !!!

آهان اون نوری زاده است و این نوری زاد

نعمت اللهی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 02:12

سلام آقا مصطفی
زیارت قبول .
چند با آمدم سلام و احوالپرسی کنم امکانش نبود . در این وانفسای چکنم چکنم ودلهره های ممتد کسی که یادم نمیرود شمائید ملتمس دعایتان هستم

سلام آقا مجید
ممنونم از محبت همیشگی و دائم شما و خدا به همه مون آرامش عطا بکنه

همطاف یلنیز پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 21:58 http://fazeinali.blogfa.com/


20

سلام. مبارکههههه. حالا جواب کوثرخانومو چی بدیم؟

سمانه پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 21:36

آقای ستاریان

سلام. چی شده مگه حالا؟!

مریم پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 19:53

سلام مجدد
آقای ستاریان وقتی رفتم تو مدیریت اسکای ، اینقدر گیج شده بودم که دست چپ و راستمو نمی شناختم !
به نظر من مدیریت اسکای قبلا ساده تر و بهتر بود
تو رو خدا صداقت داشته باشید و اعتراف کنید که من درست می گم
ببم جان آغوش بلاگفا به روی شما بازه

سلام

اولش یک کم گیج کننده است اما حقیقتا امکاناتش بهتر شده. مثلا من برای دسترسی به مطالب قبلی و کامنتهای قبلی همیشه با مشکل روبرو بودم اما الان راحت بهش دسترسی دارم. و کامنتها به ترتیبی که اومده رو میشه دید نه به ترتیب مطلب. همینطور قالب وبلاگ با کوچکترین تغییر دسترسی به قالب قبلی ممکن نبود اما الان هر تغییری توی قالب بدید همه رو حفظ می کنه و میشه دوباره بهش برگشت و فقط شکلک گذاشتن مشکل شده و امکانات گذاشته شده ای که برشمردم فعلا امکان استفاده و دسترسی بهش نیست
بلاگفا؟!! می جنگیم میمیریم سازش نمی پذیریم

ناهید پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 19:20

سلام داداش عزیز
شما از امکانات اسکای برام بنویسید ، ما هم از کیفیت وبلاگ شما میگیم .چه اسکای باشه ، چه بلاگفا ، چه امکانات دیگه ، تا خودتون نباشید هیچ فایده ای نداره ...
پس حضور شما خیلی مهمه داداش جان
راجع به عکس چی بگم والا....
دیروز توی اتوبان امام علی ماشین خاموش کرد از ساعت 5 بعد از
ظهر تا ساعت 11 شب من توی ماشین موندم خیلی جاها زنگ زدیم اما انگار نه انگار ...
در آخر برادرم که کرج رفته بودن اومدن وکمک کردن تا اینکه ساعت یک به خونه رسیدیم .

توی این مواقع عکس جمعیت مردم برام بی معنی میشه .
شعار دادن خیلی راحته اما عمل کردن !!!

سلام آبجی خانم صبح جمعه ی شما به خیر
ممنون از لطف و محبت شما
بله خب توی اینطور مواقع خدا نکنه برای کسی گرفتاری پیش بیاد. ما یک نیمه شب توی بارون تصادف کردیم و تا صبح طول کشید تا پلیس بیاد و کروکی بکشه و تا صبح زیر بارون مدام زنگ زدیم و گفتند الان داره میاد!!

کوثر پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 17:39

سلام عموجان
وااااااااااااااااا....ایشششششششش.....فیییششششش....ووووووووووووی چه چیزا که آدم نمیبینه
خودمو وصبح کشتم نتونستم کامنت اصلیم وارسال کنم


خب چه کدی بنویسم؟؟؟
همش میگه اشتباهه؟؟؟
یعنی من اندازه ی اسکای هم بلد نیستم کد بنویسم؟؟؟
واقعا که
عموجان لطف کنین زودتر بیاین بلاگفا محیط اسکای دیگه فایده نداره

سلام و صبح جمعه ی شما بخیر
ایشششششششش شما بلاگفایی ها دارید بیخودی شلوغش می کنید برای اسکای نازنین ما حرف در میارید ها!

حاضرم برگردم به دوره ی نوشتن روزنامه دیواری اما به بلاگفا برنمی گردم

سیدعباس سیدمحمدی پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 16:07 http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
خداوند به پرندگان آب و دانه، و به ما آدمیان عقل بدهد.

سلام.
خب شکر خدا که بی منت هر دو کار رو کرده

کوثر پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 13:20

ایشششششششششششش به این اسکای
چرا کدهارو اینجوری کرده؟؟؟

ووووووووووی یواش یواش یاد میگیرید خب

کوثر پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 13:19

مسافرت کجا بود عموجان؟؟؟
همسر گرامی دیشب از عراق برگشتندوبنده هم که میدونین شدیداااااااااااااااا در خدمت خانواده

خب به سلامتی و دل خوش دوباره کنار همید

کوثر پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 13:16

سلامممممممممممممممم
ط ن ب این پست وبرامن گذاشته بودین کنار؟؟؟؟

سلام و صد سلام.
نه دیگه اینبار از دست رفت

گل بیتا پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 13:04


این دیگه چه جور تغییراتیه؟جونم به سرم رسید تا یه کامنت نوشتم
کلی نوشته بودم از خواص عدد ده.
خب من دهم شدم.ده عدد ناپلون و عدد مسرت بخشب برای تنبلهاست.ارزش ده بیشتر از ط.ن.ب ه و تازه گاهی ط.ن.ب میدن تا ده بگیرن

حالا چرا اینقدر عصبانی!!
انگار شما به عددی کسب کنی میشه عدد خاص ده ناپلئونی عدد مسرت بخشی برای تنبلهاست؟!!

گل بیتا پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 12:54

سلام عمووووو
به سلامتی اسکای از خواب بهاری بیدار شده(آیکون زبون درازی)
خب معلومه که تغییرات همیشه هم راضی کننده نیست عموووو جان..خلق یه اثر هنری کار هنرمندهاست که کم هم نیستند در ایران ما
هنر نزد ایرانیان است وبسسسسسسسسس

سلام عموجان و صبح جمعه ات به خیر
بله اسکای روزآمد و کارآمد برگشت
تغییر هم همیشه خوبه و راضی کننده. لااقل برای تنوع دادن لازمه
اون که بععععله

خمارمستی پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 12:53 http://khomaremasti.blogfa.com/

مقایسه خیلی جالبی بود

ممنون. گاهی فکر می کنم که زندگی گیاهان و حیوانات از پیچیدگی و رمز و راز بیشتری از ما انسانها برخورداره

مهرداد پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 12:18 liveforlove.blogfa.com

سلام. انگار خداروشکر مشکل اسکای هم حل شده
زیارتتون قبول و رسیدن بخیر

سلام. اسکای مثل بلاگفا نیست که!! اینجا هیچ وقت مشکلی نداشته
ممنون و زیارت شما هم قبول

فریبا پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 12:11 http://faribae.blogfa.com/

سلام
من دوباره شیراز هستم
خط کند هست و عکسها باز نمیشه !
روز خوش تا بعد ..

سلام
خب کم کم این مسافرت رفتن و جابجایی مداوم شما داره برای ما مسئله ساز میشه ها

فریبا پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 12:11 http://faribae.blogfa.com/

سلام
من دوباره شیراز هستم
خط کند هست و عکسها باز نمیشه !
روز خوش تا بعد ..

فریبا پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 12:11 http://faribae.blogfa.com/

سلام
من دوباره شیراز هستم
خط کند هست و عکسها باز نمیشه !
روز خوش تا بعد ..

مریم پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 09:44

من فیلم تشییع آیت الله طاهری رو دیدم جمعیت زیاد بود اما به نظر نمی آمد 150000 نفر باشند T من این عدد رو از قول نوری زاد نقل کردم
...راستی می دونید که من یک وبلاگ تو بلاگ اسکای دارم ، امروز اگه وقت کنم می رم تو مدیریتش تا ببینم مدیرتون چه کارا کرده !
البته شک ندارم و شما هم قطعا و یقینا اذعان دارید که هیشششششکی به علیرضای ما نمی رسه !

سلام
نوری زاد یک روده ی راست توی شکمش نیست اون بگه الان شبه من مطمئن میشم که روز هستش!
... بله خب امیدوارم یک روزی متوجه بشید که باید از بلاگفا دست بردارید و بیایید به اسکای و از امکانات بیشمارش استفاده کنید
دودورودودو مسعود چنگیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد