چون موج مداوم و با استقامت

بسم الله الرحمن الرحیم 

دو آیه، " لاترکنوا الى الذین ظلمو فتمسکم النار" و " فاستقم کما امرت و من تاب معک" پیامبر صلوات الله علیه را پیر کرد...  

و درست است که " در سنگ خاره قطره باران اثر نکرد "خب سیل سرشک و اشک و آه است! اما اگر قطره ها موج دریا شود 

امواج دریا  

بر سنگ خاره هم این چنین اثر کند.   

اثر شگفت انگیز آب

اثر آب بر صخره 

اگر بر آب سد بزنند، بر سدی چون دیوار نیز می توان با مداومت و استقامت چیره شد!  

سد نوردان

سد نوردان 

امروز اولین سالگرد این وبلاگ است و من اخیرا مبتلا به درد ناشی از سیاتیک شده ام و از نشستن زیاد بر روی صندلی پرهیز میکنم. مرا ببخشید که مثل سابق در خدمت شما نیستم!

نظرات 58 + ارسال نظر
کوثر یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 10:25

همون فرهنگستان واینا...
هواس=حواس

حواس برا آدم نمیذارن که

کوثر یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 10:24

بله که جوابهاروهم میخونم
من کوثرمااااااااااااا
هواسم جمعه جمعه

کوثر یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 10:23

سلام عموجان زائرم
خوبین خوشن سلامتین؟؟؟
از سیاتیکتون چه خبر؟؟؟بهتر شده؟
مواظب باشین اونجا زیاد وارد جمعیت نشین تا اذیت بشین

آراس یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 08:07 http://kakaras.blogfa.com/

سلام
واقعا زیبا بودند عکس ها
ونشون می دهد که طبیعت هنوز که هنوزه با وجود حضور صنعت چشم نوازه
برای سلامتی شمابسیار دعا می کنم

گل بیتا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 20:54

این برای چیه دیگه؟

گل بیتا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 20:52

سلام عموووووو
ببخشید.من زود قضاوت کردم.
پس سفارشهامون را ردیف کنیم؟

سلام عمو
طوری نیست بله شما لیست سفارشاتتون رو کامل کامل بنویسید

کوثر شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:40

ناهید جون وفاطمه جون من ونیگا:

بله دیگه بالاخره نوبت به شما رسیده که این مقام و منصب رو به رخ دیگران بکشی

کوثر شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:40

واینک
ط
ن
ب

ای بابا! ۵۰ رو رد کردیم؟!
مبارکههههه
اما گفته باشم که من وقت ندارم مطلب تازه بگذارم ها!

کوثر شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:35

سلام عموجان
ان شا الله پس فردا راهی میشین
درسته؟
کاش مارو فراموش نکنید
خیلی محتاج دعاییم
خوش به سعادت شما وداداش مهرداد

سلام عموجان
آهان بله درسته. معلوم میشه شما کامنت که میگذاری جوابها رو هم می خونی
نه مطمئن باشید اگر لایق باشم کسی رو فراموش نمی کنم
داداش مهرداد هم می خواد بره مشهد؟
....
الان رفتم وبلاگش و دیدم که سه چهار روز قبل نوشته داره میره مشهد!!

گل بیتا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:36 http://ARAK-IRAN.BLOGFA.COM

سلام عموو
بی خبر تشریف بردید؟
به هر حال جاتون را خالی میکنیم تا برگردید.
زیارت قبول و سفر خوش.

سلام عموجان
نه بابا! هنوز نرفتم. اگرم برم بی خبر بی خبر هم نیست ها! از یکسال قبل ددادار ددوودوور دووور راه انداختم که می خوام برم
از الان به فکر این هستم که این چند روزه چطوری باید سر کنم؟!

ناهید شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 01:00

سلام
داداش جان سفر خو ش ، سلام مرا به امام رضا برسون

از مریم جون ممنونم که از همسفرمون باران برامون خبر دادن
خوشحال شدم موفق باشه ان شاءالله ...

سلام
سلام رسون سلامت باشند و حتما انجام وظیفه می کنم و سلام شما رو هم می رسونم

ریحانه جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 23:22 http://chadormeshki.blogfa.com

تبریک برای یک سالگی وبلاگتون
عکس هایی که گذاشته بودین واقعا جالب بودند دقیقا بعد دیدنشون دهانم باز موند!

سلام و خیلی ممنونم
خوشحالم که عکسها مورد توجه تون بود

فریبا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:50 http://faribae.blogfa.com/

با سلام
و تبریک ولادت حضرت علی (ع) .
و تبریک روز مرد و پدر ..
2 ساعتی هست که برگشتم !!

حال شما خوبه ؟ آخه دیدم دوستان احوالپرسی میکنن ..
به هر حال هر مشکلی که هست، ان شاالله به زودی برطرف بشه .

پیشاپیش هم زیارت قبول میگم و التماس دعا ..
خوش بگذره ..
شب خوش .

سلام
رسیدن به خیر. همیشه به گشت و تفریح و تفرج باشید
ممنونم از شما که از راه نرسیده جویای حال هستید
به روی چشمم و حتما

رویا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:12 http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

اسم منم توی لیست مشهدتون هست آیا؟ به خدا خیلی نیاز دارم به دعا...

اگر خدا قابلیت بده، قصد دارم واسطه بشم و دعاها رو برسونم به حضرتش. هرچند خدا و ائمه به واسطه نیاز ندارند مخصوصا به پیام رسون و واسطه ای همچون من

رویا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:09 http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

سلام آْقای ستاریان عزیز.خوبین؟ خوشحالم که این وبلاگ به یک سالگی رسید...خدمت رسیدن به پدر نازنینی چون شما تبریک بگم این روز رو.. توی همین مدت کم شیفته ی مرام و اخلاق خوبتون شدم.. خدا سایه تون رو بر سر ما و خانواده تون حفظ کنه...بلا هم دور باشه و به ما افتخار همراهی بدین.

سلام رویا خانوم.
شکر خدا خوبم و ممنون از احوالپرسی شما.
راستش با سابقه ی دو وبلاگ قبلی همین که این یکساله شد ذوق زده شدم!
ممنون از تبریک شما و حقیقتا از لطف و محبت شما شرمنده و خجلم. خدا از بزرگواری شما کم نکنه

شرف الدین جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:04 http://aldin.blogfa.com

این حیوونها چی اند؟ خیلی شاخند!

اینها به نظرم بز هستند و فقط یک کمی شون شاخه

وصال جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 20:54 http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

سلام
کاش این روز حقیقتاً برای ما عید باشد
آن گاه بی شک مبارک هم خواهد بود
راستش فکر نمی کنم مسئله ماندن حضرت فاطمه بنت اسد(س) در کعبه زیاد جای تامل باشد.. به نظرم اسرار و رازهایی که ما باید به عنوان یک شیعه بدانیم این چیزها نیست...رمز و رازها درست در برابر چشمان ماست...البته این یک مسئله شخصی است که من بر حسب تجربه ای در کودکی درک کرده ام....شاید بعدها خاطره اش را در یک پست گفتم...اما آنچه ما باید از علی(ع) بدانیم: منش و رفتار و کردار ایشان است: نمازِ علی، زکاتِ علی، روزۀ علی، جهادِ علی، حتی سکوتِ علی
به راستی ما چه چیزمان به ایشان شبیه است که نام شیعۀ علی را بر خود نهاده ایم؟ به قولِ دکتر شریعتی "علی وار بودن، علی وار زیستن، علی وار مردن" مان کجا رفته؟

اگر به داستان هم توجه کنید دارد سعی می کند همین را بگوید...دخترک داستان وقتی پشت درخت ها سرک می کشد در حقیقت به دنبال خود می گردد...از گندم زار که رد می شود دارد از خودش عبور می کند...حجاب ها را از جلوی چشمانش کنار می زند تا عاقبت می تواند پدرش را پیدا کند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بلا دور باشد ان شاء الله
این درد یکی از دردهای شایع اساتیدِ رشتۀ ماست تقریباً 90% مبتلا هستند و لابد 90% ما هم بعده ها
ما که از همین حالا کلکسیون انواع دردهاییم: زانو درد، سردرد، کمر درد
خدا به داد میان سالی مان برسد

سلام
تمام ابعاد زندگی امیرالمومنین از ابتدای تولد تا انتهای عمرشون عبرت آمیز و پر است از اسرار و رمز و رموز. و ما اصلا کی و کجا شیعه اوییم؟

همه ی دردهای ما ناشی از زندگی ماشینی ما و کم تحرکی ماست.

مریم جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 20:46

سلام
آقای ستاریان با اجازه ی شما من جواب سوال ناهید عزیز رو بنویسم :
باران جان اسباب کشی داشتند ، الان اسباب کشی شون تقریبا تموم شده ( به قول خودش خرده ریزاش مونده ) اما از امروز امتحاناش شروع می شه
فکر می کنم 2 هفته امتحااش طول می کشه ...احتمالا 10-15 روز دیگه چشممون به دیدن کامنتهای قشنگش روشن می شه
راستی آقای ستاریان باران به من ماموریت داده بود به دوستان مذکر مجازی روز مرد و روز پدر رو تبریک بگم ...ببخشید یادم رفت ! اصلا هم آلزایمر ندارم

سلام
شما صاحب اختیارید و ممنونک از ناهید خانوم که سراغی از ایشون گرفت و از شما هم ممنون که از وضع و حال ایشون ما رو باخبر کردید
به هر حال ماموریت انجام شده و دیگه جای نگرانی نیست. از ایشون و همینطور از شما ممنونم و سلام ما رو هم خدمتشون برسونید

منیر جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 20:33

تندرست باشید و سالها بنویسید .

سلام منیر خانوم و ممنون از شما

ناهید جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 19:35

با دیدن عکس اثر شگفت انگیز آب ، یاد داستان سکاکی و صخره سنگ افتادم ، جالبه واقعا :

http://www.hawzah.net/fa/goharenab/goharenabview/85

این حکایت رو شنیده بودم اما نمیدونستم اسمش سکاکی بوده!
ممنون برای یادآوری به موقع این حکایت عبرت آموز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد