داوطلبی که کاندید نشد!

بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز آخرین مهلت برای ثبت نام و اعلام کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود. و با پایان مهلت ثبت نام، گمانه زنی ها هم به پایان رسید، و کاندیدها، مشخص شدند. در طی ماههای گذشته شایعات بسیاری وجود داشت که چه کسی ثبت نام می کند و گمانه زنی سایتهای مختلف خبری منجر به انتشار عکسهای مختلفی از کاندیداهای احتمالی می شد و حتا آنها اقدام به انتشار عکسهای دوران کودکی کاندیدها هم کردند!  

به ترتیب شماره عکس ها : ۱.محسن رضایی ۲.محمدباقر قالی باف ۳.سعید جلیلی ۴.علی لاریجانی ۵. سید محمد خاتمی   

به ترتیب شماره عکس ها : ۱.محسن رضایی ۲.محمدباقر قالی باف ۳.سعید جلیلی ۴.علی لاریجانی ۵. سید محمد خاتمی (البته سید محمد خاتمی کاندید نشد!)  

یکی از دوستان در همان موقع پیشنهاد کرد من هم، کاندید ریاست جمهوری شوم! با خودم فکر کردم خب اگر من هم کاندید شدم کدام عکسم را برای انتشار عکس مشابه کاندیداهای دیگر به سایت های خبری و رسانه ها باید بدهم و چون موفق به انتخاب نشده و به نتیجه نرسیدم به کل از ثبت نام و اعلام کاندیداتوری منصرف شدم! 

عکس دوران کودکی خودم برای کاندیداتوری، یا داوطلبی که کاندید نشد!  

بر خلاف همیشه، اینبار آدرس وبلاگم را، روی عکسهایم گذاشتم، تا از امکان مصادره به مطلوب عکسهای دوران کودکیم و احتمال سوءاستفاده ی کاندیداهای سالهای آتی انتخابات ریاست جمهوری را بگیرم. به هر حال این روزها هر سوءاستفاده ای ممکن شده!

اما در آخرین دقایق باقی مانده برای ثبت نام ریاست جمهوری، آقای هاشمی رفسنجانی، در حالی که تیم مشاورانش داشته اند بیانیه ای تنظیم می کرده اند که دلایل ثبت نام نکردن او را توضیح دهند، برای ثبت نام به وزارت کشور رفت و ثبت نام کرد. مفصلش را اینجا بخوانید، برایم جالب بود که آقای هاشمی گفته است:

آیت الله سیستانی به من پیغام داده است شما باید بیایید وهم این کشتی شکسته وهم ما را نجات بدهید.ازاین تعبیرآقای سیستانی تعجب کردم.معلوم می شود آیت الله با همه گرفتاریهایی که درعراق دارند نگران وضع کشور خود ایران هستند. 

با ثبت نام او و چند نفر دیگر، در آخرین دقایق، تعداد ثبت نام کنندگان برای رقایت در انتخابات ریاست جمهوری، به 686 نفر رسید و البته با پایان مهلت ثبت نام و مشخص شدن کاندیداها، تعدادی انصراف دادند و احتمالا انصرافی های بیشتری هم درراه است! برخلاف آنچه روزنامه ها تیتر زدند که همه ی سلایق آمدند، خاتمی نیامد و جای خالی اصلاح طلبان در این انتخابات پر نشده و جای خالی آنها بسیار هم محسوس است. هر چند خود من عقیده داشتم با وضعیت فعلی هاشمی بهتر از خاتمی از عهده ی این کار برمی آید!

نظرات 46 + ارسال نظر
داداش هادی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:49

سلام اخوی
شما چه کاندیدا باشید یا نه بیشترین رای رو توی قلب ما دارین
عکسهاتون هم جالب بود با اینکه قبلا دیده بودم
یک سوال هم برام ایجاد شد یعنی کارنامه 16 ساله هاشمی رو قابل قبول میدونید؟؟

سلام داداش
ببخشید که یادم رفته بود جواب بدم
قربانت که همیشه به من لطف داشتی و داری
بله من کارنامه ی هاشمی رو در مجموع قابل قبول می دونم و با تمام اشتباهاتی که کرد اونو برای وضعیت فعلی بهترین انتخاب می دونم

کوثر چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 12:05

سلام
عمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
کجایین؟

سلام
شرمنده ام که شما و دوستانم رو چشم انتظار نگه میدارم. گرفتار بودم

گل بیتا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 09:46 http://ARAK-IRAN.BLOGFA.COM

گل بیتا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 09:45 http://ARAK-IRAN.BLOGFA.COM

http://www.isati3.com/archive/3866/rare-photo-teenage-khatami-private/
سلام عمو جان
قابل نوجه شما و مریم بانو

سلام
دیدم و عکس بسیار جالبی بود! نمی دانستم خاتمی اینقدر جوان بوده که معمم شده

ناهید چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 03:49

سلام
منم با نظر رویا جون و فریبا جون کاملا موافقم
درود بر زنان باشعور و فهمیده ی سرزمین ایران

سلام
اما من فکر می کنم داریم احساسی تصمیم می گیریم. چون باید دید با رای دادن و ندادنمون به نفع و ضرر کی عمل میکنیم البته این بسته به انتخاب ماست که زنده باشیم و به صخره بزنیم و یا تماشاچی بمانیم؟

کوثر سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 20:10

وووووووووووووووووووی شماره کدهاشم یکی بود!!!!!

خب با هم تبانی کرده بودیم

کوثر سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 20:09

یه ۴۰ اینجا یکی وب مریم جون

پس چل چلی شما مبارکه

فریبا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 18:31 http://faribae.blogfa.com/

سلام

نظری نمیدم ، چون رآی هم نمیدم !!
مطمئنآ هر آنچه که خودشون بخوان همون میشه و با رآی دادن فقط شمارش آرا رو بالا بردیم ..
اگه شما کاندید میشدید و رد صلاحیت هم نمیشدید، حتمآ به شما رآی میدادیم .. اما حیف !!

عصر خوش ..


سلام
خب ظاهرا اینطور که پیداست، توی دلسرد کردن ما نسبت به تعیین سرنوشتمون موفق بوده اند!
امروز برایم پیامک آمد: اینکه همه میگن ما احساس تکلیف کردیم و کاندید شدیم دیگه انتخابات نیست، جشن تکلیفه!!
خب من احساس تکلیف نکردم که کاندید نشدم والا احتمالا احساس تکلیف می کردند و به دلیل رجل سیاسی نبودنم رد صلاحیتم میکردند
شب به خیر

پاینده باد ایران سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 15:48 http://rezanouhi.persianblog.ir

جناب ستاریان عزیز
با سلام

آقا با عکس اول از سمت چپ اعلام کاندیداتوری کنی همه چی حله

سلام آقای نوحی
با عکس اول و سوم بیام، ولی با دومی نه

شاهین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 14:43 http://www.shahin313.blogfa.com

سلام
زیبا بود ....[گل]
با پست هاشمی بروزم ...
خوشحال میشم بیاین ...
یا علی @

سلام
زیبا بود؟!
آمدم و خواندم و بهتره که دیگه نیام!
علی یار شما

کوثر سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 07:00

سلام عموجان
شهادت امام هادی(ع) برشما تسلیت...

سلام عمو ممنونم از شما و خدا ما را شیعه ی آن حضرت قرار بدهد

sherenab سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 03:02 http://www.sherenab.com

شعرناب مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و شاعران جوان ادبیات، بزرگترین پایگاه ادبی شعر فارسی ،پارسی،زبان،
مقدم شما شاعر وهنرمند گرانقدر را گلباران می نماید.
http://www.sherenab.com

سلام
سر زدم و شعر تعدادی از شاعران را خواندم. شاعر نیستم و البته خیلی دوست داشتم که باشم

مهدی نادری نژاد دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:46

سلام علیکم
«حدیث نفس انتخاباتی» را در اینجا بخوانید.

سلام
خواندم. ممنونم

مهدی نادری نژاد دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:41

سلام علیکم
مایه گذاشتن از بزرگان و مراجع در امور این چنینی منجر به شکل گرفتن برخی ناهنجاری است. البته آقای هاشمی نیازی به این حمایت ها ندارند.

سلام
شاید برای همین است که دفاتر این مراجع تکذیب کردند. توی دوره ی قبلی بعضی مراجع، ملقب به مرجع بی بصیرت شدند!

اعظم دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 16:44 http://pinkflower73.blogfa..com

بجان خودم در مورد این عکسا اینجا کامنت گذاشته بودم،نکنه مثلث برمودا اینجا هم رخنه کرده آقای ستاریان؟

سلام
کامنت شما اون بالا موجوده و اسناد و مدارکش هم هست

شرف الدین دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 16:12

من خیلی از این انتخابات میترسم. خدا رحم کند. به نظرم از 88 هم بدتر میشود

سلام
خب حق دارید چون مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم میترسد

کوثر دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 12:00

سلام مجدد
عموجان واقعا که!!!!!
یعنی وقتی میام وب من اصلا توجه نمیکنینااااااااا
دوهفته است شایدم بیشتر قالبم عوض شده
عموجان میگما
بیاین جلو در گوشتون بگم
دارین پیر میشینااااااااا
الفرارررررررر

سلام
شما توی همین پست که قول خوندنش رو دادی، نوشته و عکس منو ندیدی! اونوقت من باید حواسم به قالب وبلاگ شما و وبلاگهای دیگه و جزئیات همه چیز باشه؟!
البته بله، اعتراف می کنم که پیر شدم با نیم قرن تجربه

اشکان دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 11:34 http://ashteroh.mihanblog.com/

به هر حال جای ِآقای ِخاتمی خالی است.
امیدوارم اتفاق های خوبی در راه باشد

سلام
باید امیدوار بود و چاره ای جز این نداریم!

شبنم دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 10:13 http://asalghaderi.blogfa.com

سلام بزرگوار
باید کاندید میشدید و اون عکس اول با صورت معصوم و خنده ملیح می تونست کلی رای براتون جمع کنه.

باز رای بدیم؟ ما هنوز زخم انتخابات 88 رو تنمونه.

سلام و بزرگواری از شماست
ممنونم. ایشالا باشه برای ۹۶
چاره ای غیر از این نداریم این راه از همه ی راههای پر هزینه ی دیگه که تنمون رو زیر آتش و خون له میکنه، کم هزینه تر و موثرتره

نکته دان دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 09:32 http://noktedan.blogfa.com/

عکس وسطی کمی گیج و گول است
اسمتان را حذف کنید آقایان استفاده کنند ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد