همراه با بهار

بسم الله الرحمن الرحیم  

همراه با بهار

یاد من باشد 

که خدا هم تنهاست

و تنهایی فقط سهم خداست

ما زمین را به صدای نفسش آب دهیم

ما زمان را پی قد قامت او افشانیم

تخم آن در هر کوی

که ببارد رحمت

می سراید باران

می رهاند ما را

از فقسهای خیالی زمان

و زمین پر شود از عطر بهار

و زمستان را هم

دوست خواهم داشت

که زمستان نمک است

نمک زندگی چلچله در فصل بهار

گر نباشد دوران

چه کسی منتظر آمدنش خواهد بود؟

چه گلی می روید؟

و کجا زایش ابر

شود آن رود خروشانی

که برد غمها را

ای بهار! از پس رستاخیز

قدمت گلباران

خوش بیا تا نفسی تازه کنیم

دوستان را شادی

دشمنان را انصاف

کوچه ها را پر عطر

خانه ها را پر مهر

و عزیزان مرا آسایش

و نمازم پر احساس شقایق بر آب

و قنوتم را

پر کن از حس نیاز

و خدایا که تویی لایق آن تنهایی

تن تنهای مرا باران باش

خشک از تنهایی است

من تو را بوئیدم

در فضای سیال زمان

و چشیدم چو عسل

در صدای پر پرواز عشق

رونق عشق دگر بار

به بهاران بسپار

تا شود بارانی

آسمان احساس

و زمین تن ما تازه شود

جان گیرد

و برویاند لب جوی

ربنای احساس

خاطرت همچو بهار

در پس ذهن زمستان زده ام شیرین است

پس تو خورشید بیا

تا بروبم ذهنم

همه از گرد و غبار و سرما

http://asharezehn.blogfa.com/post-44.aspx

نظرات 33 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 10:38 http://hamishejavidaniran.blogfa.com/

سلام و عرض ادب و احترام.
با پست جدید درد های ناگفته ی یک جانباز( به روایت دختر یک جانباز شیمیایی) به روز هستم خوشحال میشیم اگر از وبلاگ ما دیدن کنید و ما رو از نظراتتون آگاه کنید.
Hi.I 'm updating with a new post . Glad to get you to visit our blog and we 'll notify you of your nice comments .

سلام
راستش آمدم اما همه چیز سیاه بود و صفحه خیلی دیر باز شد و هیچی هم خوانده نمی شد!

لبخند خدا و بندگی من پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 09:35 http://hejababharpnu.blogfa.com

بخاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است:
آرام، بی صدا، همیشگی.

و کاش هرگز از یاد نرود خاطر خدا از خاطر ما!

هموطن چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 21:28

سلام
آقا اجازه یه سوال
چرا نمیشه تو وبلاگ شما کامنت خصوصی گذاشت؟!

سلام
اون بالای وبلاگ یک قسمتی هست به اسم تماس با من

مامان نازدونه ها چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 09:42 http://nazdooneha.blogfa.com

سلام جناب ستاریان خوبی؟

سلام. شکر خدا خوبم اما گرفتار!

لبخند خدا و بندگی من سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 23:10 http://hejababharpnu.blogfa.com

وقتی احساس تنهایی کردیم یادمان باشد خدا در کنار ماست، پس هیچ کس تنها نیست...

خدا حتا از کنار ما به ما نزدیکتره. خدا در عمق وجود ماست!

بزرگ سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 16:16

درود
با این شعر و این عکس روز ما خوش شد
بدرود

سلام
خب خدا را شکر

رویا سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 09:16 http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

سلام .احوال شما؟ کامنت شما هر جای پست که باشه باعث افتخار ماست قربان ... شعرای انتخابی تقریبا حال و هوای همین روزای خودم هم هست.

سلام
ممنون از لطف و بزرگواری شما. حسابی این یکی دو روز گرفتارم!

کوثر سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 07:06

سلام عموجان
سلام دوستان عزیز
چه حیف ناهید جان که آدرس ندارین وگرنه میومدم خدمتتون وآدرس میدادم


بازم مخاطب خاص!!!!!

سلام و وقت شما بخیر

مهدی نادری نژاد دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 23:58 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
جناب ستاریان
انتخاب این شعر نشان روحیه بهاری شماست.

سلام
راستش شعری بود که وقتی خواندم، خیلی دوست داشتم کاش خودم نوشته بودمش

همطاف یلنیز دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 21:48 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
نخست: جناب ستاریان، شما ایشالا بنویسید ما ان شاءالله می خونیم
ای آقا من الان نَـوَفهمیدم این شیرینی که وَگویین برای ماشین نو هستش یا کارکرده؟
گفته باشم فعلا از خرید پراید نمایشگاهی و کمپانی دراومده خبری نیست ها
شاید بتونم یه مدل 86-87 گیر بیارم تمیییییز همون هاچ بک شما.
نخریده الانشم می خواین شیرینی رو میدم بیاین جشن بگیریم

بعدی: ناهید خانومی می بینم با مسالمت و عشق و دوستی از خیر بیست گذشتین و متوجه شدین که همچنان که سیزده به نام جناب ستاریان رقم خورده بیست هم مال خودخودگل بانو، کوثرجانه
خوش اومدی به جمع

سلام
شما به مبارکی بخر نو و کهنه اش چندان مهم نیست!
راستش یادم رفت بگم یک وقت صفرش رو نخرید. همون ۸۶-۸۷ خوبه ان شاءالله یکی دوسال بعد که دستتون روون شد یک ام وی ام بخرید

آهان حالا شد!خب ساعت چند بیاییم شیرینی بخوریم

دوباره مخاطب خاص!!!!

ناهید دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 21:37

آقای ستاریان فعال سلام

لطفا هر روز مطلب نذارید اجازه بدید کمی از این مطلب لذت ببریم تا بعد ...

کوثر جون عزیز باور کن

المحدلله نوشتن تو به مراتب شیرین تر از الحمدالله بعضی هاست

که فقط به غلظت بیانش فکر میکنن

آدرس من کامنتهایی که می نویسم هست، البته فعلا

سلام
فردا کار دارم و گمان نکنم که بشه پست بگذارم. توفیق اجباریه دیگه اما اگر بشه داستان امروز رو بگم کمی خنده داره ها!

هی باید پاس بدم به مخاطب خاص!!

مهرداد دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 21:33 http://liveforlove.blogfa.com

سلام :)
خیلی شعر قشنگی بود
وقتی توی شعر "خدا" باشه خیلی بهتر به دل میشینه
و چه توصیفات قشنگی داشت از بهار و زمستان و ابرها و ...

پ.ن: ببخشید که این روزا از پست هایی که روزانه میذارید عقب میمونم
از پادگان که برمیگردم یه کم له و لورده هستم و گاهی هم بی حوصله و بی اعصاب

سلام

راستش من فکر می کردم دیگه دسترسی به اینترنت ندارید

کوثر دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:42

اون ور یه قدمی بیست بودینااااا
بعضی از این کارمندا که خیلییییییی زحمت میکشن!!!!!!!!

بلاگفا تعداد کامنت ها رو از اون بالا برداشته و دیگه معلوم نیست چند چنده؟

کوثر دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:28

بیستتتتتتتتتتتتت

مبارکه
دوباره که شد ۱-۲-۳

کوثر دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:28

کوثر دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:27

ناهید جان آدرستون؟؟؟

کوثر دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:24

سلام عموجان
کاراتون تموم شد؟؟؟؟
وووووووووی خب انگار کسی نفهمیدده اون بالا چی واشتباه نوشتم؟؟!!!

ممنون ناهید جان از لطفی که به جمع دوستان دارین

سلام
کارام داستان دار شد
نه خب عادت کردیم

قابل توجه مخاطب خاص!

باران دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:14

در ضمن اختیار دارید نفرمایید این فرمایش رو ! شما صاحب اختیارید ولطف دارید وممنون از توجهتون

راستش من هم گاهی فالبها را بنا به میلم دستکاری می کنم و اینکاری که اونجا شده راحت نیست. برای همین حساس شدم

باران دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:12

وقت بخیر

جناب ستاریان اینبار دیگه واقعا قالب وبلاگم رو دستکاری نکردم خودش این مدلیه ! فکر کنم مدل 92 هست

یه سلام مخصوص وویژه خدمت ناهید عزیز دارم ممنون از لطف ومحبتت عزیز ،ما هم با خوندن کامنت های قشنگ شما لذت میبریم وشوق زندگی میگیریم

سلام
خب من اصلا نمیدونستم که شما قبلا سابقه دستکاری فالب وبلاگ داشتید

قابل توجه مخاطب خاص!

ناهید دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 18:43

سلام سلام

وای خدای من چه عکس زیبایییییییییییی !!!

و چه شعری...محشره

و کامنت شما هییی و هوررررا عالیه عالی


لحظه های زندگی یعنی این ...

لحظه های شیرین زندگی ، یعنی کامنت کوثر جون و مریم گل و همطاف عزیز و باران بهاری

جناب شنگ سنگربانی کن و اجازه نده بعضی ها با حرفاشون لحظه های ما رو تلخ کنن ... اینجا زندگی موج می زند ...

وبلاگهای زیادی رو میخونم اما همه جا بساط کامنت پهن نمی کنم

دلا نزد کسی بنشین ، که از دلها خبر دارد

به زیر آن درختی رو که او گلهای تر دارد

در این بازار عطاران ، مرو هر سو چو بیکاران

به دکان کسی بنشین که در دکان شکر دارد


سلام و صد سلام
واقعا از شما و دوستانم این شوق و اشتیاق زندگی به من هم میرسه. ظاهرا همه با هم روی هم تاثیر می گذاریم و خدا را شکر که تاثیر خوب گذاشته ایم

شما که حقیقتا نسبت به من و دوستانم لطف خودتون رو تموم کردید. بی نهایت ممنونم از اینکه برای اینجا وقت می گذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد