مسابقه هفت سین نوروزی - مقدماتی گروه سوم ( گروه اخر)

بسم الله الرحمن الرحیم 

با عکسهایی که هم اکنون مشاهده می فرمایید مسابقه ی هفت سین در سه گروه مقدماتی در حال انجام و اتمام است. این گروه که آخرین گروه از مسابقه ی هفت سین است را در شش عکس خدمت شما معرفی می کنم و شما دوستان مانند سابق باید دو عکس را انتخاب کرده و به دور نهایی بفرستید.  

برای بهتر و آسانتر لود شدن صفحه مطالب را منحصر کردم به مسابقه ی هفت سین و اندازه ی عکس ها را هم کوچک کرده ام و اگر خواستید می توانید با کلیک کردن بر روی نام هر عکس آن را در اندازه ی بزرگتر ببینید.

برای رای دادن مانند دوره ی قبل و مسابقه ی سبزه دوستان فردا را هم مهلت دارند. دوباره یادآوری می کنم که کسانی که هنوز توی دو گروه قبلی عکسهای سفره هفت سین رای نداده اند، فرصت دارند و می توانند رای و نظر خود را بدهند. پس لطفا دقت کنید که چون فردا عکسی نخواهیم داشت حتما به دو سری قبلی عکس ها هم نگاه کنید و اگر رای نداده اید زیر هر پست و یا در همینجا به یکباره رای بدهید. 

 

عکس سفره هفت سین ۱۱ 

 

 

عکس سفره هفت سین ۱۲  

 

 

عکس سفره هفت سین ۱۳ 

      

عکس سفره هفت سین ۱۴ 

       

عکس سفره هفت سین ۱۵ 

    

عکس سفره هفت سین ۱۶  

نظرات 26 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 11:53

سلام آقای ستاریان
از خواب که بیدار شدید یک سر به وبلاگ من بزنید ...من یکی از کامنتها رو زیرنویس می کنم تا شما با چشمان مبارک خودتون ببینید علیرضا شیرازی و وردست هاش چقدر مبتکر و خلاقند !
درود بر بلاگفا ...درود ...درود ...درود !

سلام
خواب؟! من ناهار فردا و پس فردا و هفته دیگه رو هم درست کردم
بله دیده بودم. واقعا دست گلشون درد نکنه که با این کارشون تغییرات عمیقی توی وبلاگستان ایجاد کردند

نعمت اللهی سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 01:28

سلام با عرض معذرت از سایر شرکت کنندگان رای من 11و 16 است .
سال خوبی را برای همه آرزومندم

سلام
ممنون آقا مجید که همچنان در کنارمان هستید

مریم دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 18:28

یادم رفت بگم خونه ی فامیلها که می رم با دقت به سفره های هفت سین شون نگاه می کنم
سفره ی خانم برادرم خیلی قشنگ بود اگه زودتر دیده بودمش ازش عکس می گرفتم و به اسم خودم برای شما ارسال می کردم و می زدم تو گوش جایزه !
راستی ببم جان بچه ها شب عید یک سبزه خریدند 2 تومن ! اگه بدونید چه سبزه ی قشنگیه ! روز به روزم داره قشنگتر می شه
واسه ویروسی شدن سیستمتون غصه نخورید منی دونم که خیلی دردسر داره ولی کاریه که شده

بله پیشنهاد شرکت توی مسابقه هم همچنان می رسه. بچه های من هم هر جا رفته اند عکس از هفت سین گرفته اند اما گفتم که مسابقه تمام شد! فکر کنم اگر این مسابقه ادامه داشته باشه هر روز بشه چند تا عکس جدید از سفره ی هفت سین گذاشت
نه امشب با یک هارد دیگر ویندوز و ویروس کش جدید را نصب کردم و هارد قبلی را ویروس کشی کردم و فردا برنامه ها رو چک و اگر لازم شد نصب مجدد می کنم و تمام. غصه برای چی؟فقط کمی کارم زیاد شد

مریم دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 17:27

سلام
بچه ها همیشه به من غر می زنند و می گن هر ترانه ای رو تو هر وبلاگ یا سایتی که می بینی دانلود نکن ...طفلی ها حق دارند چون بارها شده سیستمهاشونو ویروسی کردم
ببم جان چند ساعت طول می کشه تا ویندوز نصب کنید ؟

سلام
من چون آنتی ویروس کامپیوترم همیشه آپدیت هست گمان نمی کردم ویروسی بشه! اما شد!
فکر کنم اگر بخوام فایلهای خودم رو نگه دارم باید هارد به هارد کنم و بعد فورمت کنم و ویندوز نصب کنم و همه ی برنامه هایی که دارم رو دوباره نصب کنم . این یکی دو روز کامل وقت ببره! تازه اگر کامل درست بشه

باران دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 17:26

سلام

جناب ستاریان همونطور که فرمودید پنج روزاز فروردین و فصل زیبای بهار هم رسید و درحال اتمامه! زمان وعقربه های ساعت انگار درحال مسابقه ورسیدن به خط پایانند
بله لحظه ها درگذرند مولای متقیان علی (ع) فرمودند"فرصت ها مثل ابر بهاری می گذرند قدر فرصت های خود را بدانید"
امیدکه قدر لحظه ها وفرصت های زندگی رو بدانیم وبه بهترین شکل ممکن ازش استفاده کنیم وقدر داشته های ارزشمندمون رو هم بدونیم
باسپاس فراوان از شما

سلام
بله من هم امیدوارم که زندگی ما که بسته به همین دقیقه هاست روز به روز پربار و پر از موفقیت باشه.
ممنونک از شما و همه ی دوستان و برای همگی آرزوی بهروزی و سعادت دارم

گل بیتا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 17:07 http://arak-iran.blogfa.com

سلام و وقت به خیر
من شماره ۱۲و۱۳ را انتخاب میکنم.
با ارادت

سلام
از رای شما خیلی ممنون. لطف دارید

مریم دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 16:18


دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین
شکوه جادوی رنگین کمان فروردین
شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود
سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود
دوباره چهره نوروز و شادمانی عید
دوباره عشق و امید
دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار

سلاااااااااااااااااااااام
در سایه ی ایزد تبارک
عید همگی بود مبارک

سلام و صد تا سلام
ساقیا آمدن عید مبارک بادت

بهار آمده با مژده ی بنفشه به باغ
بهار آمده با ارمغان گل به درخت
و جویبار که در پیچ و تاب جریان است
و چشمه سار که چشم انتظار جوشش ماست
کویرها همه سرشار چشمه سارانند
و دشت ها همه لبریز جویبارانند
بهار آمده سرشار خنده ی خورشید
و در تبسم او داستان رویش ماست
بهار آمده با داستان شیرینش
بهار آمده با شعرهای شیوایش

اصلا هم تقلب نکردم
در ضمن جای کوثر خانوم خالی که شما بیییییست گرفتی

سبزه قبا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 14:44 http://sabzehghabaaa.blogsky.com/

سلام
عید شما مبارک باشه
عکس های 11 و 13 را انتخاب می کنم

سلام و عید و سال نو مبارک
تشکر می کنم از حضور و رای شما

محرم دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 10:39 http://namnammak.blogfa.com/

سلام و با تشکر ازشما
سفره های 14 و 16

سلام
خیلی خیلی ممنون که آمدید و رای دادید

محمد حسین دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 10:36 http://mhbazi.blogfa.com

عید شما هم مبارک
من شماره های 13 و 15 را انتخاب می کنیم

عید بر شما مبارک و ممنونم از مشارکت شما

آرشید دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 10:29 http://arshid.blogsky.com/

با سلام و تبریک نوروز
شماره های 11 و 12

سلام. مبارک باشد این سال و همه سال
بسیار ممنونم از حضور شما

دارکوب دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 10:27 http://darkoobgroup.blogsky.com

سلام
و نوروزتان پیروز. شماره های 12 و 13 را انتخاب می کنیم

سلام و عیدتون مبارک
ممنونم از مشارکت و رای شما

سارا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 10:22 http://1darbedar.blogfa.com

سلام...

سال نو مبارک...

ممنون از مسابقه و زحماتتون ... رای من شماره ی 11 و 13 است...

موفق باشید ...

سلام
از حضور و رای شما ممنونم. سال نو بر شما هم مبارک

بزرگ دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 07:25

درود
ببخشید که مختصر عرض می کنم
11و 14
بدرود

سلام
ممنون از رای مختصر شما

مهرداد دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 04:29 http://liveforlove.blogfa.com

سلام و صبحتون بخیر :)
من به 11 و 14 رای میدم.

فکر میکنم گروه قبلی چندتا سفره ی خیلی خوب توی یک گروه قرار گرفته بودن ...
ولی به هر حال تابع قانون مسابقه هستیم

امیدوارم برای مرحله نهایی باشم چون صبح هفتم باید پادگان باشمممم

سلام
ممنون. چون عکسها به مرور می رسید به همان ترتیبی که میامد گذاشته ام. من هم تابع قانون ارسال عکسها بودم
ان شاءالله که هر جا هستیدسلامت باشید و اگر شد توی نهایی هم باشید و رای بدهید

ناهید دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 04:10

سلام و خسته نباشید

با تشکر از شما و دوستان گرامی

من شماره 12 و 13 را انتخاب میکنم. همه سفره ها زیبا هستند اما ابتکار شماره 12 این بوده که ساعت را هم که زمان تحویل سال رو نشون میده در سفره قرار داده ...

ساعت از بی ساعتی آگاه نیست

زانکه آن سو جز تحیر راه نیست

سلام
ممنون از رای شما و باریک بینی و دقت شما

مریم دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 01:56 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
با تشکر از شما و دوستان عزیزمون
شماره ی 11
و
شماره ی 13

سلام
ممنون از شما و رای شما

فریبا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 01:21 http://faribae.blogfa.com/

با سلام وخسته نباشید خدمت شما ..

رآی من برای این گروه 15 و 16 هست ..

در کل همه دوستان با عشق در این مسابقه شرکت کردن و به همگی خسته نباشید میگم ..

منتظر جواب نتایج هستیم !!
از هم اکنون به دوستان برنده (چه واسه سبزه و چه میز 7سین) تبریک میگم ..

سال نو رو هم مجددآ به همه دوستان تبریک میگم ..
شب خوش ..

سلام و ممنون از لطف شما و همه دوستان
پس فردا ( سه شنبه) حول و حوش ساعت 8 شب نهایی مسابقه ی سبزه رو داریم و برنده ها معلوم خواهند شد و بعد نهایی سفره های هفت سین را خواهیم داشت.
سال نو و عید بر شما هم مبارک و خجسته باد

پرستو دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 01:07

سلام

11 و 13

سلام
ممنون

ند نیک یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 23:34 http://blue-sky.persianblog.ir

11 ,13
6, 7

سلام
مختصر و مفید و تلگرافی
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد