مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه سوم ( گروه آخر )

بسم الله الرحمن الرحیم 

ساعتها دقیقه به دقیقه گذشت و روز و هفته و ماه و سال شد و به انتها رسید و این سال با سالهایی که طی کرده ایم، قسمتی از سرمایه ی عمر ما بود، آنچه از عمر ما سپری شد دیگر بدست نخواهد آمد. گذشته را به گذشته بسپاریم و اکنون که سال جدید رسید و ما را که با رویاندن سبزه به استقبالش رفته بودیم، از چشم انتظاری به درآورد. دقیقه به دقیقه اش را قدرشناس باشیم و همانطور که با چشم دوختن به رشد سبزه ها، مملو از شوق بهاری شدیم با صیقل دادن جان و تعالی روح خود، باقی این سرمایه را صرف تجارتی سودمند کنیم. این طلیعه ی بهار جانتان باشد و عید، و این عید، بر شما مبارک باشد ان شاءالله. 

آخرین سری از عکسهای مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه سوم را که به دلیل انصراف تعدادی از دوستان به خاطر خراب شدن سبزه هایشان و یا رشد کافی نداشتن آنها تمایلی به نمایشش نداشتند باعث شد این گروه به حد نصاب پنج عکس نرسد. عکسهای فرستاده شده با نوشته های شیرینی همراه بود و حواشی جالبی هم داشت و دارد که مطمئنم برای من خاطره ای فراموش ناشدنی خواهد بود. از همه ی دوستانی که طی ضرب العجل کوتاه تمام تلاششان را کردند که به این مشارکت و کار جمعی برسند و با این مسابقه کمال همکاری را داشتند، تشکر صمیمانه می کنم و این عکسهای باقیمانده را هم به معرض رای و نظر شما دوستان و بزرگواران قرار می دهم. 

عکس سبزه 11

 

 

عکس سبزه 12 

 

 

عکس سبزه 13 

 

 

عکس سبزه 14 

 

   

خب مسابقه ی سبزه در همین سه گروه مقدماتی تمام شد و اما این سبزه را هم که پیشاپیش از دور رقابتها بیرون اعلام کرده بودم معرف حضور همگی هست. هم عمو نوروز را دید و هم حاجی فیروز را   

این عکس را فقط برای یادگاری میگذارم والا دوستان فقط از چهار سبزه بالا به دو سبزه رای بدهند.  

 

 

 

کماکان کسانی که هنوز توی دو گروه قبلی رای نداده اند، فرصت دارند و می توانند رای بدهند. مهلت رای دادن به عکسهای سبزه ها تا ساعت هشت شب دوم فروردین است. فردا عکسی نخواهیم داشت و به امید خدا پس فردا عکسهای سفره های هفت سین که رسیده و خواهد رسید را برای مسابقه به معرض نمایش می گذارم. کسانیکه عکس سفره ی هفت سین خود را هنوز نفرستاده اند هر چه زودتر عکسهای خودشان را بفرستند.  

برای تک تک شما و خانواده ی عزیزتان ساعتها و روزهای خوشی را در روزهای عید و همه ی سال و بلکه همه ی عمر آرزو می کنم.  

همگی شاد و تندرست باشید.  

....

ساعتی زودتر فرستادم چون ممکن بود با رسیدن میهمان، ارسالش به تاخیر بیفتد و شرمنده شوم.

نظرات 29 + ارسال نظر
شنگین کلک دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 23:57 http://shang.blogsky.com

12 , 13

موعد رای به سبزه ها تمام شده اما باز هم ممنونم از شما

مهرداد جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 16:05 http://liveforlove.blogfa.com

راستی کاش سبزه شماره 11 وقتی کامل سبز شد بازم عکسشو بفرسته
حیفه انقدر زحمت بکشن و ...

بله توی مدت کم فراخوان حداقل چهار پنج نفر گفتند سبزه شون آماده نیست. تجربه شد برای دفعات بعد که زودتر اعلام بشه مطمئنا روز بروز سبزتر خواهد شد

مهرداد جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 16:02 http://liveforlove.blogfa.com

سلام بزرگوار
هفت سین رو به جی میلتون ارسال کردم

سلام آقای زندی
خیلی لطف کردی و ممنونم و ایشالا به ترتیبی که عکسها اومده همه عکسها را می گذارم.

پرستو جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 11:33

سلام سجدد دیگه

قربان این هم رای بنده :
1 - 2

7 - 9

در ضمن : اختیار دارید قربان . عیده و سرتون حسابی شلوغ . تازه زحمت عکسا هم هست .
هر چند که لطف کردید و تشریف آوردید و خوشحالم کردید . ممنونم قربان

سلام
ممنون از اینکه رای خودتون و ما را تکمیل کردید
بله گرفتاری عید و دید و بازدید مانع بود خدمت برسم

کوثر جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 09:54

سلام عموجان
ممنون از محبتهاتون
ما کم کم داریم حرکت میکنیم
اومدم قبلش خداحافظی کنم
یا حق
التماس دعا

سلام
ایشالا که سفر بی خطری داشته باشید و به همگی خوش بگذره

بهمن جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 00:05 http://bahmankarimi.blogfa.com

سلام
امیدوارم سال خوبی شروع کرده باشید
آقا این عکس ها باید با سایز کوچک در صفحه نخست درج میشد و سایز اصلی رو میذاشتید زیرش که با کلید روی عکس ها سایز اصلی نمایش داده میشد
الان خیلی از عکس ها برای من لود نشده!
چقدر من غر میزنم

سلام
ممنون آقا بهمن
می خواستم راحت و بی دردسر همه ی عکسها کنار هم دیده بشن و بشه راحت با یک نگاه به آنها رای داد. تازه من این عکسها را خیلی کوچک کردم
حالا ببین ما چی کشیدیم برای دانلود کردن اون همه فایل صوتی که گذاشته بودی

پرستو پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 23:26

سلام مجدد
همون وقت براتون فرستادم قربان . اگر نرسیده، اعلام بفرمایید دوباهر می فرستم . از طریق تماس با من فرستادم .

رای من هم : 12 و 13

یادم رفته بوده احتمالاً!!!! والله! این سن کم و اینا برامون هوش و حواس نمیذاره که!!!!

سلام
ببخشید که هنوز فرصت نکردم خدمت شما برسم و سال نو رو تبریک بگم.
بله حق باشماست و من هم دیده بودم اما گمان کردم از دوست دیگری رسیده. به اسم توجه نکرده بودم. بالاخره عواقب سن و سال گریبان ما رو بیشتر گرفته خب
ممنون از رای شما. اما رای برای گروههای قبلی چیه؟!

Lilyr پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 22:19

salam, che weblog e ghashangi va che kar e jalebi
man taze ba in welog ashna shodam
zaheran mishe be sabze'ha ra'y dad
man ba shomare 1 va 2 va 7 va 9 va 13 ra'y midam agar mishe, nazaram o dar morede sabze shomare 11 midam,ke khaily halat e badi dare, adam rastesh bishtar yad e ye bimari mifote, chizi ke !!kerm gerefte bashe ya yek chiz e nahanjar e dige !!

سلام و خیر مقدم خدمت شما و ممنون از لطفتون
از اینکه نظرتون رو گفتید و رای دادید ممنونم اما برای گروه سوم هم باید دو انتخاب داشته باشید تا رایتون قابل قبول باشه و ایکاش قسمت آخر نظرتون رو علنی نمی کردید. گیاه هنگام رشد ابتدایی و دادن ریشه همین وضعیت رو داره.
آدرس ایمیل دارید اما نفرمودید از کجا به اینجا رسیدید؟

کوثر پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 18:39

میگما من دارم میرم سفر
بقیه مسابقه رو که نیستم خب

جایزه مو بذارین کنار میام میگیرم

جای خالی شما رو کسی پر نمی کنه. زود برگردید سفر سلامت و خوشششش بگذره ان شاءالله

جایزه؟! پدرم خدا بیامرز اینطور وقتها می گفت نخورده شکر نکن

کوثر پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 18:13

۲۰

سلام

هوررررررا
سلام اینبار سر بزنگاه رسیدید

محمد مهدی پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 18:11 http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
بعضی وقتا واقعا تشخیص سخته
با کمی دقت انگار ۱۱و ۱۲ انتخاب شدند.
راستی عیدتون مبارک
امید که سال خوب و با نشاط همراه با شادی و سرور داشته باشید.

سلام
شما با رای خودت نشون دادی آینده نگری خوبی داری
عید شما هم مبارک

مهرداد پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 17:43 http://liveforlove.blogfa.com

من تازه متوجه شدم که عکس سفره هفت سین رو هم باید بفرستیم
خب منم براتون آپلودش میکنم میفرستم. فقط باید براتون میل کنم یا آپلود کنم و آدرسش رو خصوصی بدم؟

سلام
مهمان رسید فعلا بگم که توی اینجا توضیح دادم که برای ارسال عکس چکار کنید
http://mostafasatarean.blogsky.com/1391/12/24/post-149
توی اولین فرصت برمی گردم
...
گفته بودم برمی گردم و برگشتم

مهرداد پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 17:33 http://liveforlove.blogfa.com

برای مسابقه هم فکر کنم سبزه شماره 11 هنوز زود بوده برای شرکت دادن در مسابقه و کاش کمی زودتر اقدام کرده بودن.
اگه سبز بشه قطعا خیلی قشنگ میشه

من به 12 و 13 رای میدم.

اگر همه می دانستند که سبزه ۱۱ با سختی تهیه شده شاید بهش رای میدادند
ممنون از رای شما. پس ثبت می کنیم 12 و 13

مهرداد پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 17:28 http://liveforlove.blogfa.com

عرض سلام و تبریک سال نو خدمت شما عزیز بزرگوار
امیدوارم امسال برای شما و خانواده محترم و عزیزتون بهترین سال باشه و بهترین اتفاقات براتون بیفته
و هیچوقت این شکلی نشید امسال
همچنین چنین لحظاتی : رو تجربه نکیند
این شکلی هم نشید
و هر روز بخندین از ته دل. این شکلی:
و همچنین با شنیدن خبرای خوب این شکلی سورپرایز بشید:
حالا باز بگید شکلک های بلاگ اسکای بیخوده

سلام آقا مهرداد عزیز
ممنون از اینکه کاربرد هر شکلک رو به خوبی شرح دادی. قابل توجه بلاگفایی ها که شکلکهای اینجا را کج و کوله می دانند!

باران پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 15:52 http://atrebaran49.blogfa.com

سلام جناب ستاریان

سال نو مبارک ممنون از لطف شما
امیدارم امسال سال خوب وخوش و پرخیروبرکتی براتون باشه

رای من 12 و13

سبزه ی شما هم زیبا شده بخصوص درکنار اون قوی چوبی تزئینی راستی ربان قرمزش چقدر شبیه شماره 12 هست!!

بازم ممنون بابت زحمات این ایام برم تا بعد

سلام عید بر شما هم مبارک
خب شاید گردی گردو نباشه
ممنون از رای شما و همه ی دوستان زحمت کشیدند و من فقط زحمات آنها رو نشان دادم

صبا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 13:36 http://children-of-war.blogfa.com

سلام

کاش می شد گذشته را به گذشته سپرد و دیروز را از فردا جدا کرد....

نوروز شما هم مبارک
از خدا می خواهم همیشه سلامت و سعادت و سرور ...سخاوت و سرفرازی و سرزندگی و سرسبزی بر سفره هفت سینتان مهیا باشد.

سلام
با توبه می شود گذشته را به گذشته سپرد

عید شما هم مبارک
آمین به دعاهای خوب شما

پرستو پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 12:33

درود بر جناب آقای ستاریان عزیز
سال نو مبارک قربان .
امید دارم که سالی سرشار از شادی، نیکبختی، پیروزی و سلامتی در انتظار شما و خانواده ی محترمتون باشه .

متاسفانه این دو هفته ی آخر اسفند از شلوغ ترین هفته های کاریم بودن و لاجرم من به مسابقه ی سبزه نرسیدم، هر چند که سبزه مونم همچین چیز خاصی نشد!!!
اما ان شاءالله در مسابقه ی سفره شرکت خواهم کرد، هر چند که امیدی به پیروزی نیست .

امید دارم که تا پایان سال 92، دل شما و همه ی دوستان عزیز، شاد شاد شادش شاد باشه .
ایام به کام .

سلام پرستو خانم. خسته نباشید از کارهای آخر سال و شلوغی هفته های کاری
بله خیلی تعجب کردم که نیامدید. آدرس سفره هفت سین رو برام بگذارید یا توی ایمیل و یا توی کامنت خصوصی. اینجا توضیح دادم:
http://mostafasatarean.blogsky.com/1391/12/24/post-149/
به قول دوستی عزیزی که به شعار المپیک استناد کرده بود: اول شدن مهم نیست. شرکت کردن مهم است
اما چرا توی رای گیری، رای ندادید؟

خیلی ممنونم از آرزوهای خوب شما

مظلومین شیمیایی ایران پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 09:01 http://www.chemicalmazlom.blogfa.com

با سلام شماره 12 شماره 13

سلام ممنون از رای شما. البته اگر زحمت نیست توی گروههای قبلی هم می تونید رای بدید

مظلومین شیمیایی ایران پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 08:58 http://www.chemicalmazlom.blogfa.com

با سلام وتبریک سال نو ممنون از حضور سبز در وب مظلومین شیمیایی ایران برادرم اقاد دلشاد در مسافرت می باشند ومن توقیق دارم چند روزی این وبلاگ را مدیریت کنم خوشحال می شوم من را راهنمایی فرمایید.

سلام و ممنون از حضور شما. جای آقای دلشاد خالی نباشه و شما هم موفق باشید

بزرگ پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 03:20

سلام
قربان وظیفه ما بود اول خدمت می رسیدیم.امیدوارم که سال نو برای شما سال بسیار پر بار و سرشار از سلامتی&دل خوش و برکت باشد
رای من:12 وخصوصا 13 عجب دوستان هنرمندی داشتیم وخبر نداشتیم

سلام
اختیار دارید. ابراز محبت وظیفه بردار نیست و من دورادور خدمت شما ارادت دارم و هر فرصتی را برای ابرازش مغتنم می شمارم.
ممنون از رای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد