مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه دوم

بسم الله الرحمن الرحیم  

از همه ی شما دوستان عزیزی که با وجود گرفتاری های شب عید، این برنامه را فراموش نکردید و توی مسابقه شرکت فعال دارید خیلی خیلی ممنونم و چند تا مطلب هست که باید گفته بشود. 

۱- دوستانی که هنوز عکس سبزه ی خودشان را به خاطر اینکه آماده نبوده نفرستادند، برای فرستادن عکسهای سبزه تا قبل از تحویل سال نو فرصت دارند و می توانند عکسهایشان را بفرستند و بعد از سال تحویل فقط و فقط عکسهای سفره ی هفت سین را بفرستید.  

عکس های هفت سین تان را اگر چیده اید و آماده است می توانید بفرستید و تعدادی هم فرستاده اند. 

2- دوستان پیشنهاد داده بودند که برای رای دادن به هر گروه دو روز فرصت بگذاریم. اما با توجه به تعداد سبزه ها و گروه ها و کسانیکه احتمالا ممکن است اضافه شوند، و نیمه نهایی و نهایی هم خواهیم داشت. به نظرم اینکار خیلی به درازا میکشد. من فکر می کنم دیدن چند تا عکس و رای دادن به دوتا از انها چندان وقتی نخواهد. الان مرحله ی مقدماتی گروهها هستیم و برای این قسمت به گمانم یک روز فرصت کافی است و فقط برای گروه آخر فرصت بیشتری می گذارم که همه برسند و بیایند رای شان را بدهند و به نسبت گروه های قبل فرصتشان کم نباشد و حقی ضایع نشود؛ بعد از آن مرحله، احیانا نیمه نهایی و یا نهایی را برگزار کنیم و توی آن قسمت از مسابقه می شود که دو روز یا بیشتر،برای رای دادن، فرصت گذاشت. 

3- کسانی که هنوز توی گروه قبلی رای ندادند، فرصت دارند و می توانند رای بدهند.  

4- اسم پست قبلی را بنا به پیشنهاد خوب یکی از دوستان به " مسابقه سبزه - مرحله مقدماتی گروه اول " تغییر دادم.

خب مسابقه سبزه را با گذاشتن عکسهای سبزه های گروه دوم به معرض رای و نظر شما می گذارم.  

عکس سبزه 6

  

 

عکس سبزه 7  

 

عکس سبزه 8  

 

عکس سبزه 9  

 

عکس سبزه 10  

نظرات 41 + ارسال نظر
شنگین کلک دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 23:59 http://shang.blogsky.com

7 , 10

مهلت رای به سبزه ها تمام شده اما ممنون که آمدید

فریبا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 18:04 http://faribae.blogfa.com/

سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی ..

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود
روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نـو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم ..

تا همیشه سلامت و سرفراز باشید ..


سلام و بسیار ممنونم

گل بیتا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 17:29 http://arak-iran.blogfa.com

سلام.من یه رای میدم اونم به سبزه ی خودمه.
سال نو را به شما و دوستای وبلاگی تبریک میگم.

سلام

سال نو بر شما هم مبارک باشه ان شاءالله

همطاف یلنیز چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 16:46 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
.
تا نوای هفت سُرنا در گلستان جان دمید
خواب ِ دیرین شد ز چشمان ِ زمستان ناپدید
روزگارا، هفت سُرنا را به گوش جان نواز
چشم را بیدار دار و سینه‌ ها را پُر امید
.
برقرار بمانید و راضی


سلام
سالهاست که شنیدن نوای سرنا، با آمدن عید عجین شده و بی سرنا گویا عیدمان عید نمی شود.

ممنون و عید بر شما مبارک

مریم چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 15:40


سلام

ای دگرگون کننده احوال کائنات؛ و ای هستی بخش بی زوال!
یاریمان کن تا چون بهار سبز باشیم و تازه و دلنواز
یاریمان کن تا سرشار از عشق و عاطفه ، کوچه های دوستی را قدم زنیم ... دل و دیده از زنگار کینه و کدورت بشوییم و آراسته و زلال به استقبال بهار رویم .
آقای ستاریان عزیز ؛ مهرتان را سپاس می گویم و سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی و شادمانی و موفقیت برای شما و خانواده ی بزرگوارتان آرزومندم
بهاران مبارک باد

سلام
آمین می گویم به دعای بسیار زیبا و آهنگین شما
و دعا می کنم که جانتان آسوده از هر گزند و جسمتان سلامت و کانون خانواده تان گرم و مالامال از محبت و عید بر شما مبارک

سیدعباس سیدمحمدی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 11:35 http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
سال نو را تبریک عرض می کنم.

سلام
قربانت و بر شما هم به هم چنین

شنگین کلک چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 11:18 http://shang.blogsky.com

درود بسیار
یعنی حالا دیگه ما نمیتونمی رای بدیم ؟
اما این شماره 7 هم خیلی قشنگه
فکر کنم زیرش هم یونولیت باشه !
بازهم عید سال نو بر شما مبارک باد

سلام داداش
چرا نمی تونید؟!! ما که اصرار داریم حتما رای بدید قربان
باید کالبد شکافی بشه تا معلوم شه

دهقان چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 10:30 http://hezbolahe-nasle-no.blogfa.com

دوست من! شما پیام را خصوصی فرستادید اما میگویید چرا من چاپ نکردم! میتوانم آنرا خودم کپی کنم و بزنم اما یادتان نبود خصوصی فرستادید و دروغ نمیگویم برادر من

سلام ممنون که بالاخره از ابهام درآوردید. نمی دانم چطور خصوصی شده. حالا خدمت می رسم ان شاءالله.
آقای دهقان من که تازه به شما نرسیدم و همچین جسارتی به شما نه کردم و نه می کنم.
قربانت و عید بر شما مبارک

بزرگ چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 08:52

درود
رای ما 7 و 10

سلام
مختصر و مفید
ممنون

ند نیک چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 08:34 http://blue-sky.persianblog.ir

اقا 7و 8 یکیه.
از ظرف و ربانشون مشخصه. تصویر 7 در عکس 8 پشت سبزه قرار گرفته. ربان سبز و زردش هم که مشخصه
شما که ناظرید مطمئنید این دو تصویر مربوط به 2 شخصیت متفاوته؟

نه مال یک نفر است و توی فراخوان گفته بودیم که می توانند سبزه های متفاوتی بفرستند

ند نیک چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 08:29 http://blue-sky.persianblog.ir

با گفته شما موافقم
به 7و9 رای میدم
این سبزه ای هم که تصویر بالا وبلاگتون شده خوشکله

سلام و ممنون که رای دادید.
خوب شد که به اون نمی تونید رای بدید

عرق نعنا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 06:49 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
مگه میشه 10 باشه و کسی به سبزه دیگه یی رای بده!؟
دومی هم ... یا 9 یا 6؟
.
.
9 خوش نماتر شده- نما از بالا و
.

سلام و خوش آمدید.
پس بی تردید شد 10 و 9
ممنونم از شما

مهدی نادری نژاد چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 05:24 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
جناب ستاریان
اگر من به دلایلی در مسابقه شما شرکت نکردم دلیلی بر همکاری نکردنم نیست . من به هفت سین شما نمره قبولی می دهم.

سلام آقای نادری نژاد
جز شما، دوستان دیگری هم هستند که ناظرند. من به تصمیم شما برای عدم شرکت توی مسابقه احترام می گذارم. ممنونم

فریبا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 02:00 http://faribae.blogfa.com/

با سلام

راستش همه سبزه ها قشنگ هستتد ..
من به 9 و 10 رآی میدم !!

شما هم خسته نباشین .
راستی سبزه های همسر بانو را هم شرکت میدین تو این مسابقه ؟
کاش میدونستم سبزه های خودتون کدوم یکی از اینها هست ..

به هر حال دست همه درد نکنه با زحماتشون ..
تا فردا و درودی دیگر ..

سلام
ممنون از مشارکت همگی و تشکر از رای شما

همسر بانو که کلا با سبزه سبز کردن مخالف بودند و من به نمایندگی شرکت کردم. آنچه شما می خواهید بدانید یک رازه
بازم ممنوم

ند نیک چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 00:17 http://blue-sky.persianblog.ir

من نمیدونم چرا دلم خیلی با این مسابقه نیست. به نظرم همه زحمت کشیدند و هرکی انتخاب نشه گناه داره. سبزه های خودمون که یک هفته مشهد بودیم و بی آب موندند. امروز هم گذاشتیم کنار پنجره کمی افتاب بخورند. اما هوا بارونی بود. مامان هنوز امیدواره سبزه هاش بلند و پر بشن.
اینجا 7 و 8 و 9 هرسه قشنگند. اونهایی که گندم سبز می کنند اگر قبل از عکس گرفتن گندمشون را مرتب کنند و سبزه ها را هم قد کنند سبزه هاشون خوشکل تر میشه.
واقعا رای دادن کار سختیه. دلم واسه سبزه هایی که رای نمیارن میسوزه. فکر میکنم خیلی حساس شده باشم

سلام
ببخشید من هنوز نرسیدم به وبلاگتون سر بزنم.
خب واقعا که مسابقه برای برد و باخت نیست. دوستانی که عکس سبزه هاشونو فرستادند، بیشتر نظرشون مشارکت توی یک کار سنتی و اشاعه ی اون بوده و البته رقابت هم جنبه ی حاشیه ای داره
چند نفر به خاطر اینکه دیر اقدام کردند سبزه هاشون نرسیده.

رای شما چون به سه تاست قابل قبول نیست.
حساس نباشید و دلسوزی رو بگذارید کنار و دوتا رو انتخاب کنید

باران سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 23:23

سلام

فرصتم کمه شرمنده

شماره 6 و9

زنده باد بانوان

سلام می دانم گرفتارید و ممنون که اومدید و رای دادید
موافقم و دودورودودو آقایون

مریم سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 22:45 http://raze-nahan.blogfa.com/

واااااااااااااااای آدرس یادم رفت !
انتخاب من شماره 7 و 8

ممنونم از شما که حواستون به همه چی هست

مریم سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 22:44

چه سبزه های قشنگی ...دست دوستان عزیزمون درد نکنه
امشب من سبزه ی شماره 7 و 8 رو انتخاب می کنم .
راستی ببم جان شما می گید نیاز نیست 2 روز برای رای دادن در نظر بگیریم بعد با قرمز می نویسید فرصت دارید به گروه قبلی رای بدید !

همینطوره و دست همه درد نکنه
مقصودم توقف توی هر پست، برای یکروز بود. والا برای رای دادن جمع وبلاگی ما که تعداد محدودی هم هستند و هر روز هم نمی رسند که سر بزنند باید مجال و فرصت باشد که اگر خواستند، رای بدهند و این که توی بند قرمز گفتم به همین مربوط می شد

مریم سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 22:40

سلام
چقدر کاررررررررررررررررررررررررر دارم ! نمی دونم چرا هر چی کار می کنم تموم نمی شه ؟
آقای ستاریان شما اول بگید کدوم سبزه ها مال شماست تا من اشتباهی بهش رای ندم !
دودورودودو هر سبزه ای به جز سبزه ی آقای ستاریان !

سلام
خسته نباشید تا عید نشه کار عید هم تموم نمی شه
عکس همه ی سبزه ها رو من گذاشتم و شما هر چی رای بدید به من میرسه
پس دودورودودو ستاریان

کوثر سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 22:35

اگه گذاشتن برم؟؟؟
رفتم وب مریم جون
خان عموجانم اونجا بود
چقدر دلم براش تنگ شده بود
کاش میتونست زود برگرده
ولی خداییش عمو دیدین دل به دل چطوری راه داره!!؟؟؟؟

بله زیارتشون کردم
بله منم گفتم که نباید بی وفایی کند و خوشحالم که امدند و خبری از خودشون دادند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد