عکس دسته جمعی با دوستان وبلاگی

 سلام به همه ی دوستان عزیزم 

با خودم فکر کردم پیش از اینکه مسابقه سبزه و هفت سین شروع بشه و قبل از اینکه نوروز از راه برسه و احتمالا تعدادی از دوستان به مسافرت بروند و تعدادی هم مشغول دید و بازدید عید بشوند پیشاپیش سال نو را به همه ی دوستانم تبریک بگویم و با همه ی انها که در طی سال گذشته ارتباط وبلاگی داشته ام و یا مطالبشان را می خوانم عکسی به رسم یادگار بگیرم! عکسهای همه را اورده ام، حتا آنهایی که تعطیل کرده اند و یا فیلتر شده اند!( سعی کردم همه ی دوستانم باشند اما ممکنه عکسهایی هم اضافه کنم که شاید فراموش کرده ام) 

امیدوارم که سال آتی برای همه ی شما دوستان، سالی پر از خیر و برکت باشه و توی این عید، همه ی شما سال خوب و پر از نشاط داشته باشید. 

فردا هم موعد مسابقه است عکسهای خودتان را همانطور که توی پست قبلی توضیح دادم از فردا بفرستید ان شاءالله که مسابقه ی خوبی برگزار کنیم.  

برای دیدن عکس دسته جمعی به ادامه ی مطلب بروید.

آبچلیک

الدینچشم در تاریکیآنتی آبسرودجدال نخاع با مردی از دیار توسخرد منتقداین منم! این منم؟اکنون

نظرات 31 + ارسال نظر
شنگین کلک سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 14:07 http://shang.blogsky.com

داداش دست مریزاد
خیلی ایده جالبیه . من فقط نگران صهیون هستم
اینها مدتهاست به دنبال کشف ارتباطات ما بودن
حالا اگه گذرشون به اینجا بیفته کلی خوش به حالشون میشه
البته شما هم مسایل امنیتی را رعایت کردی این تصویرها
با بزرگ شدن از فرمت می افتند .
ممنون از توجه شما و ابتکار زیباتون . خوشحالم که
نیمرخ ما را هم اینجا قراردادید .

سلام
کاری کردم صهیونیستها هم نتونند سو استفاده کنند و از تشنگی بمیرند
حضور شما و تک تک دوستان عکس دسته جمعی را ماندگار و زیباتر کرده

رویا سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 09:54 http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

بابت عکس دسته جمعی و راه دادن من توی جمع دوستان خیلی خیلی ممنونم!

ممنونم از اینکه توی جمع دوستان هستید

همطاف یلنیز سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 06:50 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
منم هستم که
ای داد چرا ناغافل عکس می گیرین جناب
چرا گوشه شالم صاف نیست؟
نکته دان بالای سر من چه می کنه؟
تا جایی که یادمه مریم بانو و گل بانو وردل هم، گرم صحبت بودن ولی اینجا هرکدوم یه سمتند! خودتونم که اون وسط به دوربین زل زدین
می بینم اون شاخ گذاشتن روسر همدیگرو ویرایش کردین
.
در مهمونی بعدی جبران میشه این یهو عکس گرفتن ها

سلام
خب عکس دسته جمعیه دیگه
عکس ناغاقل بهتر تره والا مگه حالا حالاها حاضر میشند؟
قابل توحه نکته دان
اونا رو از هم جدا کردم آتیش نسوزونند
خب خودم خبر داشتم که دارم عکس میگیرم
خواستم عکس با کلاسی باشه
پس ایشالا سال بعد

بهمن دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 23:37 http://bahmankarimi.blogfa.com

درود بر جناب ستاریان
آقا خیلی ممنون که عکس دسته جمعی گرفتید

سلام آقا بهمن
فیلم عیدی پارسال شما ایده ی اینکار رو به من داد و البته کار شما خیلی کار برده بود و عالی هم شده بود. ممنون که آمدی

کاوسی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 19:40 http://mighat61.blogfa.com

سلام استاد
ابتکار جالبیه.
بسیار زیباست.
خداوند در حلول سال نو همدلی و محبت دوستان را در این مجازستان بیشتر و بیشتر بگرداند.

سلام آقای کاوسی
ممنونم از شما و دعای خوب شما را امین می گویم

کوثر دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 15:36

آقا مجید لطفا مقام بیستم وبه صاحب ومبدع اصلیش برگردونین
با تشکر:مسئول روابط عمومی سبزه اندازهای بانو

کوثر دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 15:34

میگما عموجان حالا که صحبتمون گل انداخت میشه لطف کنین بیاین وب من ببینین اشکال فنیش چیه که جناب شنگ به مشکل برخوردند!!!؟؟؟؟
پست سیزدهم مرداد ونقاشیهامو که یادتونه؟؟؟؟
ایشون میفرمایند لینکشون باز نمیشه براشون
نمدونم یا همون چمدونم شاید اشکال از اسکای شماهاست!!!!

دیدم و عکسها مشکلی نداشت با کلیک روی عکس می شد دید
البته نمیشد کپی کرد و توی قسمت آدرس بار وارد کرد. نمی دانم شاید آقای شنگین کلک خواسته اینطور وارد شود!

کوثر دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 15:21

سلام عموجان
تشریف بیارین خصوصی لطفا
عکس سبزه ی خودم وهمراه با هفت سین وعکس سبزه ی مامان وهمراه با هفت سینشونو وگذاشتم
البته تزئین سفره کار آبجی ته تغاریه هااااااااااا

سلام
عکسهایی که رسیده را دیدم و خیلی از شما ممنونم. یک تعداد عکس دیگه هم هست. به امید خدا امشب یک گروه از عکسهای سبزه ها رو می گذارم و مسابفه رسما شروع میشه!

ریحانه دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 13:44 http://chadormeshki.blogfa.com

من سبزم خراب شد
نمی دونم چرا این قدر تنک سبز شد
من و از الان می تونید بازنده نام ببرید

سلام
خب پیش میاد. ممنون که سعی خودتونو کردید. هرچند اسمش رو گذاشتیم مسابقه. اما موضوع برنده و بازنده نیست

نکته دان دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 12:58 http://noktedan.blogfa.com/

سلام
امیدوارم سالی که در پیش رو دارید برای شما پربار و پر از موفقیت باشد

سلام
ممنونم و همینطور برای شما

سلام دلاور با این طرحهای نو مواظب خودت باش ندزدنت بابا محشری واقعا گل کاشتی ما هم از شما یاد گرفتیم ویه پیشنهاد دادیم فرماندار وموافقت شد در کنار سفره هفت سین سفره هفت شین هم اجرا کنیم!!!!روی هم رفته دمت گرم کاکو شاهکاری

سلام
چاکرم حاجی کار قابلی نکردم فقط خواستم دور هم باشیم با این کاکو گفتن شما یاد بچه های لشگر فجر افتادم. اما این هفت شین دیگه چه صیغه ایه؟
.....
آهان الان خواندمت و فهمیدم ماجرای هفت شین, دیدار با خانواده ی هفت شهیده

نعمت اللهی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 09:14 http://gazmideh.blogfa.com

سلام آقا مصطفی
واقعا غافلگیر شدم . کار قشنگی بود. منهم سال خوب و پرباری را برایتان آرزومندم و پیشاپیش این عید سعید را به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم . سرافراز و سربلند و شاد باشید

سلام و مخلصم آقا مجید.
درسته عکس دسته جمعی انداختیم اما شاید چون کسی حواسش نبوده جالب شده قربانت و به همچنین

مریم دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 09:08

راستی آقای ستاریان من دوست داشتم عکسم با لباس قدیمی و همیشگیم باشه .... هر وقت فرصت داشتید یک ندایی بدید تا من این قالب موقت رو عوض کنم و قالب اصلیم رو بذارم ! ممنون

عکسها را ناغافل انداختم و هر کس هر جور وایساده عکسش افتاده حالا شما چون عزیزید هر وقت خواستید بفرمایید, عکس رو روتوش می کنیم

مریم دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 09:05

آقای سامع عزیز ای بزرگ بورژوا مدتهاست طاهره خانم داره فکر می کنه که شما کجایییییییییییییییییید که هم هستید و هم نیستید !!!
ممنون که با توضیحاتتون رفع کهیر کردید !
آقای ستاریان اون وبلاگ مسدود شده ، وبلاگ مهر و ماه منه ؟ اگه اینطوره ممنون که به یاد مهر و ماه عزیزم بودید ! خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه ...خدا کنه دستشون بشکنه ...خدا کنه شاقالوس بگیرند

مخاطب خاص لابد جواب می دهند
نه ببم جان! اگر می خواستم وبلاگهای مسدود شده را هم بگذارم که مثنوی هفتاد من میشد!
این وبلاگ آقا محمد ح است که دیروز پریروز مسدود شده

مریم دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 09:01

سلام ببم جان
دستتون درد نکنه ...خیلی کار قشنگی بود ...من که حسابی غاقلگیر شدم
ممنون بابت زحمت فراوانی که کشیدید
راستی کی این کارا رو کردید ؟ اون موقع عیسی نظافتچی داشت نظافت می کرد ؟! تتنکس ببم جان ...ان شاء الله همیشه شاد و سلامت باشید .
ما هم برای شما و خاتواده ی عزیزتون سال خوبی رو آرزو می کنیم .

سلام
راستش دیشب ساعت هشت و نه توی مغازه به فکرم افتاد و فوری عملی کردم و البته تا تمام بشه, شد ساعت یازده دوازده که به زور بستم و رفتم خانه
دیروز با آقا عیسی حرف میزدم اهل سبزوار است و می گفت دو دختر دارد و بناست عید بروند دیدن پدر و مادر و فک و فامیل. جوان برومند و فعالی است. شکر خدا راضی بود

کوثر دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 08:22

سلام عموجان
صبحتون بخیر
حالا بیا خوبی کن.بدکاری کردم تنهاتون نذاشتم غصه نخورین که چرا کسی نفهمیده آپ کردین؟؟؟
ولی خداییش قشنگ شده هااااااااااااااااااااا
وب من وببین!!!!!اوه ببخشین عکس من وببین از همه خوشگلتر افتاده
براتون عید زیبایی آرزو میکنم
عکسهارو که گرفتم خدمت میرسم

سلام و صبح بهاری شما هم به خیر
اگر خوبی بود چرا فرارررررررر خب دلیل نیاوردی و من باید دلیلی براش می تراشیدم
عکس شما با شیطنت های شما قشنگ شده
عکسها را اگر بفرستید منم گزارش لحظه به لحظه می کنم

محمد مهدی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 07:34 http://1sobhe14.persianblog.ir/

راستی این عکس دسته جمعی قشنگی بود.
کاش کنار هم یه عکس دسته جمعی دیگه میگرفتیم.

بله ان شاءالله یک وقتی بشه و دور هم عکس بگیریم

محمد مهدی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 07:32 http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
صبح عالی بخیر
خیییییییییییییییلی حوصله دارین و البته این قابل تحسین و تمجیده
دستون درد نکنخ خیییییییییییییییییییلی بابت دوستی و رفاقت با دوستان مجازی سنگ تموم گذاشتین.
ما در خدمتتونیم و از الان تا روزهای عید و بعدش مدام تبریک میگیم. البته این روزا سرم خیییییییییییییلی شلوغه و مشغول اتمام پروژه راکت مونده خونه باغیم. حالا طاهره خانم حرف از بروژوا و اینا میزنه وا
باور میکند دیروز ظهر رو تخت لب تاپ روشن کردم و از طریق ریدر که دار گور را گم میکنه بره اودم ت چند تاوبلگها و یه بار دیدم ساعت 4 شده و الان کارگرا میرند و من پشا مانیتور خوابم برده
اما خوب دیر یا زود در خدکتیم.

سلام
صبح شما هم به شادی و به خیر
قربان ما هم اگر خونه باغی داشتیم حوصله ی خودمون رو صرف انجا می کردیم من هر سال باغچه و باعچه کاری می کردم و امسال محرومم از ان و اینطوری دارم خودم را تخلیه می کنم.
منم دیشب تا ساعت چهار و نیم نصفه شب بیدار بودم و ساعت هشت و نیم صبح هم بیدار شدم. این روزها هیچ کس خواب نداره و همه می گذارند دم دمای امدن عمو نوروز می خوابند حالا عید نشده این همه تبریک میگیم ببین عید بشه چکار می کنیم
خدمت از ماست داداش

بزرگ دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 06:40

درود
شما همیشه سورپرایزهای ناب در آستین برای روکردن دارید.ممنون از عکس دسته جمعی و قرار دادن ما در بین دوستان(گل)

سلام
برگ سبزی است تحفه ی درویش بیچاره چه کند ندارد بیش

کوثر یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 22:43

ئئئه یه دوست دیگه هم اومد!!!!
عموجان شما در مقابل دوربینهای نا محسوس قرار دارین
لبخند نزنین این دوربین ثبت تخلف شماست

چون عکس برادر زاده را اول نگذاشتین
الفراررررررررررررررر

خب شما یه تنه برابر همه ی دوستان کامنت گذاشتی باید هم فرارررررر کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد