سال نو مسیحی و ایتالیایی های بیچاره

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم ایتالیا بدلیل پرداخت مالیات زیاد به دولت پولی برای خرید شب عید ندارند! آنها همه شاکی اند که نمی توانند خرید کنند و در این جشنها شاد باشند!!( کمی سر و صدا ایتالیایی)

معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ،ایتالیا!!  
     تظاهرات ایتالیایی ها بر علیه سیاستهای مونتی    
عکس تزئینی است
با خواندن این مطلب، اشک توی چشمانم حلقه زد! دلم برای آنها سوخت! ایتالیایی های بیچاره!بدبختها دارند توی چه فلاکتی زندگی میکنند. ای کاش عقلشون میرسید بیایند به ایران و مزه و طعم زندگی و خوشی و آسایش رو بچشند! مثل ما نفت هم ندارند که ببرند سر سفره شان! کاش می شد لااقل چند تا صندوق صدقات را هم برای آنها راه بیندازند. پیشنهاد شما چیه؟
نظرات 31 + ارسال نظر

با سلام جناب ستاریان
شاید چون آنها نفت ندارند به این فلاکت افتاده اند؟؟؟
اگر مثل ما نفت حاضر آماده داشتند داعیه رهبری جهان را میکردند!!!

سلام
بله همین فرق فارق ما با اون بیچاره های فلک زده است!

کوثر جمعه 8 دی 1391 ساعت 09:56

۳۰

هوررررررا تمام امتیازات را شما با شونصد کامنت خود درو کردی

کوثر جمعه 8 دی 1391 ساعت 09:55

سلام عموجان.صبح آدینه تون بخیر

سلام
عصر جمعه ی شما هم بخیر

کوثر جمعه 8 دی 1391 ساعت 09:54

شرجی شرم پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 09:53 http://sharjee.blogfa.com

جماعتی که درد معاش داشته باشند هیچ تکلیفی بر آنان نیست !
خدا تکلیف را در برابر توان انسان ها قرار داده و من لامعاش له لامعاد له اشاره به همین نتکته دارد .
کاش اونایی که زمام امور تو دستشون هست و الان بعد از ۸ سال میان و اعلام میک نن که نمی ذارن کار کنیم و ازا ین حرفا یه جو غیرت داشته باشن و مردونه بگن مسیری که برای تضمین معاش زندگی مردم نجیبایران گرفتیم اشتباه بوده !!
فکر نکنم هزینه زیادی داشه باشه

از اول هم قرار بود لیست دزدان را از جیب خارج کند. اما لیستی مفصلتر از دزدان را در جیب دیگرش پنهان کرد!

کوثر پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 08:50

سلام کجایین عموجان؟؟

سلام
من الان همینجا هستم
وقتی شما پرسیدی گرفتار کار بودم

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 07:53

این ایتالیایی های بیچاره...

این ایتالیایی های مفلوک

bozorg چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 23:21 http://jaryanroud1.blogfa.com

مگر مردم ایتالیا چی از مردم غزه ولبنان و آفریقا و گایان و سلیر بلاد مستضعفه کم دارند که زیر جتر حمایت یکطرفه استاد سخنوری قرار نگیرند؟

هیچی کم ندارند. حتا شاید بیچاره تر از اونا هم باشند!

شنگین کلک چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 22:36 http://shang.blogsky.com

مگه ما مردیم که برادران و خواهران عزیز ایتالیایی
نتوانند خرید شب عید بکنند .
چشممان کور دندمان نرم ایتالیا راهم ته لیست دیگر
ممدجویانمان اضافه می کنیم . تا بترکه چشم هرچی
حسوده

بله بیخودی که نیست!

همطاف چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 18:40 http://fazeinali.blogfa.com/


اینم من
صرفا جهت اظهار وجود
برقرار بمانید

از اینکه تشریف آوردید ممنون
پایدار باشید

آراس چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 15:05 http://kakaras.blogfa.com/

نیست بر لوح دلم جز الف قامت دوست
چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
ارادت ما به شما بی کرانه
خداوند را کرور کرور شکر که موجبات آشنایی ما با شما را فراهم نمود .
سلامتی وخرمی شما آرزوی قلبی ماست

ممنونم و از لطف شما خدا را شاکرم

کوثر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:54

....که من بیستتتتتتتتتتتتتتتتتت شدم
الفراررررررررررررررر

هوررررررررررا

کوثر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:54

که من اینجا باشم وشماااااااااااا متوجه نشین که....

چرا خب یک چیزهایی متوجه می شیم!

کوثر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:53

اونوقت خداوکیلی اصلا امکان داره؟؟؟
شما بگین!!!!

۳- ۲- ۱ و

کوثر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:52

عموهای من وباش!!!!
خب نمیشه دل برادر زاده به عموش خوش باشه؟؟؟

شما آماده ی تصاحب سکو شدی و بیچاره عموها

کوثر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:51

این یعنی چی؟؟؟؟
مدالهارو نمیدین؟؟؟؟

واقعا یعنی چی؟

کوثر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:51

سلام عموجان
صبحتون بخیر

حتما خبردارین که دارن زورگیرها رو میگیرن؟
من برای اینکه نیان بگیرنم تو وب مریم جون گفتم عموجانم اول بشه انگار من اول شدم!
پس لطفا خودتون به صورت کاملا داوطلبانه واز روی خیر خواهی ونه اجبار مدالهارو رد کنین بیاد

سلام
شب و روز شما بخیر
بله من هم گفتم صاحابش اومد

سلمان محمدی سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 23:52 http://salmanmohammadi2.blogsky.com

سلام. من میگویم علاوه بر صندوق صدقات، صندوق رأی هم ببرند ایتالیا بلکه آنها هم یک احمدی نژادی پیدا کنند و نجات یابند از این همه بدبختی

سلام
این نمی شود او یکی است و لنگه ندارد! اصلا شاید حقشونه بدبختی و بهتر باشه توی نکبت و فلاکت بمانند

شرف الدین سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 23:47 http://aldin.blogfa.com

قالب نو مبارک

ممنون و قربانت

محمد مهدی سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 21:15 http://1sobhe14.persianblog.ir/

واااااااااااااااااای چه خبرهجشم و پایکوبی برا مقام اولی من.
ایشششششششش اقای ستاریان جوراب طلایی که زنونستفکر کنم روتون نشده بگین شیشه ای

بله چشم شما را دور دیدند و جشن و پایکوبی راه انداختند همگی دست به یکی کردیم و متانت و این حرفها را نادیده گرفتیم حالا شما کوتاه بیا و عصبانی نشو. ما همگی قول می دیم که بیشتر مراعات کنیم هر چی بود پیشکش و سوغات شما بود و حالا با نشان دادن از خود گذشتگی، به خود شما تقدیم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد