نمودار بمب نتانیاهو مشابه نمودار بمب کایوت برای رودرانر

بسم الله الرحمن الرحیم  

                     کشته شدن  رودرانر به دست کایوت

از همه ی بچه های دنیا فقط یک پسر شانس داشتن پدر پولداری مثل دیوید بکهام  را دارد که بتواند او را وادار کند فکری برای کشته نشدن رودرانر بدست کایوت بکند! در کارتون Wile E. Coyote and Road Runner که ما در ایران به اسم میگ میگ می شناسیم. از سال ۱۹۴۸ کایوت در تعقیب و گریز همیشگی از کشتن رودرانر ناتوان است و همیشه علاوه بر اینکه ناکام می ماند مورد تمسخر رودرانر هم قرار می گیرد.  

کایوت که ظاهرا توانایی تهیه ی همه نوع ابزار و لوازم وسایل اعم از تفنگ و بمب و موشک برای کشتن او را دارد و لابد تهیه ی غذا و پر کردن شکمش، نباید برای او مشکل باشد،اما معلوم نیست چرا فقط به فکر کشتن و خوردن همین یک موجود( میگ میگ) است؟ بعد از پولی که بکهام داد این قسمت تهیه و ساخته شد و بالاخره بعد از ۶۲ سال رودرانر به دست کایوت منفجر و کباب و خورده شد!

کشته نشدن رودرانر در طی این سالها باعث افسردگی پسر بکهام شده بود و قسمت منفجر کردن که گفته می شد فقط برای پسر بکهام ساخته شده لو رفت و همه دیدند کایوت در این قسمت نهایی برای تسلی دل پسر بکهام، حسابی رودرانر را زیر پا له می کند و عاقبت با بمبی کارتونی، او را منفجر و  کباب می کند که بخورد و به این ترتیب ماجرای رودرانر و کایوت بالاخره تمام می شود!    

بنیامین نتانیاهو در حال نمایش نمودار بمب کارتونی!بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل از سال ۱۹۴۸ و با یک رشته بمب گذاری های وسیع در فلسطین ، با کمک انگلستان این کشور را به اشغال خود دراورد در اجلاس اخیر سازمان ملل نموداری از توانایی ایران برای ساخت بمب اتمی نشان داد که این نمودار به طور عجیب و مسخره ای شبیه به نمودارهای کایوت و بمب های به کار رفته در کارتون ها بود. کار او به اندازه ی کاری که کالین پاول در قبل از حمله به عراق کرد، مسخره به نظر می آی، اما می دانیم که حمله به عراق یک جوک نبود، بلکه در اوج ناباوری جهانیان واقعا اتفاق افتاد!  

 

در فوریه سال ۲۰۰۳، در حالی که نمایندگی‌ها دور یک میز جمع شده بودند، کالین پاول، وزیر خارجه آمریکا، مقداری مایع سیاه زخم به عنوان مدرک خود علیه عراق نشان داد و ادعا کرد که صدام حسین، ۲۵۰۰۰ هزار لیتر مایع سیاه زخم تولید کرده و در اختیار دارد. وی مدعی شد، اگر صدام مدت بیشتری در قدرت بماند، این ماده سیاه زخم روز به روز بیشتر می‌شود؛ اما پس از تهاجم به عراق، مشخص شد که پاول دروغ گفته و این بدنامی برای همیشه در پرونده‌اش باقی ماند. و البته این بدنامی فقط برای پاول ثبت شد! 

  

سایت الف دو روز قبل با تیتر « وقتی رئیس‌جمهور همه را غافلگیر کرد » نوشت:  

موضوع غیرمنتظرۀ دیگر آن بود که رئیس جمهور ایران حضور 3 فروند ناو هواپیمابر آمریکا، یک فروند ناو هواپیمابر انگلیس و صدها قایق جنگی و ناوچه را - که نشان می‌دهد جنگ نزدیک است- نادیده گرفت و از آن سخنی نگفت؛ حضور این تعداد کشتی جنگی به طور حتم برای برگزاری رزمایش یا آموزش نظامی نیست، بلکه به هدف شرکت در جنگ علیه ایران - در صورت صدور فرمان حمله از سوی واشنگتن- است....  کالین پاول و نمایش مدرک سلاح کشتار جمعی عراق !

و آخر مقاله هم نوشت: این سخنرانی آرام که البته غیرعادی است، چه بسا نشانه نزدیک‌شدن سایه جنگ باشد و نشان می‌دهد ایران که می‌خواهد خود را در موضع قربانی قرار داده و نشان دهد که گلوله اول را شلیک نمی‌کند؛ اما اگر ضربه اول را از اسرائیل دریافت کرد، با همه توان به آن پاسخ گوید.  

 

هر دو جنگ جهانی اول و دوم، در بحران، رکود اقتصادی و بیکاری شروع شد. آیا کشورهای صنعتی جهان برای خلاص شدن از بحران فعلی و تمام کردن موضوع فلسطین که از سال ۱۹۴۸به کانون بحران خاورمیانه و جهان مبدل شده و در طی این سالها همه ابزارها و لوازم و راههای رفع این بحران بی نتیجه بوده می خواهند جنگ دیگری را آغاز کنند و به داستان کایوت و رودرانر خاتمه دهند؟ فلسطین، همچون رودرانر همیشه از دست این کایوت،فرار کرده و او را مسخره کرده است.اما اگر فلسطین را رودرانر و اسرائیل را کایوت بدانیم، بکهام کیست ؟ و چه وقت کایوت بمب آخر را به سفارش او و بدستور تهیه کنندگان و صحنه گردانان این نمایش، منفجر خواهد کرد؟! 

نظرات 8 + ارسال نظر
فاضل یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 01:29 http://aknun.blogsky.com/

سلام
پست یادگاری بود.

جواد خراسانی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 20:59 http://cheshmejoo.blogfa.com/

سلام.
گمان نمی کنم به عامل سومی نیاز باشد، اینجا هم میگ میگ و هم کایوت به بن بست رسیده اند و برای رهایی از وضع موجود چاره جز جنگ ندارند. قضیه حتمی است و سوخت و سوز ندارد.

کوثر چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 18:32

سلام.وقت بخیر
صبح اومدم کلی هم نوشتم.بعد یهویی سیستمم قات زد وهرچی نوشته بودم پرید
میگما منم آخرین قسمت این کارتونو دیدم.گرگه عجب دلی از عزا در آورد.
ولی خب با اینکه مخالف جنگم ولی مرگ یه بار شیون یه بار.
خدا مرگ داده ها فقط تهدید بلدن وخط ونشون کشیدن.ببینم میخوان چه غلطی بکنن ولله

ذره بین چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 16:43 http://dinpajoohan.mihanblog.com/post/author/775784

سلام
تشبیه تون خیلی جالب اما کمی ناراحت کننده.

سلمان محمدی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 07:58 http://salmanmohammadi2.blogsky.com/

سلام.
دیوانه ای برای کاهش مشکلات داخلی اش یا هر دلیل دیگری میخواهد با ما دعوا راه بیدندازد. ما هم میدانیم دستش چاقوست و ممکن است بزند چشم و چار ما را درب و داغان کند. حالا عاقلانه این است که ما هم مثل او رجز بخوانیم و احساس کنیم خیلی ضدامپریالیست و ضدصهیونیست ایم؟!!!
اینها بعد از چهل سال خوردن نان حرام روضه و دعا هنوز سوراخ دعا را بلد نیستند!!!
بدبخت ملتی که قسمتش یا آخوند است یا ا.ن.!!!!

... سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 17:11

اگه جنگ بخاطر مشکلات مالی امریکا و اروپا و اینها باشه راه چاره چیست ؟ اونا واقعا از برنامه هسته ای میترسن ؟ اگه اینطور باشه پس با تعلیق اون دیگه نباید جنگی رخ بده ؟ و دراین صورت ...

آنتی ابسورد سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 14:58

درود بر جناب ستاریان.چقدر جالب بود این پست.محضوض شدیم.کایوت نماد باندهای زرسالار و زور سالار است که به نظر همیشه پیرزومندند.رودرانر هم که گفته اید فلسطین است، تاکنون توانسته چون صید در دستان صیاد بلغزد.جنگ گزینه ی قریب الوقوعی ست.به نظر شخص بنده وقوع جنگ بسیار قطعی می نماید و گریزی از آن نیست.

نورالهی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 11:28 http://denkenserfahrung.blogfa.com

برادر ارجمند
سلام علیکم
مطلبی که در مورد مدرنیته نقل کرده اید تأمل برانگیز بود.
همچنین مطلبی که در مورد امکان وقوع جنگ نوشته بودید باز هم محل تأمل داشت (گرچه شواهد مانور نظامی بود)
در مورد دست کم حضور جناب معلم پیش از آزادسازی خرمشهر در آن نک. پانوشت همان مطلب وبلاگم.
مطلب برای خودم اقناعی است.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد