اپوزیسیون در اپوزیسیون!

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوازدهم خرداد لینک مصاحبه ی آقای یونسی را گذاشتم توی پیوندهای روزانه با عنوان " امام نمی‌خواست بنی صدر از کشور فرار کند "  

http://www.jamaran.ir/fa/NewsContent-id_21743.aspx

 امروز در پیوندهای روزانه وبلاگی دیدم ،لینکی در همین مورد و با عنوان " اگر آقای یونسی، وزیر اطلاعات سابق، در مورد بنی صدر راست می‌گفت " از سایت خودنویس گذاشته بود .البته نمی توان خواند!  

من خواندم و در قسمتی از آن نوشته است : 

« البته شاید آقای یونسی این یکی را نمی‌دانند که این دروغ‌ها دیگر اثر خود را از دست داده‌اند و به قول معروف دیگر دوران آفتاب پشت ابر ماندن به‌سر آمده است و روز بروز هر چه بیشتر نسل جوان به حقایق اموری عارف می‌شود که وضعیت فاجعه بار کنونی را ایجاد کرده است و متوجه می‌شود که وضعیت اسفناک کنونی نه نتیجه انقلاب که نتیجه کودتای در انقلاب بوده است. » 

   

بله کل ماجرا این است که کسی حرفی زده و کسی هم خواسته جوابی بدهد و البته این وسط راه افتادن بنی صدریسم مشهود است و عده ای مقابلش. 

ناگفته نماند که خود آقای بنی صدر در این میان با حاشا کردن حرفهای گذشته اش به آن دامن زده و می زند. خب عده ای هم رفته اند و می روند و از آرشیو روزنامه ها ، کتابها و مطالبش ،دروغهای حرف او را درآورده اند.  

خلاصه که بازار سیاست این روزها بد بازار مکاره ای شده است که متاعش به بهای سکه ی دروغ قابل عرضه است. 

اووووف ... که نمی دانید وارد شدن به بحث و دنبال کردن لینکها و خواندن مطالب طولانی و سرسام گرفتن از این همه دروغ چقدر خسته و بیزارم کرد!  

و البته از نقش جرج براون و شاپور بختبار و ژنرال اویسی در کودتای نوژه در لینکها صحبت به میان آمده و بسیاری مسائل دیگر ...اما از من جز همین مقدار اطلاع دادن از موضوع کاری برنمی آید.خودتان مطلب را جستجو کنید و بخوانید. البته میدانم که شاید برای کسی محدودیتهای موجود مانع از خواندن مطالب شود.اما نقلش هم بدلیل طولانی بودن ممکن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد