داعش برآورنده اهداف انگلستان و اسرائیل

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ی کشورها به دنبال منافع خود هستند و دنیا دنیای رقابت بر سر منافع است. دیپلماسی یعنی چانه زنی از طریق مذاکره برای کسب منافع بیشتر، به شرط آنکه مخل منافع دیگران نشود. اما بعضی از کشورها، به خاطر خوی استکباری و سابقه ی استعماری خود، حاضر به مذاکره بر سر منافع مشترک با هیچ کس نیستند و از هر وسیله ای برای ضربه زدن به دیگران استفاده می کنند. آنها در دوره ی استعمار به این روش خون ملتها را مکیدند و دست کشیدن از این روش برایشان آسان نیست، مثلا آیا می دانید که یک ششم خزانه ی بریتانیای کبیر، به قیمت معتاد کردن 6 میلیون چینی به تریاک به دست می آمد و جنگ تریاک بر این کشور تحمیل شد، چون می خواست جلوی ورود و فروش تریاک را در کشور چین بگیرد؟ تجار و دولت انگلستان چین را بازار خوبی برای تریاک حاصل از کشت خشخاش در هند تشخیص داده بودند. بگذریم از اینکه خود کشت خشخاش در هند، چه به حال و روز مردم بیچاره ی هند آورد و تازه دو دهه بعد از شکست چین و تحمیل ظالمانه ترین شرایط به این کشور، چه شورشهایی که در سراسر چین صورت نگرفت و چقدر آدم که کشته شدند و ..و اصولا چرخ صنعتی انگلستان و سپس بقیه ی کشورهای صنعتی به قیمت بدبختی، فقر و تیره روزی تمام ملتهای کشورهای مستعمره در هندوستان و چین و مصر و سرتاسر افریقا...به گردش در می امد و فقط در خود امریکا بعد از قتل عام نهایی سرخپوستان و براندازی تمدن درخشان اینکاها و از بین بردن مایاهایی که در این سرزمین زندگی می کردند، هنوز که هنوز است از کشف امریکا سخن به میان می آورند و از کریستف کلمب به عنوان اولین انسانی که پا بر روی سرزمین امریکا گذاشت، نام می برند، تو گویی میلیونها میلیون انسانی که در این قاره زندگی میکردند اصلا انسان نبودند و باید هم مانند حیوانات کشته می شدند و بعد هم مهاجرین جانی و ددمنش ساکن در امریکا، از طریق به بردگی کشیدن چهار و نیم میلیون نفر از سیاهپوستان افریقا، بنیان کشوری را گذاشتند که امروز داعیه دار دمکراسی و حقوق بشر شده است و مانند اوست، استعمار فرانسه، که با تعیین مالیات سنگین در مصر آنچنان قحطی به وجود آورد که در تاریخ ثبت شده است که مردم بیچاره ی مصر ناچار می شدند بچه های مرده ی خود را بخورند تا زنده بمانند!  

جنگ جهانی دوم بمب افکن بر فراز اهرام مصر 

و متاسفانه این بدیهیات تاریخی گویا فراموش شده است که امروز، عده ای چشم و گوش بسته، تمام پیشرفتهای تکنولوژیک غرب را فقط مرهون خارج شدن از زیر یوغ کلیسا و به پستو راندن دین می دانند و به ناچار به آنها باید گفت که خود رنسانس اولا میوه خوار تمدن اسلامی پیش از خود بود و علاوه بر آن ماحصل رنسانس اگر ایجاد پیشرفت و توسعه و انقلابهای صنعتی بود، عصر استعمار را هم پدید آورد و جامعه ی جهانی را درگیر دو جنگ جهانی خانمان سوز هم کرد که، در جنگ جهانی اول ده میلیون نفر و در جنگ جهانی دوم پنجاه شصت میلیون نفر انسان کشته شدند و تعداد بیشماری از سراسر دنیا هم مجروح، معلول و آواره و بدبخت شدند؛ چون قدرتهای بزرگ در تقسیم دنیا نتوانسته بودند به توافق برسند! اگر از بمب اتمی هیروشیما و ناکازاکی بگذریم که 200 هزار نفر را در ثانیه ی اول کشت و همه از آن مطلع هستند، اما هرگز خبر دار نمی شویم که در حمله نظامی استراتژیک به شهر درسدن آلمان، در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم، 1300 بمب­ افکن نیروی هوایی بریتانیا و ایالات متحده، بیش از 3900 تن بمب و مواد آتش­ زا بر روی شهر رها کردند و 600 هزار نفر زنده زنده در آتش سوختند. چرا حمله ای با چنین حجم انجام شد؟ چرا سعی می شود تلفات این حادثه کمتر از واقعیت جلوه داده شود؟ نقش چرچیل و روزولت دراین میان چه بود؟ چرا در دادگاه نورنبرگ نامی از درسدن به میان نیامد؟ و البته از آنچه در کتاب قحطی بزرگ ایران هم گفته می شود کسی جایی حرفی نمی زند. بله در این کتاب گفته شده در ایران هم با وجود اعلام بیطرفی بر اثر قحطی که انگلستان بوجود آورد 40% مردم ایران بر اثر گرسنگی و بیماری مردند و این یعنی جمعیتی برابر با نه و نیم میلیون نفر ایرانی مرده اند که رقمی برابر با کل کشته های جنگ جهانی اول است! دلیلش هم این بوده که انگلستان منافعش حکم نمی کرده که به مردم ایران غذا برسد!

+ داناهو افسر شناخته شده اطلاعات نظامی انگلستان و نماینده سیاسی آن دولت در غرب ایران درسالهای 1918 و 1919 درباره قحطی درغرب ایران اینگونه می نویسد:
” اجساد چروکیده زنان و مردان، پشته شده و در معابر عمومی افتاده اند. در میان انگشتان چروکیده آنان همچنان مشتی علف که از کنار جاده کنده اند و یا ریشه هایی که از مزارع در آورده اندبه چشم می خورد؛ با این علفها می خواستند رنج ناشی از قحطی و مرگ را تاب بیاورند. در جایی دیگر، پابرهنه ای با چشمان گود افتاده که دیگر شباهت چندانی به انسان نداشت، چهار دست و پا روی جاده جلوی خودرویی که نزدیک می شد می خزید و در حالی که نای حرف زدن نداشت با اشاراتی برای لقمه نانی التماس می کرد…”.
مرحوم محمد علی جمالزاده تلفات وحشتناک شیراز را این طور روایت می کند:
“جنگ اول جهانی در آستانه اتمام بود[ پائیز 1918] که در دل شبی تاریک و هولناک سه سوار ترسناک که هر کدام شمشیر و شلاقی به بر داشتند به آرامی از دیوارهای شهر عبور کردند و به آن واردشدند. یک سوار نامش” قحطی” دیگری” آنفلوانزای اسپانیایی” و آخری” وبا “بود. طبقات فقیر، پیر و جوان، همچون برگ پائیزی در برابر حمله این سواران بی رحم فرو میریختند. هیچ غذایی پیدا نمی شد، مردم مجبور بودند هرچه را که می توانستند بجوند وبخورند. به زودی گربه و سگ و کلاغ را نمی شد یافت. حتی موش ها نسلشان بر افتاده بود. برگ، علف و ریشه گیاه را مانند نان و گوشت معامله می کردند. در هر گوشه وکنار، اجساد مردگان بی کس و کار پراکنده بود. بعد از مدتی مردم به خوردن گوشت مردگان روی آوردند..." 

امروز هم در جای جای دنیا این کشورها از دست اندازی به منافع کشورهای دیگر دست نمی کشند و با ارسال سلاح و ایجاد جنگهای قومی قبیله ای و یا فرقه ای و مذهبی، سعی می کنند منافعی بدست آورند هر چند این منافع به قیمت کشته شدن میلیونها نفر به دست آید. دولت اسلامی عراق و شام [قبلا نوشته بودم دولت اسلامی سوریه و عراق] موسوم به داعش که امروز شاهدش هستیم متشکل از گروههای تروریستی است که به تازگی فاش شده که توسط انگلستان تجهیز و حمایت می شود.

سایت مشرق امروز نوشت "رولاند دوما" که وکیل و سیاستمدار سوسیالیست فرانسه و وزیر امور خارجه دولت "فرانسوا میتران" رئیس‌جمهور دهه 80 این کشور و رئیس شورای قانون اساسی فرانسه بین سال‌‌های 1995 تا 1999 بوده، گفته است. چند سال پیش که در انگلیس بودم، با مسؤولان این کشور که برخی از آنان از دوستان من هستند، دیدار کردم و این مسؤولان اعتراف کردند که درصدد زمینه‌سازی جنگ در سوریه برای تغییر حکومت این کشور عربی هستند و دولت انگلیس مصمم است افراد مسلح سوری را تجهیز کند. به علاوه به من نیز پیشنهاد و توصیه کردند که با آنها در اجرای این نقشه همکاری کنم، اما مسلم بود که من با این نقشه مخالفت کردم و درخواست آن‌ها را هم نپذیرفتم.

دوما تأکید کرد: طرح حمله به سوریه از مدت‌ها پیش از سال 2011 میلادی،‌توسط انگلیسی‌ها آماده و برنامه‌ریزی شده بود و هدف از آن نیز براندازی دولت سوریه بوده است، چرا که دولت سوریه علناً دشمنی خود را با اسرائیل در منطقه اعلام کرده بود. 

رژه ی نیروهای تروریستی داعش

و این یعنی دخالت در امور کشورها و ایجاد جنگ و خونریزی و کشتار انسانها، از سوی کشوری که داعیه دار حقوق بشر است و خواهان دموکراسی! حال اگر داعش در سوریه این همه کشتار کرده و در عراق می کند، اینها می توانند در سایتهای وابسته ی خود و در بنگاههای سخن پراکنی خود، همچون بی بی سی، اولا داعش را نه گروه تروریستی، بلکه پیکارجویان سنی بخوانند که بر علیه شیعیان می جنگند، تا به این ترتیب جنگ فرقه ای و مذهبی راه بیندازند و از دو طرف مسلمانان عده ی کثیری بمیرند، تا انگلستان و دیگر کشورهای حامی او، در بوق موج اسلام هراسی ِخود همچنان بدمند و عده ای عوام هم همچنان کشورهای غربی را داعیه دار انسان دوستی! و حقوق بشر بخوانند! و آنها نیز رذیلانه و کماکان به منافع نامشروع خود برسند.

۱۵ عکس حیرت انگیز از جنگ جهانی دوم که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد   

نظرات 44 + ارسال نظر
کوثر پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 22:09

سلام عمو.شب برشما خوش

سلام عمو جان
شب بر شما هم خوش و پر از آرامش

آتش پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:35 http://dideno.blogsky.com

تگرافی چیه داداش
من فقط یک ساعت داشتم پست و لینکهای مربوطه اش و کامنت ها و
پاسخ های شما را می خواندم دیگه جانی برای کامنت نویسی بیشتر
نمانده بود . همیشه قلمتان پرتوان باد .

سلام داداش
گاهی منم وقتی وارد یک بحثی بشم که کامنتهای زیادی توش رد و بدل شده باشه تا ته توی ماجرا رو درنیارم و تا به آخر نخونمش نمی تونم کامنت بگذارم. ظاهرا از این نظر به هم شباهت زیادی داریم
ممنونم

فریبا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 23:21 http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب ستاریان
چه پست سختی !!!
من که چیزی نمینویسم براش !!
فقط امیدوارم همه چی به زودی به حالت عادی برگرده ..
پست عوض نمیکنین آیا ؟!!

شاد و سلامت باشین
شب خوش

سلام فریبا خانوم
خب توی کامنت مریم خانوم دیدم که از بورکینافاسو نرسیده رفتید به شیراز
به نظر من که این همه طی الارض که شما می کنی خیلی خیلی سخت تره
خب امید چیز خوبیه و خوشحالم که شما دارید
چرا بابا! دو سه شبه که میخوام پست عوض کنم ولی نمیشه و روی همین پست گیر کردم
شب بر شما هم خوش و بهتون توی شیراز خوش بگذره به شرط اینکه اگر سیرالئون رفتید یا گواتمالا به یاد ما هم باشید

آیت الله محقق تفسیری" چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 20:07 http://generalsclub.blogsky.com/

بله مریم خانم درست می گویند، آنارشیسم خیلی بده!
اصلا آناشیست خر هِ!
اسد جان قربونش برم خیلی هم خوبه، 160 هزار نفر را کشته فقط!
نا قابل... اصلا بگذار 16 ملیون را بکشد....
چون ما طرف دارش هستیم او بر حق است و هر که بر حق نباشد لابد ناحق است!
و هر که ضدیت با حق بکند خرهِ! مثل این "H.K" ,ایادی عربستان و حسن کلید ساز... و آن سید خردادی...
راستی مریم خانم ادرس وبلاگشان را بدهند ما سر بزنیم ، منور بزنیم...گل و پروانه بزنیم....به وبلاگ ما هم سر بزنند.

کوثر چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 15:45

۴۰
این به اون در

مبارکککککککه هر چند بوی انتقام گیری میده

کوثر چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:34

سلام عموجان
الان همسرم تماس گرفتند وگفتند ناچارن برن کرکوک!
و اینکه دختر صدام ملعون باعث وبانی این آشوبهاست!مثل اینکه گروهکی تشکیل داده و قصد آشوب داشته که خب با اینکه تا حدی مهارش کردند ولی هنوز اوضاع عراق بهم ریخته ست وبه کاروانهای زیارتی گفتند اگه خواستی از مرز بگذرین مسولیتش با خودتونه

سلام عمو جان
ممنون که از وضعیت همسر گرامی ما رو هم باخبر می کنید. خب کرکوک فعلا امنه و دست کردهاست.
بله دختر صدام و معاون صدام جزء داعش هستند و عجیبترین نکته همینه که چطور در طی این همه مدت معاون صدام رو نگرفتند و آزاد برای خودش چرخیده؟! امروز اعلام کردند عامل حمله به سفارت امریکا در لیبی رو گرفتند و به جای نامعلومی بردند و قرار هست توی امریکا محاکمه اش کنند. خب این یعنی تروریسم دولتی و البته برای امریکایی ها اسمش هست تروریسم مقدس دولت امریکا!

مریم چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:09

سلام
خیلی جالبه ! اصلا فکر نمی کردم که دوستان برای یک پست سیاسی این همه کامنت بذارند
راستی آقای ستاریان بعضی وقتا فکر می کنم استبداد و دیکتاتوری بهتر از آنارشیسمه ! می دونم که الان آیت الله محقق تفسیری تشویقم می کنه ولی خودتون عراق زمان صدام رو با عراق الان مقایسه کنید ! دائما بمبگذاری و کشت و کشتار ...
حکایت عراق تنها نیست کمتر جایی رو دیدم انقلاب بشه و بعدش این هرج و مرجها نباشه
تا زمانی که مردم لیاقت آزادی و دمکراسی رو نداشته نباشند انقلاب بی فایده ست ...

سلام
برای خود من هم عجیبه و اگه میدونستم با آمادگی بیشتری می نوشتمش تا اینطور از جواب دادن به کامنتها عقب نیفتم.
خب منم با شما موافقم. زمان صدام کی هر روز چهل پنجاه نفر با بمب تکه تکه می شدند؟! دوستی اینها از نوع دوستی خاله خرسه است و هر عاقلی میدونه که قانون بد بهتر از بی قانونیه و امنیت مهمترین نیاز هر جامعه ای هستش. اینها امنیت کشورهای اسلامی رو به اسم برقراری دموکراسی بهم ریختند. دموکراسی و آزادی که از دهانه ی اسلحه ی بیگانه ها دربیاد نتیجه اش بهتر از این نمیشه و هر جامعه ای باید خودش از درون و از طریق رسیدن به بلوغ سیاسی که ممکنه طی چندین دهه به وجود بیاد و بدون دخالت دیگران به آن نوع حکومت و آزادی که دلش می خواد برسه

واحه چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 08:50

سلام عمو جان
لازم به ذکره که اون شعر راحت و سلیس از بنده نبود..
من را چه به این هنرمندیهابنده بضاعتم اندکه و چیزی در خور و لیاقت شمایان نمیتونم بنویسم

سلام عمو جان
از بس شعرها و نوشته های عالی از شما خوندم ذره ای احتمال ندادم مال کس دیگه ای باشه

کوثر چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 08:10

سلام
عموجااااااااااااااااااااان چطور دلتون اومد حق مسلم من و ازم بگیرین؟؟؟
حالا که اینطور شد باید بین پست بعدی وبمن هدیه بدین

سلام
خب بهترین فرصت برای گرفتن انتقام از شما که بیست منو دادید به داداشتون، فراهم شد و منم استفاده کردم ازش
بیست پست بعدی همه ی دوستان رو پیش پیش تقدیم می کنم به شما

H.K چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 00:02 http://pangovan.blogsky.com/

انگلیس و فرانسه هر دو در سوریه نقش داشتند، کسی منکرش نشده ولی چطور و چه گونه؟
این مهم است.
انگلستان با دادن سلاح به (ارتش آزاد) "سلاح سبک" و حمایت مالی و تجهزات مخابراتی و فرانسه با حمایت و کمک به جریان بازوی سیاسی مخالفان یا همان اپوزسیون و کمک های مشابه نظامی.
بلوک غرب (فرانسه و انگلیس و امریکا) شرطی برای ارتش آزاد گذاشته بودند که همان مهار "اسلامی های تند رو" بوده و اینکه نباید سلاح های ما به دست این گروه ها بیفتد، امری که ارتش آزاد درش موفق نبود.
و به همین دلیل این بلوک غربی از دادن سلاح ضد هوایی و سلاح سنگین تا به امروز به اینها خود داری کرده.
این طقریبا چگونه گی مداخله غربی هاست، که باید تفکیک بشه و من به تفکیک به شما توضیح دادم.

من اصلا به همین کار دارم که انگلستان و فرانسه از اون سر دنیا چرا راه می افتند توی خاورمیانه و سوریه و به ناراضیان سوری اسلحه میدند تا حکومت اسد رو ولو دیکتاتور و خونریز هم که باشه ساقط کنند؟!
تمام متن این مقاله برای اعتراض به دخالت غربی ها نوشته شده و البته متنی که شما در مورد داعش نوشتید رو باز کردم و الان می خونمش

H.K سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 23:04 http://pangovan.blogsky.com/

آقای ستاریان عزیز من این را اول عرض کنم، که بنده زیاد اهل یکی به دو کردن نیستم و اگر دارم به مسئله ای پافشاری می کنم، صرفا برای ظلمی است که به انسان شده ،(خارج از بحث مذهب و کشور).
شما اشاراتی زیادی کردید از جمله به کتاب فیلتر های خبری، و چه خوب بله من هم عرضم همین است، چرا باید تاحت تاثیر رسانه های قرار گرفت که واقعیت را واژگون جلوه می دند؟!
شما نگاه کنید الان بحث غالب این است که بشار از اپوزسیونش که اسلامی های تند رو هستند به مراتب بهتر است.
ولی این مسئله فراموش یا به عمد پنهان شده که اسد مخالفین دیگر هم دارد که اپوزسین اصلی سوریه محسوب می شوند، این یک بی انصافی بزرگ است و بد تر از آن نادیده گرفتن تمام جنایات این جناب (از استفاده از سلاح غیر متعارف) تا قتل عام کور مردم .
عرض من این است که درست به قضیه نگاه کنیم.
فقط دنیا را دو قطبی نبینیم، دنیای امروز دنیای چند قطبی است.
چین و روسیه در یک سو اروپا در سوی دیگر و امریکا هم در سوی دیگر و کشورهای عربی در سوی دیگر و ایران...اینها هر کدام منافع متضاد و بعضا مشترکی دارند!
اعراب همه مثل هم بازی نمی کنند!
ایران ساز خود می زند!
اگر به این شکل نگاه کنیم، هیچ وقت نمی توانیم به یک نتیجه منطقی برسیم و از دل این نتیجه راه کار درستی هم در نخواهد آمد.
بازم عرض می کنم دوران کلاسیک و نظم جهان بعد از جنگ جهانی و دوران جنگ سرد تامام شده، و مناسبت به شکل دیگر تغییر یافته، با آن نگاه نمی شود به تحلیل وضعیت موجود نشست.
من این را به عنوان حرف آخر عنوان کنم، کل اروپا و حتی عربستان سعودی نفعی که از این قضیه داعش ندارند بلکه برایشان خسارت هم دارد...ولی اسرائیل دارد، و می دانم با دمشان گردو می شکنند (مثل جری)!

سلام آقا حمید
منم همانطوریکه در جواب به کامنت شما و مریم خانم نوشتم حوصله و مجال و فرصت و امکان بحثهای طولانی رو ندارم من اینترنتم دایال آپه و یکسالی هست که توی خونه نه کامپیوتر دارم و نه اینترنت و فقط توی مغازه می تونم بنویسم و جواب بدم و لپ تاپم یک سالی هست که خراب شده و امروز بعد از اینکه مدت ها هست اینطرف و اونطرف بردمش فهمیدم که درست کردنش آفتابه خرجه لحیمه از تعمیرش به طور کلی منصرف شدم
البته منم از اصلاح طلبها هستم و حرفم این هستش که قبول کنید که توی همه جای دنیا و توی همه ی کشورها ناراضیانی هستند که اگر فرصت پیدا کنند و کمک بهشون برسه حکومت عوض می کنند و اگر بدستشون اسلحه بدید حاضرند حتا با حکومت مرکزی بجنگند و در مورد موضوع سوریه و دیکتاتوری اسد و اپوزیسون اصلی اونها با شما موافقم اما تو شرایط فعلی در صورت بر هم خوردن نظم سوریه انکه به قدرت خواهد رسید همین گروههای تکفیری هستند و این رو ما نباید بخواهیم و من نمی خواهم و مطمئنم شما هم نمی خواهید.
اینکه همه ی کشورها و از جمله عربستان و ایران توی سوریه نقش دارند رو من که منکر نیستم اصلا در جواب یکی از دوستان نوشتم رقابت قدرتها بر سر منافع توی این منطقه باعث و بانی اصلی مشکلات این منطقه است. خب ما هم جزء قدرتهای منطقه ای هستیم و طبیعیه که باید به دنبال منافع خودمون باشیم و منافع ما با به قدرت رسیدن اپوزیسیون سوریه به هیچ وجه تامین نمیشه چه برسه با قدرت گرفتن داعش.
خب شما انگار کل حرف وزیر امور خارجه ی فرانسه را رد می کنید. این حرف رو که فارس و رجا نیوز و کیهان نگفته، این نقل قول مصاحبه ی وزیر امور خارجه ی سابق فرانسه است. شما برای رد کردنش چرا دلیلی نمی اورید. لطفا جواب بدید چرا او علنا گفته انگلستان در سوریه نقش داره؟ و اگر منفعتی براش نداره چرا نقش داره؟

کوثر سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 21:53

سلام عموجان.شبتون خوش
مرزها برای زائرین بسته شده!همسرم امروز در مرز مریوان بودند وگفتند به خاطر نا امنی در بغداد وسامرا فعلا هیچکاروان زیارتی نمیتونه بره ولی مرز وبرای راننده ها باز گذاشتند
خدا کنه خیلی زود بساط این هرج ومرج ها برچیده بشه

راستی عموجان همسر من هم رشته ی عمو سامع هستناااااااا(علوم سیاسی)
تحلیل گر خوبی هم هستند کلااااااااا
ولی به قول خودش میگه چی بگم که فایده ای نداره
کلا اگه ایشون بیان برای پستهای شما کامنت بذارن بحث حسابی داغ میشه

فائزه جون کامنت بیستم ومن گذاشتم
چطور شما میخوای بیست بگیری؟
همه میدونن من چقدر روبیست حساسم هاااااااااااااا

سلام عمو جان
شما حق دارید نگران باشید اما همونطوریکه گفتم باید همیشه خودمون رو به خدا بسپاریم و من دیدم که توی شرایط خیلی خیلی سخت هم تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمی افته.
قبلا گفته بودید که همسر گرامی علوم سیاسی خوندن و کاش فرصت داشتند و تحلیل خودشون رو برامون می نوشتند. داداش و شریک بورژوای ما آقای سامع هم که مدتی هست گرفتار خونه باغ هستند و توی وبلاگستان کمرنگند
برادرزاده های عزیز، سر بیست دعوا نکنید و گیس و گیس کشی راه نندازید

آتش سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 21:48 http://dideno.blogsky.com

ممنون از شما و سایر کامنت گذاران
کلی اطلاعات تاریخی و سیاسیمون اضافه شد .
خسته نباشید .

سلام داداش
اما خیلی تلگرافی کامنت گذاشتی ها

مریم سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 21:33

سلام
حمید آقا نظرات من در بسیاری از موارد به نظرات شما نزدیک تره تا به نظرات آیت الله محقق تفسیری
این حرفتون رو هم قبول دارم که خاستگاه این گونه گروها هم در بی ثباتی است.

علی سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 20:34

سلام - مطالبتون در خصوص گروهک تروریستی داعش جلب و خواندنی است .

سلام لطف دارید و ایکاش اگر وبلاگ دارید آدرس وبلاگتون رو بگذارید

آیت الله محقق تفسیری" سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 19:51 http://generalsclub.blogsky.com/

سلام وعلیک جناب ستاریان.
من این تفسیر شما را خواندم، و به عنوان کارشناس عرض می کنم ، کاملا صحیح است.
این کامنت"H.K". را هم دیدم؛ نگذارید این کامنت بگذاره اینجا حذف کنید کامنت هایش را.
این خارج از دین است، طرف دار عربستان سعودی و آن" سید خردادی"(خاتمی) است.
بزنید تو پوزش...نگذارید اینها میدان بگیرند ، اصلا اینا خودشان "داعش" هستند.
اینها عده ای فحاش را در فضای وبلاگی گر آورده اند و مردم از دست اینان در وبلاگستان فارسی آسایش ندارند، میرزند فحاشی میکنند ضرب وشتم می کنند و برای افراد مومن پروند سازی می کنند ، سناریو دست می کنند...
مریم خانم راست میگه...

به به! آیت الله محقق تفسیری
سلام قربان و خوش آمدید هر چند انگار شخصیتی نیست در جهان دارید اما از تایید شما خیلی خوش خوشانم شد و نمیدونم چه خصومتی با این "H.K" دارید! چون باید به عرضتون برسونم که منم طرفدار اون سید خردادی هستم

faezeh سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 13:50

کوثر جان نمیشه که همه جا شما 20 و ط ن ب رو بگیری بذار بقیه هم از این نعمت الهی بهره ببرن خب

اسم نعمت الاهی برای 20 و ط ن ب آخرشه

کوثر سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 11:57

فائزه جون ی نگاه بندازی متوجه میشی ۲۰ رو که تصاحب کرده هاااااااااااا

عبدالحسین فاطمی سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 10:06

سلام
۱- دین سازی / دین سوزی/ دین ستیزی ۳ برنامه کلی غرب هست که برای خاورمیانه عموما و کشورهای اسلامی خصوصا طراحی شده و در این میان برنامه های اختصاصی برای مذاهب موجود در ادیان الهی دارند .
چون فرصت بسط نیست و ممکنه باعث تصدیع شود نمی خواهم زیاد وارد قضیه بشوم و لی برای روشن شدن موضوع اگه به ماهواره دسترسی دارین فقط به محورهای مطرح شده درشبکه های فارسی زبان در یک ماه گذشته اگر دقت کنید کافی است و من از دوستان یه سوالی دارم و اونم اینکه دلیل ابراز نگرانی شبکهه ای مثل بی بی سی فراسی یا سایر شبکه های وابسته به انگلستان و.. از بهائیان و فرقه های انحرافی در ایران چه می تواند باشد ؟!
۲- داعش هم مثل پژاک دست پرورده ترکیه با پول عربستان و تجهیزات و تفکرات انگلستان هست و هدف اصلی اونا نسل کشبی مسلمانان هست حالا میخواد سنی باشه یا شیعه .
یه واقعیت هم در مورد داعش بدونیم بد نیست و اونم اینکه اصلا عمده اعضای دایش مسلمون نیستند بلکه اجیر شده کشورهای محروم دنیا هستن که دارن نسل مسلمونا رو با حفظ کردن چند جمله تکبیر و تهلیل و... از بین می برن .
۳- طرح از نیل تا فرات و از فرات تا خزر اسرائیل رو اگه بدونید چیه جایی برای بحث های دیگه نمی مونه
بر اساس نظرات مسیحیت صهیونیست ظهور عیسی مسیح مقارن با فتح این منطقه توسط اسرائیل خواهد بود و برای تحقق اون از هیچ چیزی فرو گذار نمی شوند بنابراین جواب دوستی که در یککی از کامنت ها فرموده بود من نفعی برای انگلستان در این وسط نمیبینم مشخص میشه و اونم اینکه عمده سران انگلیس و لابی هایی که در پشت پرده اونجا فعالن ی صهیونیست هستن یا مسیحی صهیونیست .
و...
۴- اینا هدفشون ایجاد یک کمربند بی ثباتی بر نقشه ایران هستند جدیدترین خبر در مورد داعش اینکه ظاهرا میخوان داعش آذربایجان رو در جمهوری آذربایجان راه اندازی کنن و حتی رهبرشون هم مشخص شده می دونید این اتفاق اگه بیافته یعنمی چی ؟
یعنی از غرب و جنوب و شمال ایران شاهد تحرکات ددمنشانه گروه هایتکفیری خواهیم بود و اینا دنبال روزنه ای برای نفوذ به ایران با کوچکترین بهانه هستن .

طولانی شد ببخشید

سلام
خیلی ممنون از مشارکت خوب شما توی این گفت و گو.
با تمام حرفهاتون موافقم و اضافه می کنم دیروز توی اخبار بود که آلمان و انگلستان اعلام کرده اند که حدود 700 نفر از اعضاء داعش تبعه ی این کشورها هستند!
و امروز هم اعلام شد که داعش به شصت کیلومتری بغداد رسیدند!
در مورد آذربایجان شوروی و رشد دامنه های دشمنی با ایران بحث طولانیه و دلیل دمیدن بر آتش پان ترکیسم. و فکر می کنم چون موفق نبودند و زمینه هاش هم وجود داره بعید نیست داعش قدرت خوبی توی اونجا پیدا کنه

آنتی ابسورد سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 07:37

سلام جناب ستاریان عزیز
ممنون از لطفی که به من داشتید
ببخش که این روزها نمی توانستم سری بهتان بزنم.عذرم را بپذیرید.

سلام
امیدوارم این روزهای شما به زودی سپری بشه و به حال خوش برسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد