مسابقه هفت سین نوروزی - مقدماتی گروه دوم

بسم الله الرحمن الرحیم 

از همه ی دوستانی که تا به حال همکاری بسیار خوبی با این مسابقه نوروزی داشته اند و با عکسهای ارسالی خود، ما را به خانه های خود بردند و بر سر سفره های هفت سین متنوع و زیبایی مهمان شدیم تشکر می کنم. این کارشان به گمان من باعث شد، احساس قرابت و نزدیکی بیشتری با دوستان وبلاگی خود داشته باشیم. امیدوارم این دوستی ها روز به روز بیشتر شود. 

خب سری بعدی عکسهای سفره های هفت سین، تحت عنوان گروه دوم مقدماتی را به معرض نمایش و داوری شما دوستان خوبم می گذارم و امیدوارم کماکان شما هم همکاری صمیمانه خودتان را ادامه داده و از میان این ۵ عکس، دو عکس را به عنوان سفره برتر انتخاب کنید و به دور نهایی بفرستید. 

برای بهتر و آسانتر لود شدن صفحه مطالب را منحصر کردم به مسابقه ی هفت سین و اندازه ی عکس ها را هم کوچک کرده ام و اگر خواستید می توانید با کلیک کردن بر روی نام هر عکس آن را در اندازه ی بزرگتر ببینید. 

یادآوری می کنم که کسانی که هنوز توی گروه قبلی عکسهای سفره هفت سین رای نداده اند، فرصت دارند و می توانند رای و نظر خود را بدهند.  

 

عکس سفره هفت سین ۶

 

  

عکس سفره هفت سین ۷

  

 

عکس سفره هفت سین ۸  

  

عکس سفره هفت سین ۹ 

   

عکس سفره هفت سین ۱۰ 

 

این تصاویر از هفت سین سال ۹۱ را هم اگر خواستید ببینید

نظرات 27 + ارسال نظر
شنگین کلک دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 23:53 http://shang.blogsky.com

9 , 10

سلام و ممنونم

مریم... دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 19:26 http://maryamememar.blogfa.com

سلاااام...سال نوتون با تاخیر مبارک
به به...چه مسابقه نوروزی قشنگی هم راه انداختین

سلام
به به! خانم مهندس. عید شما هم مبارک.
ممنون که وسط پروژه اومدید و سری به ما زدید

سارا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 17:17 http://1darbedar.blogfa.com

سلام ...

با تشکر از زحمت همه ی دوستان ... انتخاب من عکسهای شماره ی 8 و 9 هستند ...

بسیار ممنونم که رای کامل خودتون رو به همه گروه ها دادید

مهرداد دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 10:31 http://liveforlove.blogfa.com

سلام
میبینم که اینجا ذکر خیر من بوده

سلام
یا به قولی نخودچی خورون

بیتا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 02:45

سلام
مرسی
خدا رو شکر که اجبار نیست...
فقط به خاطر اینکه نفرات رای دهنده به گروه ها تقری...با برابر باشن
من از گروه 1 به 1 و 5 رای میدم.
شاد و آرام باشید.

سلام
کل این مسابقه برای ایجاد نشاط و شادی است. پس اجبار چرا؟
ممنون که به گروه اول هم رای خودتون رو دادید
شب و همیشه ی ایامتون خوش

بیتا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 02:36

سلام دوباره
از طریق یکی از دوستام شنیدم که یه چنین مسابقه ای هستش و اومدم سرزدم و با اجازه تون نظرم رو فرستادم...
باید حتما به گروه یک رای بدم
چه سیستم پیچیده ای دارید اینجا؟؟؟؟ خوب اگه نخواهیم چی؟

سلام
ممنون که آمدید. این را برای آشنایی پرسیدم.
اما نه! اجباری نیست که به گروه اول هم رای بدید. اگر دوست داشتید رای بدید تا نفرات رای دهنده به گروهها تقرببا برابر هم باشه

بیتا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 00:22

سلام دوباره
اون پست قبلیم قبول نیست....
دوباره هم سال نو مبارک
من یه چیزایی یادم رفت
شماره 11 و 16 گروه 3
شماره 7 و 9 گروه 2

خب قبول نیست
ممنون از رای شما و پس گروه اول چی؟!

بیتا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 00:19

سلام
سال نو مبارک
من به شماره 16 گروه 3
و شماره 7 گروه 2 رای میدم.

سلام و عرض خیر مقدم
سال نو بر شما هم مبارک
آدرس ایمیل دارید اما کاش میفرمودید از کجا تشریف آوردید؟

پریسا یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 22:53

امان از دست این مهرداد درسش خیلی بده
مرسی بابت خیر مقدم لطف دارید
در مورد گروه سوم هم الان می بینم نظرمو میگم

آقا مهرداد یک دونه است و برای ما لنگه نداره

پریسا یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 22:45

برای گروه اول به شماره های 5 و 3 رای میدم
مرسی که به من حق رای دادید

این حق رای مال هر کسی است که یا وبلاگ و یا آدرس ایمیل داشته باشه
خیلی خیلی ممنوم از رای شما و برای گروه سوم؟!

پریسا یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 22:42

سلام
من زن داداش آقا مهرداد هستم
من به سفره های شماره 7 و 8 رای میدم
با احترام به همه ی شرکت کننده ها

سلام
خیر مقدم و عرض ادب و احترام به شما
دیدید؟! آقا مهرداد گل ما، می خواست نظارت استصوابی راه بندازه و شما رو از رای دادن محروم کنه

ممنون از اینکه آمدید و رای دادید. اما کاش نظرتون رو درباره ی بقیه گروهها هم می گفتید تا رای تکمیل بشه

صبا یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 19:26 http://children-of-war.blogfa.com

سلام
بی زحمت اگر دستتان به آسمان رسید
برای بابای علیرضا دعا کنید
بدجور خودشان را باخته اند
و این برای یک پدر خیلی بد است آن هم پدری که از حالا باید مادری هم بکند

سلام
ظاهرا نخواسته بودید عمومی بفرستید. اما من هم دیر کامنت را دیدم و هم بد ندیدم که بقیه ی دوستان هم این کامنت را ببینند و بدانند که وقتی ما شادیم و عید گرفته ایم، هستند کسانیکه داغدار و عزادارند و برای آرامش خود شکر و برای آرامش داغدیدگان دعا کنند

مهرداد یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 19:00 http://liveforlove.blogfa.com

آخی ...
خب من معذرت میخوام. سفره خیلی قشنگی دارن شماره 6.
امیدوارم همیشه شاد باشن

زن داداشم اومده بود مسابقه رو بهش نشون دادم میخواست رای بده گفتم شرمنده شما صلاحیت رای دادن ندارید

سلام
طوری نیست ایشون هم خواسته بودند با توضیح خود بگویند که درباره ی تحریم آجیل با شما همراه هستند

بنده ی خدا! اگر آدرس ایمیل داشتند می گذاشتید رای بدند خب

پرستو یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 18:24

سلام و درود مجدد
ممنون قربان

6 و 10 !!!!!

سلام و ممنونم که توی وقت کمی که دارید به ما سر می زنید

ناهید یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 17:50

سلام آقای ستاریان
سال نو برشما و خانواده گرامی مبارک .
امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی و خیر و برکت برای شما و همه باشه.
ما هم برای عید آجیل نخریدیم و به اطرافیان هم سپردیم که آجیل نخرند ،اما مورد تمسخر عده ای از مهمانان که اصلا در جریان نیستند قرار گرفتیم ، اونا بیشتر در جریان قیمت زمین وساخت و ساز و مشارکت ساختمان بودند.
بعضی هاشون می گفتن که اگه تحریمی در کار هست باید خیلی چیزها رو نخریم ، مثل گوشت و میوه و لبنیات و...و...و.

اما در مورد مسابقه سفره هفت سین ،ابتکار جالبیه و تشکر میکنم از زحمات شما .
با اجازه تون چون خودم نقاشی میکنم سفره شماره 6 و 10 رو می پسندم به خاطر پس زمینه ساده وسادگی وشیک بودن چیدمان سفره

سلام و عرض ادب و احترام
عید شما و خانواده محترم هم مبارک.
کسانی که با اینترنت سر و کار ندارند عموما از تحریم آجیل بی خبر ماندند!
ممنونم. برای من هم جالبه که هر کس یک ملاکی برای انتخابش داره.
از اینکه امدید و از اینکه رای دادید ممنونم

پرستو یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 14:39

سلام
بازم که من دیر رسیدم که!!!
مهمون داری قربان! مهمون داری!!! مریم بانو می دونن که من چه قدر سرم شلوغه این روزها و روزهای آینده .
اما اول از همه : تشکر بابت همه ی زحماتی که کشیدید و می کشید .
و دوم :
1 و 2

این سری هم : نمی دونم والله!
بذارید فکر کنم!!!!

سلام
اتفاقا به موقع رسیدید بعضی از دوستان که بکلی غایبند خب عیده و انتظاری نیست که همه دید و بازدید و گشت و سفر رو بگذارند کنار و مسابقه ی وبلاگی شرکت کنند

ممنون از اینکه وسط مهمون داری سری زدید و رای خودتون رو برای گروه اول هم دادید. اما فکر کردن برای گروه بعدی به نظرم کمی طولانی شده ها

نکته دان یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 12:30 http://noktedan.blogfa.com/

سلام
سال نو مبارک
انشااله سال خوبی در پیش داشته باشید.

سلام
ممنون و عید شما هم مبارک. شما چرا رای ندادید ؟

باران یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 11:14 http://atrebaran49.blogfa.com

سلام وقت بخیر وشادی

انتخاب سخته ولی خب چاره ایی نیست
من تصویر شماره ی 8 و10 رو انتخاب میکنم

راستی صدای ساعت پست قبل باعث شدخاطرات زیادی برام زنده بشه ممنون

سلام
حدس می زدم این سری انتخاب سختی باشه. مرحله ی نهایی که انتخاب خیلی سخت تر خواهد شد
بدون تیک تیک این ساعت انگار یک چیزی کم هستش

مهرداد یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 11:04 http://liveforlove.blogfa.com

سلام بزرگوار وقتتون بخیر عزیزدل
به به چقدر همشون قشنگ اند ...
شماره 6 قشنگه واقعا ولی با آجیل تحریم شکنی کردند
شماره 7 هم که خیلی قشنگه ولی
هشت هم قشنگه واقعا
ولی من به 9 و 10 رای میدم

راستی باهاتون در مورد حسی که با دیدن سفره ها به آدم دست میده کاملا موافقم ...
دست همه عزیزان درد نکنه
و دست خودتون درد نکنه که واقعا آپلود کردن و گذاشتن عکسها زحمت داره. ممنون

سلام
پس شد 9 و 10
من که کاری نمی کنم. اصل کار توسط دوستانمون انجام شده و چقدر هم زیبا شده
....
و اما آقا مهرداد در مورد اجیل از فرستده ی عکس اینطور توضیح به من رسیده که خواستند گفته بشه :
...اتفاقاً من خودم از کسانی بودم که نه تنها آجیل نخریدم، بلکه به همه ی دوستان و همکاران هم شدیداً پافشاری کردم که آجیل تهیه نکنن .
این آجیل، اگر باور بفرمایید، از سال گذشته برامون مونده!!! یعنی داخل یخچال و فریزر نگه داری شده . فقط برای سفره ی هفت سین گذاشتمش و بلافاصله هم از روی سفره برش داشتم!
ما امسال آجیل نخریدیم .....

بزرگ یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 07:46

درود
همه زیبا هستند
رای من9و6

سلام
ممنونم قربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد