مسابقه هفت سین نوروزی - مقدماتی گروه اول

بسم الله الرحمن الرحیم 

کار انتخاب شش عکس مقدماتی و مهلت رای گیری برای گروه های سه گانه ی مسابقه ی سبزه تمام شد. شش سبزه به دور نهایی راه پیدا کردند که انتخاب نهایی سبزه های اول تا سوم، را چند روز دیگر برگزار می کنیم. چون انتخاب مقدماتی سفرهای هفت سین باقی مانده است. بنابراین بدون هیچ مقدمه ی اضافی دیگر، از عکسهای بسیار زیبای ارسالی دوستان شرکت کننده در بخش مسابقه ی سفره های هفت سین، پنج عکس را در قالب گروه اول، برای رای گیری و انتخاب سفره ی هفت سین برتر به داوری شما دوستان می سپارم. 

شما باید از میان این پنج عکس، دو عکس را انتخاب کنید. با دیدن این عکسها حس کردم "همه جای ایران سرای من است" حس شما را نمی دانم!  

برای آسانتر لود شدن عکسها، اندازه شان را کوچک کرده ام. اما اگر خواستید می توانید با کلیک کردن بر روی نام هر عکس، آنرا در همان اندازه ی که فرستاده شده، ببینید:  

   

 سفره هفت سین 1

سفره هفت سین 1   

 سفره ی هفت سین 2

سفره هفت سین 2    

سفره هفت سین 3  

سفره هفت سین 3  

 

سفره هفت سین 4

سفره هفت سین 4  

 

سفره هفت سین 5

سفره هفت سین 5 

.... 

 

پ ن : 

با این ساعت پاندولی که مال پدر خانم مرحومم بود و بتازگی و قبل از عید و تحویل سال نو، سرویس و راه اندازی کردیم، دقایق زندگی ما هم یک حس نوستالوژیکی پیدا کرده و هم گذشت هر دقیقه از عمر را می شود به وضوح شنید و هم گذر هر یک ربع ساعت را بخوبی می توان فهمید و هم می توان به شروع هر ساعت تازه از زندگی آگاه شد! گوش کنید  

پ ن 2. 

پست از ظهر آماده بود و فقط کافی بود ارسالش کنم. اما بعد از ظهر رفتیم هشتگرد به گمان اینکه 5 یا 6 برگردیم و از بس ترافیک اتوبان کرج سنگین بود، ساعت 9 برگشتیم! به هر حال ببخشید که یک ساعت تاخیر داشتم.

نظرات 19 + ارسال نظر
ناهید پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 05:52

سلام آقای ستاریان
من به علت اینکه کارم زیاد بود ، اصلا در جریان گروه اول نبودم واقعا معذرت میخوام .
بیشتر وقتها صبح زود میام و اینجا سر می زنم.
ایکاش مثل دوره انتخابات شما هم زمان را تمدید میکردید ، البته عدالت محوری شما حرف نداره...
حالا نمیشه برای ریاست جمهوری کاندید شوید ؟

سلام ناهید خانم. صبح شما به خیر و نیکی
راستش من خودم که تمام وقتم صرف این مسابقه شده سفره را سبزه نوشته بودم که الان اصلاحش کردم! شما که جای خود دارید
برای متن بعدی داشتم فکر می کردم که بنویسم:
مسابقه رویاندن سبزه و همینطور مسابقه سفره هفت سین برای من تجربه خوبی بود و بهانه ای شد تا بتوانم چند روز را فارغ از جار و جنجال ها و هیاهوهای اهالی سیاست باشم و قدری از دروغ و دغل ایشان بیاسایم. کسانی که با به تعطیلات رفتنشان انگار غصه ها و حرص و جوش ها و فشارهای عصبی، هم گم شد و یا به تعطیلات رفت! لااقل من که اسمشان و کارهایشان را چند روز ندیدم و نشنیدم و بالکل از ذهنم بیرون کردم و روزهایی را راحت شدم!

حالا شما با آوردن اسم عدالت و کاندیداتوری و ریاست جمهوری مرا به عالم چنین سیاستی بردید

ناهید چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 05:06

سلام آقای ستارریان خسته نباشید

سفره شماره 1 و 5 را انتخاب میکنم

سلام و صبح عالی به خیر
ممنون از حضور شما. اما مهلت رای دادن به سفره ها ساعت هشت شب تمام شده بود.

شنگین کلک دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 23:55 http://shang.blogsky.com

1 , 4

تشکر

سارا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 17:12 http://1darbedar.blogfa.com

سلام...


با تشکر از همه ی دوستان شرکت کننده ... انتخاب من عکس های 2 و 4....


سلام و بسیار ممنون از مشارکت خوب شما

گل بیتا دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 00:56 http://arak-iran.blogfa.com

سلام آقای ستاریان.خسته نباشید
من هفت سین 9و10 را انتخاب میکنم.

سلام
ممنون از شما و رای شما
و گروه سوم؟

مظلومین شیمیایی ایران یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 00:26 http://chemicalmazlom.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضورتون.
عیدتون مبارک.
حیف که دیر مطلع شدم وگرنه شک نکنید که تو مسابقه برنده میشدم اشکالی نداره انشاالله سال بعد شرکت می کنم(البته اگر مسابقه ای بود).

سلام
عید شما هم مبارک
پس از الان برای سال آینده منتظر رقیبی مثل شما باید بود

باران شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 13:23

سلام ودرود وعرض خسته نباشید وتبریک مجدد سال نو

رای من 1 و4
خوشحالم با دیدن ذوق وسلیقه ی زیبای دوستان

لحظه هاتون شاد وقرین ارامش

سلام و عید شما هم مبارک
ممنونم که آمدید

دمادم شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 12:34 http://www.damadamm.blogsky.com

پیش از هر چیز، ورود ساعت پاندولی با ان صدای احتمالا گاه آزاردهنده اش- وقتی آدم دلگیر باشد- و گاه روح نوازش- وقتی ادم شاد و آرام است- مبارک.
سال خوبی را برایتان آرزو می کنم. امیدوارم سال تحق بخشی از آرزوها باشد و ساختن رویاهای تازه.
عکس سبزه ها باز نشد و از همینجا به همه شان رای میدهم چون میدانم کار خیلی سختی است.
خوش باشید.

سلام
فعلا که با حال و هوای بهاری، صدایش دلنواز است و هنوز صدای آزاردهنده ای از آن نمی شنویم. قبول دارم که توی زندگی مواقعی هست که صدای تیک تیک عبور دقیقه ها واقع آزار دهنده می شود.
ببخشید اگر عکسها باز نشد.
من هم برای شما سالی پربار و توام با موفقیت و بهروزی آرزو می کنم.

مهرداد شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 12:02 http://liveforlove.blogfa.com

راستی منم موافقم که مهارت عکس گرفتن خیلی مهمه توی زیبا جلوه دادن یه سفره یا سبزه ...
و همینطور کیفیت دوربین ...
در هر صورت دست همه درد نکنه

همینطوره و از مهمترین عوامل یک عکس خوب کیفیت دوربین هستش

مهرداد شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 11:58 http://liveforlove.blogfa.com

سلام
به به چه سفره های قشنگی ...
باز انتخاب سخت شد که

منم به 5 و 1 رای میدم مثل مریم بانو

هر چند بقیه هم عالی بودن ...

سلام و ممنون از رای شما

سلام آقای ستاریان
سپاس از لطف و محبت شما
عید زیبا و شگفت انگیز نورز بر شما و خانواده‌ی گرامیتان شاد و شیک و مبارک
همونطور که فرمودید دوران زیبایی داریم
تصاویر بسیار زیبا و منحصر بفردی را با این مسابقه ی با مناسبت جمع کردید
براتون بهترینها را آرزو میکنم و امیدوارم در سال جدید مدام سلامت و سرخوش و کامیاب باشید
همیشه بهاری باشی

سلام آقا مهرداد عزیز
این عید بر شما هم مبارک و به شما تبریکات مضاعفی هم باید می گفتم و خوشحالم از این تبریک گفتن ها

بزرگ شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 08:03

درود
بین این همه ذوق و هنر دوستان انتخاب کار سختی است اما با احترام به سایر دوستان رای من 1 و 5 است

سلام
ما در زندگی مدام در حال انتخابیم. ممنونم از همه ی دوستان و از رای و نظر شما

همطاف یلنیز شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 07:40 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
1 و 5
.
سفره بهتره سفره هفت سین باشه نه عقدکنون خوو

سلام
کی گفته؟! اصلا هم اینطور نیست
ممنون

مریم شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 01:46 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
دست دوستان عزیزمون درد نکنه ... همه ی سفره ها قشنگ بودند
اما انتخاب من :
اول سفره ی شماره ی 5
و بعد سفره ی شماره 1

سفره ی شماره ی 4 رو هم به خاطر سادگیش دوست داشتم اگه سبزه شون سبز شده بود حتما جزء انتخابهای من بودند .

سلام و ممنونم از همراهی و رای شما

هین سخن تازه بگو جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 23:58

شماره 5 و2 خوب است، ضمن اینکه اشکال این مسابقه این است که ناخودآگاه عکاسی هم خیلی موثر است در این مسابقه درحالی که نباید موثر باشد؛ یک وقت می بینیم که زاویه بدی انتخاب شده برای عکس.

به هر حال مسابقه خیلی خوبی بود حیف که سبزه من سخت سر بود و سبز نشد:-(
عید شما هم مبارک، انشالله در کنار خانواده تان موفق و موید باشید جناب ستاریان

سلام
بله عکاسی و نور و چیدمان سفره و زاویه عکس، همه در زیبایی عکس سفره و انتخابها موثر است. و چاره ای هم از آن نیست
پس انتخاب شما 2 و 5 است.
ممنونم از شما

گل بیتا جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 23:55 http://arak-iran.blogfa.com

سلام.وقت به خیر
من هفت سین شماره یک و یک را انتخاب میکنم

سلام و وقت شما هم به خیر
خب اینطوری رای شما اصلا باطله باید دوتا را انتخاب کنید تا رای تان حساب بشه

ند نیک جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 23:43 http://blue-sky.persianblog.ir

سلام 1و5

سلام و ممنونم

محمد مهدی جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 22:17 http://1sobhe14.persianblog.ir/

انتخاب اولی را روشن کنم با رای به یک و پنج (1و5)
البته با احترام به عکس های بقیه دوستان

ممنون از اینکه رای خودت رو همین اول وقت دادی

محمد مهدی جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 22:13 http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
اووووووووووووووووووووووووووول
تا بعد که نظر بدم.
در ضمن
ط
ن
ب

سلام

همه ی مدالها توی این ایام عیدیه مبارکههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد