آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش عباس آخوندی به جنجال تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه ها: دعوا سر لحاف ملا ست

عباس آخوندی، به مصوبه تعطیلات شنبه در مجلس یازدهم واکنش نشان داد. عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم در واکنش به مصوبه تعطیل شدن…

رحیمی گفت‌: پول بده تا مجلس را بخرم!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رحیمی گفت‌: پول بده تا مجلس را بخرم!

علیرضا علی‌احمدی جشفقانی همکار قدیمی و موثر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره نهم است که در کابینه اول احمدی‌نژاد عهده‌دار وزارت آموزش‌و‌پرورش بود. ناگفته‌هایی هم همچون حضور کار‌چاق‌کن‌ها در دولت در دوران وزارتش دارد که در گفت‌و‌گويي مفصل با تسنيم بدان اشاره کرده است. كه بهارنيوز فقط به يكي از خاطراتش بسنده مي‌كند!

اين وزير سابق دولت احمدي نژاد كه چند روز پيش گفته بود: «زمانی که دولت نهم در حال پایان بود و می‌خواستند دولت دهم و کابینه‌اش را تشکیل بدهند، بین دو نماز به آقای احمدی‌نژاد گفتم بهتر است این افراد که گزینه فعلی دولت برای ریاست کاندیداتوری (مشایی) از جمله آنها بود در کابینه نباشد، چرا‌که هزینه‌هایی برای دولت ایجاد خواهد کرد اما بین دو نماز آقای احمدی‌نژاد پرسید‌ ذکرت را گفتی؟ گفتم بله، گفت شما دیگر در کابینه نباشید.»

او حالا خاطره جديدتري را بيان مي‌كند و مي‌گويد: بنده وزیر آموزش و پرورش بودم. یک روز آقای رحیمی معاون حقوقی و مجلس رئیس‌جمهور بدون اطلاع قبلی به دفتر من آمد.

علي‌احمدي در ادامه شرح خاطره‌اش مي‌گويد: من خوشحال شدم که بالاخره کسی از طرف دولت به عضو دولت و وزارتخانه مربوطه سرزده است.

بعد از چاق سلامتی‌ها و خوش‌و‌بش‌ها ایشان به من گفت که "پول بده به من تا مجلس را بخرم". بنده خندیدم و گفتم "منظورتان تعامل با مجلس و حوزه کاری‌تان است؟"

بعد از صحبت‌های زیاد رحیمی گفت "نامرد دارم به تو می‌گویم پول بده". من گفتم اگر پول داشتم که آموزش و پرورش این همه بدهی و مشکل نداشت، بعد هم در قامت این دولت این کارها نمی‌گنجد. رحیمی گفت: "من هماهنگ کردم آمدم سراغ تو". من هنوز نمی‌خواهم باور کنم که ایشان در این مورد راست گفته باشد.

{معلوم است هماهنگی آقای رحیمی با چه کسی بوده است؟}

- علی‌احمدی: معلوم است دیگر. من آقای رحیمی را دست به سر کرد‌م و نتیجه‌ این کار این شد که هنوز چند ماه از پایان دولت مانده بود، آقای رحیمی، دکتر حاجی‌بابایی را گزینه رقیب ما قرار داد. پس از این از دولت و مجلس فشارها بر من شروع شد و اتفاقات فراوان دیگری که در این راستا افتاد./بهارنیوز

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------