۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۹۴۲۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۹۴۲۰
انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۳
از دفتر خاطرات یک آدم خیلی دلواپس:

پله در همایش دلواپسیم در برزیل!

الف.راستگو
شنبه: امروز وارد برزیل شدم. مهدی راست می گفت! باید قبل از سفر کمی در مورد فرهنگشان مطالعه می کردم، ما با اینها خیلی "تفاوت فرهنگی" داریم!

یکشنبه: هر چند مهدی بهم هشدار داده بود از هتل بیرون نروم، اما چون به برخی از بر و بچ قول سوغاتی داده بودم روانه بازار شدم ... خیلی دلواپس شدم، از همانجا زنگ زدم مهدی و بهش گفت: "دلواپسم مهدی! دلواپس! من تازه فهمیدم معنای دلواپسی چیه!"؛ حتی به مهدی پیشنهاد دادم از این پس موضوعیت همایش هایمان را تغییر دهیم و آنها را در برزیل برگزار کنیم!

مهدی همان حرف های سابقش را زد و گفت: " تا می توانی پایت را از هتل بیرون نگذار! ما تفاوت فرهنگی داریم!" ...آخر یکی نیست به مهدی بگوید: "تفاوت فرهنگی یکم! دوکم! نه اینهمه!"

دوشنبه: سعی کردم به توصیه مهدی گوش کنم و از هتل بیرون نروم؛ اما خب در هتل هم تفاوت فرهنگی وجود دارد! واقعا دلواپس شدم، در ذهن داشتم که "پله" چند باری به آمریکا گل زده، پس حتما شخصیتی ارزشی دارد. به پله زنگ زدم و برایش توضیح دادم که در برزیل دلواپس شدم.

پله گفت: "کلا ما منتظر بودیم تو یکی بیای واسه ما دلواپس بشی که خدا رو شکر اینگونه شد!"

به پله پیشنهاد دادم که می خواهم همایشی در برزیل برگزار کنم. خیلی استقبال کرد. نمی دانستم اینقدر ارزشیه! یادم باشد برای همایش های داخلی هم دعوتش کنم!

سه شنبه: امروز یک ربع قبل از بازی فوتبال به ورزشگاه رفتم! تفاوت فرهنگی بیداد می کند! دلواپس صدا و سیما شدم! از همانجا به ضرغامی زنگ زدم و گفتم دلواپس پخش زنده فوتبال هستم، حتی به او پیشنهاد دادم بازی ها را با سی چهل دقیقه تاخیر پخش کنند تا صحنه ای از دستشان در نرود!

اما او در جواب من گفت: "ما همین الان به همت مخ های کشورمان و بدون بهره گیری از مخ سوسول های غربی، توانستیم اون بازی رو با فتوشاپ جلوجلو شبیه سازی کنیم! حتی شاید 5دقیقه زودتر از اینکه بازی شروع بشه بازی رو در تلویزیون پخش کنیم! عمرا کسی بفهمه این فتوشاپه!"

چهارشنبه: به مهدی زنگ زدم و گفتم کم آوردم! من تحمل اینهمه تفاوت فرهنگی رو ندارم! به ایران می آیم و باقی ماموریت را تو به جایم انجام بده! اما مهدی به من روحیه داد و گفت باید تحمل کنم و این وظیفه خطیر را به سرانجام برسانم!

پنجشنبه: باز خوب شد ما اینقدر که با برزیل "تفاوت فرهنگی" داریم، "تفاوت آب و هوایی" یا "تفاوت ذائقه غذایی" نداریم! آنموقع می خواستم چیکار کنم!

جمعه: امروز یکهو یادم آمد بدون حضور من در تهران چه کسی می خواهد دلواپس مسائل هسته ای باشد؟! اصلا نکند فرستادن من به برزیل نقشه ای از پیش طراحی شده از طرف تدبیری ها بوده که طی این مدت روند مذاکرات را هر طور دلشان خواست جلو ببرند! ... دلواپس شدم! همین الان برمی گردم تهران!

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۶۷
غیر قابل انتشار: ۱
ممقلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
1025
95
متاسفانه بعضی ها اراجیف را به اسم طنز سر هم می کنند !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
44
648
هزار لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
16
588
تو رو خدا برنگرد دیگه ... الان ما هم با تو تفاوت فرهنگی داریم... دلواپس شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
573
62
تمسخر نظر مخالف درست نیست. حتی اگر نظر اشتباهی باشد
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
513
73
مسخره بود.خیلییییییییییییییییی افت کردی.
shima
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
41
386
:)))) خیلییییی خوووووب بوووووود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
23
259
جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
34
144
خوب نبود. آبکی بود. بدتر از اینها دلواپس میشن آخه!!!
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
24
193
ترکوندی دمت گرم
ناشناس
Netherlands
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
19
159
عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
17
234
خیلی محافظه کارانه نوشته شده است. می توانست بامزه تر باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
20
218
عااااااااااالی بود
مخصوصا گفتگوهاش با مهدی
هر آنچه باید درباره سامانه دفاع هوایی پاتریوت بدانید؛ موفقیت‌ها، شکست‌ها و آینده (+عکس) امید تازه برای مبتلایان به سرطان ریه پیشرفته با داروی جدید FDA طارمی با پاس گل طلایی، پورتو را به لیگ اروپا فرستاد (+فیلم) اسلوونی در ماه آینده فلسطین را به رسمیت می‌شناسد اختلال استرس پس از سانحه ۳ برابر خطر دندان قروچه را افزایش می‌دهد خواب خوب و رویا دیدن، کلید پاک کردن افکار منفی از ذهن ۱۵ ثروتمند آسیا در سال ۲۰۲۴؛ چین و هند خانه میلیاردرهای آسیایی رونالدو: آرسنال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد امباپه: آینده شگفت‌انگیزی در انتظار من است! بیانی: قهرمانی امسال استقلال متفاوت‌تر از قبل خواهد بود گوگل قابلیت‌های جدیدی برای مقابله با سرقت گوشی‌ های اندرویدی معرفی کرد سفیر واشنگتن در تل آویو : اسرائیل باید برای غزه پس از جنگ طرح داشته باشد بارندگی‌های اخیر کافی نیست؛ هشدار کارشناسان به ادامه بحران کمبود آب انتقاد صریح عارف از برخورد تند گشت ارشاد با زنان و افزایش سرقت های مسلحانه از منازل ورود خودروهای آفرود به پارک ملی لار ممنوع شد
وبگردی