باید که خونین گریست!

بسم الله الرحمن الرحیم

رمضان ِ عطشناک، پژمرد و خشکید، به لهیب ضربت شمشیری که بر فرق سر آب حیات عالم خورد.

آن قادر مطلق، قدر را چنین مقدر کرده بود که تقدیر مولود کعبه، شهادت در محراب و در حین سجده و در رمضان باشد.

من چگونه بگویم که شیعه ی اویم؟

بر مصیبت جواب این سوال، بیش از مصیبت فقدان علی باید نعره زد! اصلا باید که چشمانی خونبار داشت و های های و خونین گریست!

شهادت مولای متقیان، امیر المومنین، مولی الموحدین، عصاره ی حقیقت و بیان، حضرت علی که سلام و صلوات الهی بر او باد، را به شما روزه داران و شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت عرض می کنم. لطفا مرا از دعای خود محروم نکنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 13:06 http://rooz-2020.blogsky.com/

التماس دعا برادر مهربونم
اونم کاملا زیرپوستی و مویرگی

سلام
محتاجم به دعا خواهرم

ناهید دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 05:06

سلام داداش عزیز
طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق
به قول استاد شهریار ، علی الفتی داشت به تاریکی شب ، پس همیشه برای او شب قدر بود .
به نظرم برکت و سلام و تحیت شب قدر بر انسانها به قدر منزلت و شان و ارزش خود ِ آنها نازل می شه ، پس داداش عزیز التماس دعا دارم
ایکاش منم می تونستم معنای حقیقی شب قدر رو درک کنم

سلام خواهر گلم
خدا از شما هم به بهترین نحو قبول کنه
درست به همین دلایلی هم که گفتید من روسیاهم
خدا برکاتش رو به شما و همه ی دوستان خوبم که اسم و یاد اونا همیشه خاطرم هست نازل کنه و شب قدر عافیت و سلامتی و سعادت و رزق و روزی بیشتر رو بهشون عطا کنه

مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 00:15

سلام
چه خوب نوشتید
حضرت علی(ع) که رستگار شد و از این همه درد و رنج و تنهایی نجات پیدا کرد ، این ماییم که باید به حال زار خودمون خون گریه کنیم . (کاش من از لحاظ ایمان و تقوا و اخلاص مثل شما بودم )
مطمئنم که در لیالی قدر برای من و دوستان دعا می کنید پس لازم نیست دو قبضه سفارش کنم .
آقای ستاریان می دونید که اهل سنت 27 ماه مبارک رو شب قدر می دونند ، برای من دعای روز 27 ماه مبارک خیلی جالبه

اَللّـهُمَّ ارْزُقْنى فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ الْقَدْرِ وَصَیِّرْ اُمُورى فیهِ مِنَ الْعُسْرِ اِلَى الْیُسْرِ وَاقْبَلْ مَعاذیرى وَحُطَّ عَنّىِ الذَّنْبَ وَالْوِزْرَ یا رَؤُفاً بِعِبادِهِ الصّالِحینَ .
خدایا فضیلت شب قدر را در این ماه روزیم گردان و بگردان کارهایم را در آن از سختى به آسانى و عذرهایم را بپذیر و گناهم را بریز اى مهربان به بندگان شایسته ات .

خیلی دوست دارم بدونم چرا شیعه و سنی در باره ی شب قدر با هم اختلاف دارند
اصلا در باره ی شب قدر سوالات زیادی دارم فکر می کنم براتون نوشته باشم که یکی از استادامون می گفت شب قدر متعلق به ما نیست ! شب قدر مال انسان کامله یعنی مال امام زمان(ع)

سلام
خدا به کرمش از ما ببخشه و بیامرزه والا حال و روز من که بدجور وخیمه
راستش وقتی قران بگه "و ما ادراک ما لیله القدر" ما چی می تونیم راجع به شب قدر بگیم. هر کس حرفی گفته و ظنی داره. من حتا می دونم که عده ای به چرخش شب قدر معتقدند و می گند شب قدر ثابت نیست و بسته به عواملی و از جمله دعا و درخواست اولیا و صلحا و امضاء صاحب عصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه و اجابت خدا، شب قدر روزی خاص از سی روز ماه مبارک تعیین میشه.
این اختلاف توی شب قدر هم برای همینه که روزی خاص نبوده و توی سالهای مختلف متفاوت بوده و چرخش می کرده. الله اعلم.

یادخاطرات یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 22:54

سلام

التماس دعا.

سلام
محتاجم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد