مهمترین اخبار تاریخ بشر

بسم الله الرحمن الرحیم

این سر تیتر خبرها را به خاطر بسپارید که اگر ظرف 48 ساعت آینده، راه حلی برای خاتمه اش پیدا نشود تبدیل به بزرگترین اخبار تاریخ بشر خواهند شد:

حمله عربستان سعودی، پاکستان و ۸ کشور عربی به یمن

مهلت 24 ساعته روسیه به عربستان سعودی؛ اگر جنگ علیه یمن پایان نیابد به زور جنگ را متوقف می کنیم / حرکت ناوهای روسی به تنگه باب المندب

جنگنده های اسرائیلی هم در حمله به یمن شرکت کردند

فرماندهی مرکزی آمریکا: ناوهای جنگی ما برای واکنش به تحولات یمن آماده هستند

وزارت دفاع آمریکا تاکید کرده است که 2 فروند ناو جنگی موسوم به "یو اس اس ایوو جیما" و "یو اس اس فورت مک هنری"در دریای سرخ مستقر شده و آماده واکنش به اقدامات مبارزان حوثی در یمن هستند.

نظرات 13 + ارسال نظر
همطاف یلنیز سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 14:34 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
با اینکه می دانم سیزده هستم
باز با طیب خاطر خدمت رسیدم برای احوالپرسیتان... جای شکرش باقیست که استراحت می کنید و داروها رو هم می خورید و مثل بعضی آقایون لجبازی کودکانه ندارید... ان شاءالله بهبودی حاصل می شود بزودی...

سلام
ممنونم از لطف و محبت شما. این اعداد و ارقام هم فقط عدد و رقمه
بله خب سعی داشتم خوب شم هر چند نتیجه عکس می گرفتم

ناهید دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 14:35

سلام داداش خوبم
آخه این چه سرماخوردگی بود ؟ ان شاالله که هر چه زودتر بهتر بشین ، من که شرمنده تون هستم ، ایکاش می تونستم براتون کمپوت و آبمیوه بفرستم
الهی که هرگز بیمار نشین داداش عزیز

سلام خواهر گلم
راستش نمیدونم از کجا پیداش شد؟ شکر خدا خوبم و خیلی از لطف شما ممنونم

جوینده دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 14:27 http://jooyandeyehaqiqat.blogfa.com

بسیار بار ارادت ... ان شاالله هرچه زودتر رفع کسالت میشه ... شاد و سلامت باشید

ممنونم و شکر خدا خیلی بهترم

مریم دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 13:28

خوبه که استراحت می کنید اما در کنارش باید خودتونو تقویت کنید
ان شاءالله از بلا دوره و هر چه زودتر خوب بشید .

شکر خدا امروز که جمعه است حالم خیلی بهتره. سبکم و راحت

یادخاطرات دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 13:23

سلام

ان شاالله که هرچه زودتر سلامتی خودرا بدست اورید.

سلام
شکر خدا خیلی خیلی بهترم

یادخاطرات دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 12:08

سلام

فکر میکنم که حق ان را داشته باشم که نگران شما بشوم؟؟؟؟!!!!!!!

سلام
حق دارید و من همچنان و یکسره درگیر بیماری هستم و در حال طی دوره ی نقاهتم

مریم دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 11:27

سلام
برادر ستاریان کجایید ؟
غلط نکنم اون روز که سه تا پست در یک روز زدید من چشمتون کردم

سلام
نه حالم خوب نیست و یکسره خوابیدم و دوره ی درمانم هنوز تکمیل نشده و دارم دارو می خورم

ناهید یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 22:14

سلام داداش عزیز
ان شاالله که حالتون خوبه و حتما در سرزمین کویر سبز هستین
راستی داداش این روزها فکر کنم سبزیهای کوهی مثل بولاق اوتو ، قازآیاقی ، یئمنیک و جاجیق در اطراف رودخونه ی زمینتون زیاد باشه ، البته اگه هوا سرد باشه ، هنوز باید منتظر بود
به هر حال امیدوارم هر کجا هستین بهتون خوش بگذره

سلام آبجی ناهید
نه بابا! نای تکان خوردن ندارم! سر زمین کجا بود؟! خوش که چه عرض کنم. نفسی میاد! شکر خدا

مریم یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 16:21

سلام ببم جان
خوبید ؟ رو به راهید ؟

سلام
نه! خوب نیستم و ان شاءالله روبراه میشم

صبا قلم یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 14:37

با سلام
و...خداوند عاقبت جهان را ختم بخیر نماید
آمین

سلام
آمین یا رب العالمین

جوینده شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 16:18 http://jooyandeyehaqiqat.blogfa.com

سلااااااااااااااااام آقای ستاریان.
خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

عیدتون مبارک ... تولدتون مبارک تر ... سال نو تون پربرکت ترین


خوشحال شدم دیدم وبلاگتون تازگیها آپ شده ... این یعنی هرچی اس ام اس که جواب ندادین رو یا مخابرات قورت داده ... یا گوشی تون دوباره یه بلایی سرش اومده!!

شاد و شادکام باشید

سلام
جز این یکی دو هفته ی اخیر که سرمای بدی خوردم خوب بودم. ممنونم براتون نوشتم که به محض رسیدن پیام تبریک شما جواب فرستادم و گزارش تحویل هم داد، حالا اگر نرسیده گوش مخابرات را باید پیچاند
عید بر شما هم مبارک و به آقا محس هم سلام برسانید و مشتاق دیدار

ح3ین شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 09:47 http://nooreakhar.blogfa.com

سلام
ایشالا خبر ظهورشو پست کنین

سلام
ممنون حسین آقا و ان شاءالله به همین زودی ها

مریم جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 11:19

سلام
خوبید ؟ بهتر شدید ؟
آخه چرا من باید تو یک پست بکش بکش اول بشم ؟
می دونید که همه ی این تهدیدات محقق نمی شه و خیلی هاشو باید بذارید به حساب رجزخونی
جالب اینکه این وسط هیچ اشاره ای به دخالتهای مستقیم و غیرمستقیم ایران در حمایت از حوثی ها نمی شه
حوثی ها 35 درصد جمعیت شیعیان یمن رو تشکیل می دن تازه اونم شیعه ی زیدیه .
(راستی من یک سال روستایی بودم که اسم مدرسه ش زید بن علی بود ، من اون موقع اسم زید رو نشنیده بودم پرس و جو کردم فهمیدم زید پسر امام زین العابدینه (ع) و در مقابل یزید قیام کرده .)
شیعیان زیدیه فقط امامانی رو قبول دارند که قیام به سیف کرده باشند ، یعنی سه امام اول ما شیعیان + زید بن علی رو .
پریروز تو خبرها خوندم که وزیر بهداشت به عیادت زخمی های یمنی در بیمارستانهای تهران رفته

سلام
قضیه ی یمن چیزی فراتر از اخبار عادی این روزهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد