عوارض شامپوهای دوقلوی رنگ مو!

بسم الله الرحمن الرحیم

عوارض شامپوهای دوقلوی رنگ مو!

مدتی قبل دشمنی دوست نما، یک جفت شامپو به من داد. البته پولش را هم تمام و کمال گرفت. از این شامپوهایی که توی تبلیغاتش می نویسند به محض زدنش کل موهای سفیدتان، از بین می رود. به عمرم اهل رنگ کردن مو نبودم اماتوی رودرواسی موندم و رد نکرده و گرفتم! اما خب چون هدیه نبود و بابتش پول داده بودم نتونسته بودم بریزمشون دور. تا اینکه دو سه روز پیش وسوسه شدم خودم را برای عید نو نوار و آماده کنم!

چشمتون روز بد نبینه، به محض مخلوط کردن و زدن این شامپو، تمام سرم سوخت و فردای آن روز تب و لرز شدیدی کردم و دو روز بعدی را تمام و کمال و بی وقفه خوابیدم! خانواده ام هر بار که به سراغم اومدند وحشت زده جیغی کشیدند و فرار را بر قرار ترجیح دادند. دیشب رفتم سراغ آینه. کم مونده بود از دیدن شکل و شمایل خودم قالب تهی کرده و سکته کنم سر و صورتم باد کرده و  شدیدا هم قرمز شده بود. امروز هم که پیشانی ام چنان متورم شده که یاد فیلم مرد فیل نما افتادم، خلاصه که مشتاقانه برای عید و دید و بازدیدهای روزهای عید آماده ام. اصلا بی صبرانه منتظر نواختن توپ تحویل سال نو نشسته ام.

می خواستم عکسی از خودم بگیرم و بگذارم اینجا، اما ترسیدم تا خود عید بختک بیفتد روی شما و نفرینش را حواله من بکنید.

پ ن:

یک مورد مشابه پیدا کردم عکسها را ببینید

نظرات 14 + ارسال نظر
مصطفی جهانمردی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 00:14 http://yadedoust.blogfa.com/

با سلام و درود بر همسفر خوبم
نباشد بهتر از رنگ سپیدی
تو از موی سفید خود چه دیدی ؟
که رفتی سوی بازار و از آن رنگ
زپول بی زبان خود خریدی
یهو از ترس از جایت پریدی
چو خود را اندر آن آیینه دیدی
ولی بگذر دگر زان رنگ ناجور
بگو بر خود شتر دیدی ندیدی
.

سلام آقای جانمردی
نمیدونید چقدر ذوق کردم با دیدن اشعاری که سرودید
واقعا ممنونم عالی بود و این دومین عیدی بود که به من دادید

صبا قلم چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:05

با سلام
خوبه که این پست را گذاشتید
ولااقل برای دیگران خوبه که در
این موارد با احتیاط باشند
امید که سلامتی حاصل شود...

سلام
بله گفتم شاید حداقل اثرش احتیاط جستجو کننده های گوگلی توی مصرفش باشه
ممنونم از شما

ناهید چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:31

سلام داداش عزیز
امیدوارم که امروز حالتون بهتر شده باشه البته خیلی کار خوبی کردید که دکتر رفتین ، ولی داداش این قرصی که تجویز کردن هر 12 ساعت یه بار بخورید ، فکر نمی کنید خیلی زیاده ؟ چون عوارض این دارو بیشتر از منفعتشه ...
حتما سرچ کردید ، نوشته که در هنگام مصرف این قرص در معرض نور و آفتاب نباشید ، حالا نمی دونم اگه بعد از مصرف 30 قرص حالتون بهتر شد ، بهتره بقیه شو نخورید ، خب این یه حساسیت بود ،مطمئنم خیلی زود خوب می شید ، مطمئن باشید .
البته من که دکتر نیستم ولی از دارو خوردن متنفرم ، الان مدتیه که ناراختی معده دارم ، دکتر برام شونصد تا دارو نوشته ولی من بر اساس تجربه که کدومش بهتره اونو مصرف می کنم .
البته برای داروی شما نوشته همراه با قرص خیلی آب بخورید تا به کلیه و کبد آسیب نرسه ...
مادرم سلام می رسونه و میگه حتما دم کرده ی یارپوز چایی ( پونه) بخورید تا زودتر خوب بشید ان شاالله
با اجازه ی داداش : مریم جان زحمت کشیدی ، دستت درد نکنه ،چه گلهای قشنگی و چه میوه های خوش رنگی !

سلام خواهر گلم
بله شکر خدا خیلی بهترم.
هم خود دکتر موقع نوشتن نسخه از عوارضش گفت و هم نسخه پیچ داروخانه هم خودم از اینترنت خوندم. اما ظاهرا تجویزش اجتناب ناپذیر بوده. منم تا بتونم نه دکتر میرم و نه قرص و دارو مصرف می کنم و به نظر منم 60 تا زیاده اما دکتر نظر دیگه ای غیر از نظر ما داشته
کاش حافظه ام یاری میکرد و یادم می افتاد که چه قرصی درد چندین ساله ی معده ی من رو تسکین داد و به شما می گفتم
خیلی سلام خدمت مادر برسونید و از بابت دستور این دمنوش حسابی ازشون تشکر کنید. ان شاءالله که همیشه سلامت باشند
بله درسته من خیلی سر به سر مریم خانم می گذارم اما خدا از خواهری کمشون نکنه که همیشه محبت دارند

دوست چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:52 http://saretan.persianblog.ir/post/366/

سلام مصطفی جان
فقط لطف کن بذار تو وبلاگت
آمپول بیست میلیونی دیدید؟
لطفا این لینک رو بذارید توی وبلاگتون
http://saretan.persianblog.ir/post/366

ای که دستت میرسد کاری بکن

میدونم دستت به خیر میره

سلام
از دستم لینک دادن بر می آمد که انجام شد. امیدوارم دستهای خیر برای کمک دادن آماده و مهیا باشه و کاری صورت بگیره

مریم چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:20

سلام ببم جان بهترید ؟
خب خودتون باعث شدید ما بخندیم ! سبک و مدل نوشته تون طنز بود و خنده دار
راستی بفرمایید این کمپوت خارجکی:
https://sp.yimg.com/ib/th?id=HN.608029393791680778&pid=15.1&P=0
این میوه :
https://sp.yimg.com/ib/th?id=HN.608047514247892367&pid=15.1&P=0
اینم دسته گل :
https://sp.yimg.com/ib/th?id=HN.608012239685813910&pid=15.1&P=0
مدیونید اگه از این به بعد سرکوفت نی جان رو به من بزنید

نی جان دستت درد نکنه اما مگه این آقای ستاریان می ذارند تو جعبه ی جواهراتت رو بدی به من ؟

سلام
بعله که بهترترم
اما غیر از دوتا آمپولی که زدم
Hydrocortisone
chlorpheniramine
60 تا قرص ciprofloxacin 500 هم دارم که هر 12 ساعت باید بخورم! می شود به عبارتی یکماه تمام
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاای داد آآآآآآآآآآآآآآآای هوار آآآآآآآآآآآآآی بیداد این خواهرم انگار به خون من تشنه است که کمپوت خارجکی بدون مهر استاندارد برای من مریض آورده
اما این گلها و میوه ها خیلی خوبند
آبجی ناهید مواظب گول مالی باشید

بزرگ چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 05:55

سلام داداش
عجب داستانی بوده این شامپو
آقا یک اشاره میکردید آخرین ورژن رنگ موی مردانه را برایتان ارسال میکردم به قول معروف از تو به یک اشاره از من به سر دویدن.در هر حال امیدوارم هرچه سریغتر خوب بشید و این جماعت نسوان از دشمن شادی دربیایند

سلام داداش بزرگ
قربانت. اما این جنایت بدون قصد قبلی بود ممنونم و جماعت نسوان هم به خنده دلخوشند و ما هم اسبابش را دو دستی تقدیم کردیم خدمتشون

فریبا سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:38 http://faribae.blogfa.com

سلام جناب ستاریان
واقعه وحشتناکی بوده !
خانواده به فکر نیفتادن که یه کاری کنند در این مورد ؟
ورم صورت - دو روز خواب ، و هنوز هم بیخیالی !!؟
ان شاالله بزودی و تا قبل از سال نو، کاملآ خوب بشه وضعیتتون. خدایی من یکی نخندیدم به این ماجرا !!
شبتون خوش

سلام فریبا خانم
بله خب منم وحشت کردم هر چند صورت طنز بهش دادم
البته بی خیالی هم نبود و امروز دکتر رفتم و با دو تا تزریق ضد حساسیت و مصرف یک قرص علی القاعده باید به زودی خوب بشم
ممنونم و به امید خدا

شرف الدین سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 21:51 http://aldin2.blogfa.com

ان شاءالله تا عید خوب میشه. ناراحت نباشید.

فقط به نظرم به فروشنده بگید که دیگه به بقیه نده و جلوی این قضیه گرفته بشه

سلام
خوب هم نشه ناراحتش نیستم
دکتر هم که رفتم گفت از کارخانه شکایت کنید. گفتم خارجیه. گفت از فروشنده شکایت کنید اما فروشنده از دوستان بود و وقتی هم بهش گفتم گفت من و فلانی داریم ازش هر ده پانزده روز یکبار ازش استفاده می کنیم و طوری نشدیم تا به حال
انگار من حساسیت داشتم

ناهید سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 20:52

سلام داداش خوبم
آخه این چه بلایی بود سر خودتون آودین ؟
من که گفتم ماشاالله خوش تیپ هستین و یه مو از سرتون کم نشده ... چرا باور نکردین ؟؟؟
یاد فیلم مشد عباد افتادم :
آخی قارداش قوجالمامیشدون کی خینا قویوردون
من نمی دونم چرا شما جماعت اخوان بیشتر کارهاتونو می ذارین دقیقه ی نود انجام می دین ؟ مگه در طول سال برای کارهای آزمایشی وقت ندارین ؟حالا خدا رحم کرده به چشمتون آسیبی نرسیده ،این شامپو نبوده اسید بوده ، بنظرم حتما برید دکتر ، حالا خوبه کچل نشدین
با اجازه : مریم جان همه ی صندوق های جواهراتم رو با کمال میل به تو تقدیم می کنم

سلام به خواهر از گل بهترم
باور کردم و برای اینکه ریا نشه سعی کردم موازنه رو کمی بهم بزنم خوشحالم که ناغافل کاری کردم که یک کم بهم بخندید قابل توجه مریم خانم
فکر کنم بعد از مرد فیل نما و گذارندن وضعیت فعلی که چیزی شبیه به شکل و شمایل سیلوستر توی راکی بالبواست برسم به ایفای نقش جمشید آریا و کوجک

یادخاطرات سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 15:44

سلام

من نمی دانم مردان چه اصراری دارند موهای سفیدشان را رنگ کنند . به نظر من با همان رنگ طبیعی موها بیشتر جذاب هستند.

سلام
نه بابا اصرارم کجا بود؟ اغفال شدم یهویی و همینجوری

مریم سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 15:35

چطور به اون آبجی خانمتون ، صندوق صندوق طلا و جواهرات می دید ، به من سه ست کامل شامپوی درد و بلا !

برای اینکه آبجی ناهید گلم، توی این موقعیت خطیر به من نمی خنده تازشم برام گشت آیکون کمپوت و آبمیوه پیدا کنه ولی پیدا نکرد

مریم سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:00

آخ آخ آخ ! اگه کچل شده بودید !!!

چیه؟ کچلی مگه بده؟ کچل ها لااقل پولدارند. اصلا یکی از راه های پولدار شدن رو، کچل شدن نوشتند

مریم سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:00

اصلا فکرشو نمی کردم برای این موضوع پست بزنید
اینقدر خندیدم که هم اشکهام سرازیر شد و هم به سرفه افتادم
برای بچه ها خوندم از یک طرف می خندیدند از طرف دیگه مدام می گفتند بنده ی خدا
تو رو خدا یک عکس می ذاشتید تا با ورژن جدید ببینیمتون و کمی روانشاد بشیم
من سرچ کردم دیدم نوشته 100 درصد گیاهی ! اگه می خواید از عوارض جانبی رنگ موهای شیمیایی راحت بشید از این رنگ مو استفاده کنید و ...
آخه این چه رنگ موی گیاهیه که شما رو اینطور آش و لاش کرده
آقای ستاریان چقدر بی خیالید ها ! باید همون اول می رفتید دکتر . باور کنید با یک آمپول ضد حساسیت روبراه می شدید .
آخی ! دلم می سوزه که این همه بلا سر خودتون آوردید ، بعد آمدید همه رو اینجا نوشتید تا لبخند به لب ما بیارید .
کاش می شد شما رو با موهای مشکی ببینیم

من دارم اینجا میمیرم اونوقت شما دارید به من می خندید؟!
انگار هوس بختک کردید که تقاضای عکس می کنید
بابا! دارم میگم اصلا نمی تونستم تکون بخورم. واقعا دو روز و دو شب کلا خواب بودم
دلتون سوخت که این همه بهم خندیدید؟ تازه گفتید بقیه هم دلشون بسوزه که منو سوژه کردید که اهل خونه هم بهم بخندند؟
عمرا دیگه اگر بگذارم این آرزوی شما هم برآورده بشه

مریم سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 13:50

سلام ط.ن.ب

سلام
سه ست کامل این شامپو تقدیم به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد