حالا برای دنیا قیافه بگیریم!

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر تا چند روز قبل، پیش همه ی عالم و آدم خجل و شرمنده بودیم و خودمون رو زده بودیم به چی؟ کی؟ کجا؟ 

الان می تونیم خدا رو شکر، با افتخار سرمون رو توی دنیا و حتا مریخ بالا بگیریم و به همه بگیم که دیدید؟ بله ما اینیم

یادتون هست اوایل دیماه نوشتم سالی پربرفم آرزوست . الان دارم خدا رو شکر می کنم که طوفان نوح آرزو نکردم والا الان معلوم نبود وضع و حالمون چی میشد

چند روز قبل هم نوشتم

توی وبلاگم ابزار هواشناسی گذاشتم و امروز پیش بینی که کرده، این بود! اما تا الان که شب شده، از رعد و برق هیچ خبری نشد! چه برسه به از نوع شدیدش! نتیجه گیری اخلاقی این که دیگه به آب و هوا هم نمیشه اعتماد کرد که وظیفه ی خودش رو بخوبی انجام بده دی

بالاخره آرزوها و تذکر دادنم افاقه کرد و آب و هوای ایران هم کار خودش رو کرد به فکر افتادم یک کاری بکنم که توی آلاسکا و سیبری و کانادا برف نیاد و همه اش بیاد اینجا

گسترش بارشهای جهانی رو از اینجا ببینید

نظرات 7 + ارسال نظر
ناهید سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 04:45

سلام داداش خوبم
من منظورتونو متوجه نشدم که چرا خودخوری کردین ؟ مگه شما چی نوشته بودین ؟!
دیشب دوباره درد معده و صفرام عود کرده بود و تا صبح از شدت درد نمی دونستم چیکار کنم در یک لحظه فکر کردم ، اگه برای شما کامنت بنویسم ، شاید دردم آروم بشه ولی اینطور نشد ،
امروز که حالم بهتر بود و کامنتم رو می خوندم ، به خواهرم ستاره گفتم : اگه داداش کامنت منو بخونه ، چه می دونه من موقع نوشتنش چه دردی می کشیدم ! حتی از آیکون پوزخند هم استفاده کردم و سعی کردم که تو نوشته م خودمو لو ندم
ولی امروز توی جواب شما وقتی به کلمه ی درد برخوردم ، باعث شگفتی م شد هر چند منظور شما از درد چیز دیگری بود :
."بقدری درد داریم که ساده ترین چیزها مثل هواشناسی توی اون گم شده اما خود این از بزرگترین دردهاست ما توی ساده ترین مسائل خودمون هم درد داریم "
البته الان حالم خیلی بهتره و خدارو شکر می کنم که می تونم در کمال آرامش دوباره بنویسم

سلام سلام هزار و سیصد تا سلام
نمی دونم چرا با کامنتهای شما حس می کردم چند وقتی هست که شور و شوق سابق رو ندارید و اینبار با خودم فکر کردم با تقدیم ط ن ب به شما باعث دلخوری تون شدم
منم چندین سال هست که معده درد دارم و اخرین نتایجی که از دکترها گرفتم همین عصبی بودن معده دردم بود!
ما همه اهل دردیم و با سیلی صورت خود سرخ کردن هم از ضرب المثل های پرکاربرد ماست
راستی ایده گذاشتن پست صوتی اینجا عملی شد!:
http://7tag.blogsky.com/1393/12/05/post-126

سامان دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:15 http://silence65.blogfa.com/

اقا ستاریان شما که این قدر دعاتون گیراست یه دعا تخصصی هم برای من بکنید....

سلام آقا سامان
درست همزمان با کامنت گذاشتن شما من برای ناهید خانم اینطوری جواب گذاشتم:
باور کنید که توی اینروزهای سخت و قهر روزگار، آرزو داشتم و دارم که لبخندی به لبان شما و دوستانم بیارم. دارم سعی می کنم حتا حرفهای خیلی جدی که قلبم رو بدرد میاره رو اینطوری و در قالب باریدن برف و مستجاب الدعوه بودن خودم بزنم تا بلکه کسی از خلالش بفهمه که مقصودم کیه! و نباید از کسی بت درست کنیم.
....
من کی ام که بخوام برای شما دعا کنم

مریم دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 09:03

سلام
فیل ما فیل راست راسکیه ! یعنی دزدی نیست و هر بار پول می دیم و می خریمش !
اسمش هست 20speed محسن می گه سرعتش بالاست . البته من به ندرت فیل سواری می کنم
یک روز گشت و گذاری داشتم به وبلاگ مهر و موم شده ی شما ، یک کامنت کوچولو هم براتون گذاشتم خوندید ؟
این پستتونو که خوندم کلی غصه خوردم :

هجرنامه
از آن روز که محلش نگذاشتم یادش مرا رها نمی کند
و امروز چقدر دلتنگش هستم و دوستدار در آغوش کشیدنش
مرا آرزوی دیدارش است و او برایم غمزه می رود
امروز یاد گذشته می کردم با دوستان و یادم آمد که چقدر شادمان بودیم و سبکبار
ای دریغ از این عمر که پایانش نمی رسد
شوش دانیال ؛ بستان ؛ فکه؛ هورالهویزه ؛ مجنون؛ مائوت ؛ کله اسبی؛ موقعیت شهید حیدری؛ ارتفاعات حاج عمران؛ نونی ها؛ چم سری و چم هندی؛ فاو؛ البهار؛ شلمچه وبازهم شلمچه وبازهم.....
خدایا چقدر مشتاق دیدارشان هستم ولی الآن چه شکلی هستند می ترسم ....
چه شد آن روزهای بهشتی چه شد آن نسیم حیاتبخش چه شد آن روح خدایی چه شد آن عطرجوانی کجاست آن شیدایی کجاست تربت! کجاست ....
بگذار بگویم : خدایا مرا بس
مرگ اگر مرد است گو نزد من آی تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ
[:S001

سلام
من بعد از جواب دادن به کامنت شما فهمیدم قندشکن رو برای شکستن پسته می خواستید و منظورتون فیلتر شکن نبود اما دیگه برای اصلاح دیر شده بود و کامپیوتر یا تراکتورو خاموش کرده بودم و همه خواب بودند!
اما خوب شد اشتباه کردم و شما راجع به فیلترشکنتون نوشتید و از این مطلب گفتید
خود من هربار اینو می خونم همین حس شما بهم دست میده. شاید باور نکنید گاهی به سراغ اون وبلاگ قدیمی خودم میرم فقط به خاطر خوندن این پست! خب چشم انتظارم و با خوندنش حال خوشی پیدا می کنم و کمی آروم میشم

ناهید دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 08:16

سلام داداش خوبم
ماشاءالله چه وبلاگ مجهزی دارین حتی به جای ط ن ب صندوق صندوق جواهرات سلطنتی به خواهرتون اهدا می کنید ، دستتون درد نکنه داداش عزیز
از وقتی که هواشناسی گفت که امواج پارازیت ها در سیستم هواشناسی اختلال ایجاد می کنه ، از اون ببعد من دیگه به حرفهاشون گوش نمی دم ، عوضش وقتی ببینم توی ترکیه برف باریده ، می فهمم که اینجا هم دمای هوا سردتر خواهد شد یا بارون و برف خواهد بارید ، یادتونه تو سریال بوعلی سینا مرد آسیابان می گفت : امشب بارش خواهد بود ؟ حالا حکایت ماست ، ما باید با تجربه ی آدمهای هزار سال پیش ، زندگی مون رو اداره کنیم

سلام خواهر گلم
دیروز حس کردم با اینطور جواب دادنم باعث ناراحتی شما شدم و چقدر خودخوری کردم
اما باور کنید که توی اینروزهای سخت و قهر روزگار، آرزو داشتم و دارم که لبخندی به لبان شما و دوستانم بیارم. دارم سعی می کنم حتا حرفهای خیلی جدی که قلبم رو بدرد میاره رو اینطوری و در قالب باریدن برف و مستجاب الدعوه بودن خودم بزنم تا بلکه کسی از خلالش بفهمه که مقصودم کیه! و نباید از کسی بت درست کنیم
داشتم مقاله ای می نوشتم که خیلی طولانی شد و از گذاشتنش منصرف شدم. به فکر خوندنش افتادم و شاید بشه پستی رادیویی گذاشت!
بقدری درد داریم که ساده ترین چیزها مثل هواشناسی توی اون گم شده اما خود این از بزرگترین دردهاست ما توی ساده ترین مسائل خودمون هم درد داریم

مریم یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 22:30

می گم ببم جان آدرس این سایتها رو به صدا و سیما بدید شاید بندگان خدا از وجود چنین سایتهایی خبر ندارند !
احسان یک مدت می رفت تو سایتهای مبلمان شهری کشورهای خارجی و عکسهاشونو سیو می کرد و مطالبشون رو ترجمه می کرد
بعد همه ی اینا رو به صورت یک بولتن درآورد و تقدیم کرد به جناب شهردار
اما دریغ از یک تشکر خشک و خالی !
(هر وقت این حرف رو می زنم احسان قاطی می کنه و می گه من فقط به خاطر شهرمون این کار رو انجام دادم و انتظار تشکر و قدردانی نداشتم .)
الان فقط من و احسان و خواهرم می دونیم که بعضی از طرح هایی که اجرا شده ، ایده ش از همین بولتن استخراج شده
آقای ستاریان با توجه به اینکه شما تو جواب کامنتهاتون هم از پسته ی دربسته استفاده می کنید لطف کنید به جای ط.ن.ب به من قندشکن یا آچار جایزه بدید

فکر می کنید صدا و سیما با فرستادن آدرس لینک این سایتها چکار می کنه؟ من که فکر می کنم توی بخش خبری 20:30 نشونشون میده و یه اتهام مثل تشویش اذهان عمومی هم بهشون می بنده و از مسئولینی که این سایتها رو فیلتر نکردند به عنوان عوامل موساد و استکبار جهانی یاد می کنه
خب جای ناراحت کننده اش این هستش که با این ایده ی احسان، کسانی توی شهرداری حقوق و پاداش این کار احسان رو می زنند توی جیب خودشون و به اسم خودشون هم ثبتش می کنند
حالا خوبه شما فیل دارید و توی همین کامنت قبلی نوشتید سوار فیل شدید شما چند تا فیل می خواهید؟ من از قند شکن سایفون و یا از آچار اولتراسوف استفاده می کنم. اسم فیل شما چیه؟

شرف الدین یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 21:00 http://aldin2.blogfa.com

این سایت هم خوبه
http://www.accuweather.com/en/ir/tehran/210841/weather-forecast/210841

سلام
خیلی ممنونم. جالب این بود که درجه هوای فشم و گلن دوئک و کن را هم قید کرده

مریم یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 19:54

سلام
خوشم میاد که این عادت گذاشتن پسته های دهن بسته از سر شما نمی افته !
واسه دو تا پست قبل تری تون ، من تا دو روز پسته ی دهن بسته می شکستم !
اتفاقا منم یک مدت ، از طرف چند تا دوست وبلاگی معروف شده بودم به مستجاب الدعوه !(بهتره بگم متهم شده بودم !)
آخه مقصودشون از مستجاب الدعوه ، از نوع معکوس برره ای بود !
می گفتند هر دعایی که می خواید مستجاب نشه به فلانی بگید دعا کنه
ظاهرا شما از من مستجاب الدعوه ترید و من و دوستان باید به شما دخیل ببندیم
راستی اون روز که گفتید هواشناسی پیش بینی رعد و برق شدید رو در تهران کرده از کامی سوال کردم گفت : رادیو و تلویزیون اسمی از رعد و برق شدید نیاورد
نتیجه می گیریم هواشناسی شما خرابه ! اینو بندازید تو سلط آشخال و یک دونه بهترشو تهیه کنید
من موندم شما این سایت خارجکی ها رو از کجا پیدا می کنید ! جالبه که همه جا سرک می کشید
راستی ط.ن.ب این یکی ما خودم !
آخه ناهید باجی صندوقچه ی جواهراتش سرریز کرده ، برعکس جعبه ی جواهرات من که شپش توش چارقاپ میندازه

سلام
اگر ترک عادت خوبه، چرا شما عادت شکستن پسته های دهن بسته رو ترک نمی کنید؟
یعنی با مسخره کردن مستجاب الدعوه میخواید منکر این بشید که باریدن برف ها کار من بید؟
بله دخیل ببندید اصلا هر گره ی وانشده ای دارید بگید تا براتون بازش کنم
رادیو و تلویزیون کی راست گفته که این بار گفته باشه؟ من دقت کردم حتا دمای هوا رو هم راست نمیگه
اینجا رو ببینید:
http://www.weather.com/forecast/fishing/l/IRXX0018:1:IR
آب و هوای تهران
اگر بدونید که من یه وقتهایی از کجاها سر در میارم
خب بازم ط ن ب مبارک باشه به آبجی ناهید گلم
اینم 5 تا صندوقچه پر از جواهرات قدیمی

معلومه که شما ولخرجی کردید که توی جعبه ی جواهراتتون شپش چارقاپ میندازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد