زنگ تفریح

بسم الله الرحمن الرحیم

کمی بخندیم با شوخی های جالب شبکه های اجتماعی

کاریکاتور علی صادقی

1- از عجایب زبان فارسی: جای خالی را با بله یا خیر پر کنید. آیا شما عقل ندارید؟ ... ندارم. عمرا کسی بتونه جواب بده!

2- امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم زن بگیرم. همه فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یه وقت نرم دختر خودشون رو بگیرم، بدبختش کنم

3- یارو میره مهمونی ناهار بهش کرفس میدن، شام اسفناج، فرداش صبحانه هم بهش نون و سبزی میدن
میگه: ناهار چیزی درست نکنید خودم میرم میچرم

4- به خانومه می گن شوهرت سکته ناقص کرده. می گه خاک بر سر کصافت هیچ کاری رو نمی تونه کامل انجام بده

5- آقا بالاخره ما نفهمیدیم روبوسی دوتاست یا سه تا، تکلیف ما رو مشخص کنین. شرایط سختیه مخصوصا زمانی که آدم می خواد یه بوس دیگه هم بکنه طرف مقابل میره عقب قیافه آدم شبیه مورچه خوار می شه

6- خوبه قد رو نمی شه عمل کرد وگرنه الان ایرونی جماعت همه 4 متر و 10 سانت بودن.

7- یکی از ویژگی های آشپزی من اینه که حتی اگه ماست و خیار هم درست کنم دستم می سوزه

8- شرایط اقتصادی جوری شده که: ندای درونم رو فرستادم تو یه شرکتی منشی شده! کودک درونم رو گذاشتم سر چهار راه فال می فروشه! خودمم که با پراید مسافرکشی می کنم! اون روی سگمم توی یه باغ نگهبانی میده!

9- امروز رفتم میوه بگیرم، یه خانمه خیلی شیک اومد گفت آقا پرتقال سامسونگ هاتون خونیه؟ فروشنده گفت نه خانم از این نوکیاها بگیر شاید خونی باشه

10- یارو داره باهام صحبت می کنه، میگه: «اسمم میناست.» اسم پروفایلش نازنینه، آی دیش آیداست، ایمیلش هم المیرا68. سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا کرده! اونوخ تو جزییات زده: از دروغ بیزارم!

11- اصولا دعوت مهمون برای ما حکم میزبانی بازی های المپیک رو داره... کل زیرساخت های خونمون دچار پیشرفت های چشمگیری میشه!

12- آقا مورد داشتیم دختره قفل گوشیشو گذاشته رو حالت شناسایی چهره... رفته حموم اومده دیگه گوشیش باز نشده... الانم دو هفته است داره آرایشای مختلفو امتحان می کنه شاید باز شه!

13- دقت کردین شیرینی فروشا عمدا یه جوری گره می زنن که نشه تو راه باز کرد!

14- مشکل ما ایرونی جماعت اینه که وقتی با یکی مشکل داریم به خودش نمی گیم، در عوض می ریم به همه می گیم.

15- من احساس می کنم تو خونمون یک جن تک پا داریم چون همیشه یک لنگه جوراب من نیست.

16- شبا 99 درصد مغزم موافقه که بخوابم ولی اون یک درصد باقی مونده می گه بیا در مورد اینکه چرا پنگوئنا زانو ندارن فکر کن

پ ن

کاریکاتور از اینجا

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 17:49

آقای ستاریان راستشو بگید امروز چه دعایی کردید و چه وردی خوندید که بلاگفا با مخلفاتش (وبلاگهاش) ساعتها از دسترس کاربران خارج شد ؟


بلاگفا احتیاج به هیچکدوم از این کارها نداره. بلاگفا چندین سالی هست که روندش همینه و تجربه ی ما و سابقه ی خودش نشون میده که درست بشو هم نیست

مریم جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 07:19

آقای ستاریان چی شد پست جدید زدید ؟
انگار شما هم مثل من دوست ندارید پستهای ناراحت کننده بزنید
به هر حال خوشحالم که در دوران غیبت صغرا و کبرای دوستان ،شما هستید و تند تند آپ می کنید
راستی من به یکی دیگه از عیوب بلاگ اسکای هم پی بردم : اینکه دو جور شکلک در دو جای مختلف داره !
من هر وقت می خوام کامنت بذارم مجبورم پنجره ی تماس با شما رو هم باز کنم تا بتونم از شکلکهای اونجا هم استفاده کنم
خب به این مدیرتون بگید بعضی از این شکلکهای بی مزه و سکته ای رو حذف کنه در عوض اون شکلکها رو با شکلکهای اینجا یکی کنه !

همیشه از گذاشتن پستهای غمناک گریزانم. ترجیح میدم سکوت کنم تا اینکه با نوشتنم دوستان رو ناراحت و غمگین کنم. اما گاهی لازمه به طور زودگذر و گذرا هم که شده تلنگری بزنیم به مسائل جامعه. مسائلی که همگی دور و برمون شاهدش هستیم و هیچ جوری هم نمیشه سانسورش کرد و نادیده گرفت
این که گفتید حسن بود نه عیب
داشتن دو گروه شکلک واقعا حسنه و البته من اگر فرصت کنم هر دو گروه شکلکها رو توی اینجا جمع می کنم

مریم جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 07:12

سلام
خیلی جالب انگیزناک بود هر 16 مورد برای من جدید بودند و هیچ کدومو قبلا نشنیده بودم برای همین با خوندنشون اینجوری شدم
حالا واقعا پنگوئنا زانو ندارند ؟

سلام
خوشحالم از اینکه نشنیده و نخونده بودید. خیلی سعی کردم مواردی رو گلچین کرده و بگذارم که کاملا تازگی داشته باشه
دیشب تا صبح نخوابیدم که به همین فکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد