پناه بی پناهان

بسم الله الرحمن الرحیم

ما خانه به دوشان بیابان بلاییم

در موج بلا مست صهبای ولاییم

پیش از گِل آدم به گُل اشک نوشتیم

این نامه که از آب و گل کرببلاییم

ایام عزای شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان، ثارالله وابن ثاره، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای او را خدمت همه ی شما دوستان عزیز تسلیت عرض می کنم.

کار ساخت خانه بر روی زمین همچنان ادامه دارد و بعد از مدتها دوری، از دیروز به عشق آقا امام حسین علیه السلام آمده ام و الان تهران هستم. بنا داشتم وقتی آمدم و فرصتی دست داد، درباره ی این مدتی که نبودم برایتان بنویسم، اما هوای دلم بدجور بارانیست و ذکر مداومم این شده که" با همه ی روی سیاهم - با همه ی بار گناهم - میدونم بدم آقاجون – اما جز تو من پناه ندارم " 

 همه ی عمر عزادار توییم حسین جان

نمی دانم چرا حس می کنم، مولا و سرور و آقای ما با این همه سیاهپوش و عزادارانش، این روزها و میان همه ی همهمه ها تنهاست و ندای ابدی و پاینده ی " هل من ناصر ینصرنی " او به گوش کسی نمی رسد؟!

وقتی دلتان شکست، به یاد شهدا باشید.

مرا هم که روسیاه دو عالمم دعا کنید.

نظرات 18 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 12:40 http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب ستاریان
اومدم یه سر بزنم ببینم اینجا دنیا دست کیه !!!
ولی دیدم صاحبخانه تشریف ندارن و جهت عملیات خانه سازی همچنان مشغول میباشند !
انشاالله همه چی به خیر و خوشی تمام شه و خیال شما هم راحت.
هر زمان فرصت کردین، یه سری بزنین و خبر سلامتیتون رو بدین ..
ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشین در کنار خانواده محترم ..
روزتون خوش

مریم دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 21:54

سلام
یک سال قاصدک تو ماه محرم یک پست در باره ی عاشورا زد و بعد دِ برو که رفتی !
اربعین آمد و رفت اما قاصدک پست جدید نزد
روزها گذشت و عید پشت سر عید آمد
اگه بدونید چقدر برای من سخت بود که تو پستی که مال عزاست اعیاد رو تبریک بگم !
منظور ؟ هیچی ! همینجوری خواستم اختلاط کنم !
اما عجب عکسی برای این پست انتخاب کردید من هر وقت می بینمش یاد این قسمت از ترانه ابی می افتم :
اینقدر بزرگه تنهایی این مرد
که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد

همطاف یلنیز یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 07:59 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.

گویا قرار شد تا دوباره نرفتین سر زمین، از ماجراهای ازدواجتان بنویسید

ستاره شنبه 1 آذر 1393 ساعت 19:59

سلام جناب آقاى ستاریان
رسیدن به خیر، به وبلاگها که سر مى زدم، متوجه حضورتون شدم، گفتم خدمت برسم و خسته نباشید بگم.
همیشه برقرار باشید که گرمى حضورتون کاملأ مشهوده

فروزدین جمعه 30 آبان 1393 ساعت 22:52 http://ashteroh.mihanblog.com/

التماس ِدعا آقای ِستاریان

بزرگ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 16:24

سلام داداش خوب و بزرگوارم
ما بیشتر التماس دعا داریم در این وادی مثل ما و شما مثل مسافر پیر و پا برهنه و یکه سوار تازه نفس است

سلام داداش بزرگ
آقا اگر بدونی با این کامنت من به چه حال و روزی افتادم دیگه اینطوری برام نمی نویسی.
قربانت که هستی و اومدی

ناهید سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 11:52

سلاااااااام داداش خوبم
رسیدن بخیرررر
خوشحالم که حضور دارین
از خدا می خوام که همیشه سلامت و تندرست باشین

خرمگس شنبه 17 آبان 1393 ساعت 10:50

سلام
بعد از عرض تسلیت:
انشاء الله خداوند کارهایتان را درست کند.

مریم جمعه 16 آبان 1393 ساعت 08:33

سلام
خدا پشت و پناهتون باشه
ان شاءالله خونه به سرعت برق و باد ساخته می شه و شما خیلی زود برمی گردید هر چند من یکی دقیقا نمی دونم موطن اصلی شما کجاست اون خونه یا خونه ی تهران ؟!

ستاریان جمعه 16 آبان 1393 ساعت 00:13

سلام به شما دوستان حاضر و غایب!
هر چه سعی کردم این چند روزی که تهران هستم به زندگی وبلاگی هم برسم نشد! فردا صبح ساعت ۴ با قطار عزم برگشت دارم. کارها مطابق میلم و طبق برنامه پیش نمی رود. نمی خواهم با گفتن جزئیاتش اذهان شما را مشغول به گرفتاری ها و مشکلات خود کنم. اینبار که میروم تا کار خانه تمام نشود بر نمی گردم و معلوم نیست که کی تمام میشود!
اگر عمری بود با توکل و امید به یاری خدا دفعه ی بعد با خبرهای خوب برمی گردم
به یادتان هستم و پیشاپیش به خاطر بستن دوباره ی کامنت از همگی عذرخواهی می کنم. همه ی شما رو به خدای بزرگ می سپارم

همطاف یلنیز چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 22:43 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
چه تصویری! تنهایی و دلتنگی سفید ^_^
منم مثل سایر دوستان نخست آرزو می کنم کارها برایتان همچنان روبراه باشد و بزودی ساختمان هم برپا
و بعد خوشا به حال دل بارانی تان مرا هم یاد کنید. دعاگویتان هستم

ستاره سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 23:00

سلام جناب آقاى ستاریان
خسته نباشید،ایام سوگوارى امام حسین و یارانش رو به شما تسلیت مى گم،
من بارها این سؤالو مخصوصأ در این ایام از خودم پرسیدم که اگر در زمان امام حسین و واقعه عاشورا بودم آیا به امام مى پیوستم یا از کوفیان بودم!؟
امام حسین(ع)فرمودنده اند:اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.....آیا من آزاده ام؟
شما که همیشه سربلندید، خوشا به حالتان
اى خنک آن جان و دل کو رهد از آب و گل. گر چه در این آب و گل دستگه کیمیاست

امیدوارم که روند ساخت خونه با وجود سرماى پاییزى خوب پیش بره . منتظر خبرهاى خوب از پیشرفت کار هستیم.دعا مى کنم براى سلامتى و موفقیت تون

مهرداد سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 20:20

سلام رسیدن بخیر و خداقوت
خوشا به حال دلی که برای عشق ، بارانی باشه
و در چنین روزی قطعا انسانهایی که دلشون پاکه و نورانی از عشق ،حس شرمندگی رو با خودشون دارند که چرا نبودند و یارانی نکردند ...

خوشحالم که هستید

ناهید سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 04:02

سلاااااام داداش خوبم
رسیدن بخیر
ایام عزاداری را به شما تسلیت میگم

داداش عزیز خدارو شکر که کار ساختن خونه همجنان ادامه داره ، بهتون خسته نباشید میگم و از خدا می خوام که همیشه سلامت و پر توان و پر انرژی باشین

حس و حالتان را در این روزها به خوبی درک می کنم ، بله حسین تنهاست ، تنهاتر از همیشه ... اما خوشا به سعادت شما که در میان قبیله ی عاشقان حسین (ع) همیشه سربلند هستین ، التماس دعا


تا که دنیا دنیاست ، کوفه انگشت نماست
فهم عاشورایی ، سهم ما از دنیاست
در هواداری او ، یاعلی باید گفت
این زمانی که زمین ، زینبستان صداست ...

فریبا دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 22:28 http://faribae.blogfa.com/

سلام مجدد خدمت شما
ط ن ب دوم !!!
فکر کنم پا قدم خودم بود که شما بلافاصله آپ کردین
امشب در مراسم سوگوازی کلی به یاد شما و دیگر دوستان بودم ..
شما هم ما رو از دعای خیر خود بی نصیب نذارین ..
عصر بود که براتون کامنت گذاشتم!! و حالا هم دوباره !
امیدوارم زود به زود ببینیمتون
در ساخت خونه و تدارکات اولیه باغ موفق باشین ..
مراقب خودتون باشین ..
شبتون خوش

مریم دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 18:31

سلام
خوبید ؟
رسیدن بخیر ...خسته نباشید
منم این ایام رو به شما تسلیت می گم .
شما با این حالی که دارید قطعا دعاهاتون به اجابت نزدیکتره ، پس شما ما رو دعا کنید .

آتش دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 16:52 http://dideno.blogsky.com

داداش روسیاهی مال لشکر یزیده
شما چرا از این حرفها می زنید
امیدوارم این ایام درتهران چنان که میخواهید
از مجالس استفاده کنید .
امید که سروروسالار شهیدان نظرلطفی ی هم به ما کند

آتش دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 16:50 http://dideno.blogsky.com

به به . سلام و صد سلام
رسیدن به خیر
و البته ط ن ب
فعلاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد