سلام

سلام 

این بار به جای بسم الله الرحمن الرحیم، نوشتم سلام، سلام هم نام خداست و چه نیکو نامی دارد این خدایی که ما را در رسیدن به هم و در ابتدای کلام، توصیه بر سلام کرده.  

سلام به تک تک شما دوستان بسیار عزیزم که لطفتان همیشه شامل حالم بوده و مرا از یاد نبردید و با کامنتهای پر از مهر و محبت خودتان، در روزهای سخت و پر مشغله، یاد کردید.  

باور کنید وقتیکه مجال و فرصتی بهم دست می داد تا به سرعت به این خانه بیایم و کامنتها را به فوریت تایید کنم و بروم پی کارهایی که انگار تمامی نداشت. دچار حسی مرکب و متضاد از غصه و شادی می شدم. از دوری ارتباط غصه می خوردم و از دیدن نام نازنین ِتک تک شما، که از وجود و حضور سالم شما خبر میداد، محظوظ می شدم.  

با تاخیر آمده ام و عذرتقصیر بابت آن دارم که امیدوارم با بزرگواری ببخشید. اینترنت پرسرعتم وصل شد و حرفهای زیادی برای گفتن دارم. اما فعلا می خواستم فقط سلام کنم و این سلام رو تکرار کنم و تا شاید با سلامی مکرر در مکرر جبران مافات کرده و پاسخی شایسته و درخور، به سلام های شما داده باشم.  

هر چند معلوم نیست که تا کی باشم اما فعلا چون می نویسم پس هستم لابد!

ان شاءالله که همیشه زیر سایه ی توجهات حضرت حق باشید و همچنان در همیشه ی ایام سر زنده و شاداب بمانید. هزاران گل تقدیم به شما دوستان گلم

نظرات 38 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:11

آجی کوثرم بله این همون گنجشکه
ولی چهار سال پیش من اینو گذاشتم

مهرداد سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:09

عرض سلام و ارادت به شکل خیلی خفن انگیزناک

ناهید سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 21:01

سلام داداش خوبم
احساس می کنم بشدت مشغول کار و فعالیت هستین ، خدا بهتون همیشه برکت و سلامتی بده
داداش عزیز برای اینکه حضورتون رو همواره درک کنیم ، حاضریم که دلتنگی مون رو حتی با نوشته های قطره چکانی شما رفع کنیم ، پس لطفا بیایین و قطره ای بنویسین

کوثر سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 11:33

سلام عمو
منم با مریم جون موافقم
کجایین شما؟؟

مریم دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 22:02

نه دیگه ! واقعا دههههههههههههههه لازم شدید شما که می خواستید یک سک سک کنید و برید چرا نوشتید ای دی اس ال گرفتم و حرفهای زیادی برای گفتن دارم و ....؟

ستاره دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 13:22

سلام
خوش آمدید جناب ستاریان و خسته نباشید از کارو تلاش.
ممنون که باعث خوشحالى همه شدید

مریم دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 08:24

سلام سلام صد تا سلام
خوب و خوش و سلامتید ؟

محمد مهدی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 06:58 http://1sobhe14.persianblog.ir

سلام
عرض سلام و بارهاا سلام بر سلامتی دوست و شریک بزرگوار
انشاالله از این ب بعد در خدمتیم و بهره خواهیم برد.
خیلی گلی

فروردین دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 00:42 http://ashteroh.mihanblog.com/

سلام
یه سری توضیحات درباره‌ی نظری که توی وبلاگم نوشته ودین، نوشتم
(نیچه ووو)

ارادت

فریبا دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 00:05 http://faribae.blogfa.com

سلام و صد سلام
خوشحالم که برگشتین و امیدوارم موندنتون پایدار باشه و دوباره دوستان رو تنها نذارین ..
و اما آیا در مورد مشکل مغازه به نتیجه مطلوب رسیدین ؟
ان شاالله همیشه بهترینها براتون باشه و سلامت باشین در کنار خانواده
شبتون خوش

کوثر یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 11:06

آتشنگ؟؟؟؟
چه با مزه
سلام بر عمو مصفی جان
سلام عمو آتشنگ عزیز

اصلا به تعداد روزهای نبودنتان سلاااااااااااااااااااااااااااام

آتـشـنگ یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 01:36 http://dideno.blogsky.com

علیک سلام و درود های بسیار بر داداش مصطفی عزیز
همیشه خوش خبر باشید . ناز قلمتان و قربان قدمتان
امیدوارم با این اینترنت پرسرعت دیگه بعد از این بیشتر درخدمتتان
باشیم . و هر روز به سلامتی دوستان و به جهت عرض سلام
خدمت برسیم . حالا بفرمایید کی قراره اولین سری محصولات
داداش مصطفی وارد بازار بشه ؟ ما تبلیغات را شروع کنیم ؟
البته سلام شما که مطمئناً بی طمع بود اما
در علیک ما طمع های بسیاریست .

کوثر شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 14:05

میبینم که داداش مهردادم شده یه گنجشک کوچولو ورو شاخه نشسته؟؟؟!!!
مهرداد این همون گنجشک هدر قالب زمستونی من نیست؟؟

سلام عموووووووووووووووووووووو
چیه خب؟؟؟
دلم میخواد هییییییییییییییییییی بیام اینجا سلام کنم

رویا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:21 http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

سلام به عمو جان ستاریان همه ی ما ..خوشحالم که نت دارین .. ایشالا خدا نصیب ما هم بکنه این نعمت پر سرعت رو به زودی . خوبین؟

سید نورالدین شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 00:59

سلام
خیلی خوشحالم که برگشتی تا بعد

کوثر شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 00:04

سلام عمو

مهرداد جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 13:09

سلام آقا مصطفی
خوشحالم که برگشتین
من که خودم توی کمای وبلاگی بودم این مدت ولی دوستان خیلی چشم به راهتون بودن

کوثر جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 10:31

تایژی چیه؟؟؟
تایپی!!!!!

کوثر جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 10:31

اشتبا تایژی بوداااااااااااااااا
در کامنت قبلی میخواستم بنویسم ۱۹


دودورودودو
تو وبلاگ عمه جان وعمو جانم بیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شدم
یوهوووووووووو

کوثر جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 10:29

۱۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد