مرخصی

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام به همه ی شما دوستان عزیز  

از موعد اتمام قرارداد مغازه ۲۵ روز مانده و با صاحب ملک برای تمدید قرارداد بتوافق نرسیدیم و فعلا که قرار شده مغازه را خالی کنم. در این ۲۵ روز باقیمانده، باید همه اجناس را جمع بکنم و دنبال مغازه هم بگردم و اگر مغازه ی تازه ای پیدا کردم به آنجا نقل مکان کنم و اگر نه باید شغل عوض کنم! در نتیجه باید کل اجناس مغازه را با فوریت، رد کنم تا مغازه را سرموعد تحویل بدهم! فعلا هیچ چیز برایم معلوم نیست و در بلاتکلیفی بدی هستم. شاید ظرف چند روز آینده نظر صاحب ملک عوض شد و همینجا ماندم. اما فعلا که کلی فکر و خیال و کاررررر دارم.
امروز کامنت را بسته بودم و الان این را نوشتم که دلیل غیبتم معلوم باشد و بدانید که چه شده و نگرانم نباشید. خلاصه اینکه این مرخصی اجباری و از روی اکراه است. چند روز و یا شاید چند هفته نباشم. پس با عذرخواهی از دوستانی که کامنتشان بی جواب ماند و از همه ی شما به خاطر همه ی محبتهایتان ممنونم، همگی را به خدای بزرگ میسپارم و دعاگویتان هستم

نظرات 75 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 08:36

سلام سلام صد تا سلام
هزار و سیصد تا سلام
فکر کردم پست جدید زدید ! تاختی آمدم برای شکار ط.ن.ب
خیلی خوشحالم که برگشتید ، دوباره دنیامون رنگی شد

مریم چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 20:52

بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند
پر از حس های خوبند
پر از حرف های نگفته اند
چه هستند .. هستند
و چه نیستند .. هستند
یادشان . خاطرشان . حس های خوبشان
آدمها .. بعضی هایشان .. سکوتشان هم پر از حرف هست
پـر از مرهم به هر زخم است !

بیژن جلالی

سلام

خُــــلدِستان چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 18:29 http://sorodehay-tarighat.blogfa.com/

[گل]

توکلتُ علی الله
[گل]

واحه سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 10:36

سلام عمو مصطفی
ایام به کام
خوبید؟

ناهید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 20:38

سلام داداش خوبم
عیدتون مبارک
امیدوارم که حالتون خوب باشه و دیگه تصمیم بگیرین که به دوستاتون سر بزنین و با نوشته های خوبتون ما رو مستفیض کنین

فروردین پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 16:50 http://ashteroh.mihanblog.com/

ایشالا که یه جای ِخوب پیدا می‌کنین

شاد باشین و موفق

ابهر.زنجان یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 02:23 http://ensanvaensaniyat.blogfa.com/

پیروزمند باشی هم وطن امیدوارم که جای خوبی رو پیدا کنی

ـــد عـا صـی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 15:57 http://farsiblog.mihanblog.com

سلام علیکم.
عزیز برادر ، با توجه به محتویات ارزنده-ی وبلاگتان ، فکر میکنم ارسال نظر چند خطی شما راجع به مطلب ذیل که خود این عـبـــد عـا صـی نگاشته ، انگیزه-ی مرا در نگارش مطالبی از این قبیل ، تقویت خواهد کرد :
" این کـثـــآفـتـــآ از کـجـــآ مـیـــآن؟! " " http://farsiblog.mihanblog.com " .
از همکاری صمیمانه شما سپاسگزارم.
مؤیـــد وُ مـنـصـــور بــاشـیـــد ،
عـبـــد عـا صـی.

مریم جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 20:25

سلام
کاش لااقل یک بار به اینجا سر می زدید و تارعنکبوت زدایی می کردید

فریبا پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 23:26 http://faribae.blogfa.com/

سلام مجدد خدمت شما
امروز دقیقآ 2 ماهه از غیبت شما میگذره !
یه خبری از خودتون بدین لطفآ ..
ان شاالله شاد و سلامت باشین در کنار خانواده محترمتون ..
شبتون خوش

ناهید یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 13:34

سلام داداش خوبم
کجایین آخه ؟
دلم براتون تنگ شده داداش عزیز
خواهش می کنم بیایین دیگه

parisa یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 11:31 http://www.mystorybook65.blogfa.com

سلام جالب بود همچنین وب زیبایی داری
به ما هم سر بزنید

کوثر پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 11:02

سلام عموجان
خوبین؟
پس کجایینننننننننننننننننننننن
مرخصی تون تموم شده هاااااااا

مهرداد چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 16:32

سلام. مرخصیتون تموم شده هاااا

فریبا چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 00:18 http://faribae.blogfa.com/

سلام خدمت شما
شما کجایین پس ؟!!
کم کم داره 2 ماه از غیبت شما میگذره هااااا
واسه قرارداد واین حرفا هم، فکر کنم تا به حال همه چی درست شده باشه، ولی همچنان خبری از شما نیست !
یه خبری از خودتون بدین ..
ان شاالله همه چی خوب پیش بره و شما هم در کنار خانواده محترمتون شاد و سلامت باشین ..
شبتون خوش و به امید دیدار

مریم سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 10:49

سلام
روز و روزگارتون خوش
این بار اگه برگردید حتما براتون پلاکارد می زنیم و بازگشت پیروزمندانه تونو جشن می گیریم

واحه چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 10:01

ناهید یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 04:32

سلام داداش خوبم
خوب هستین ؟
جاتون واقعا خالیه ، دلمون براتون تنگ شده داداش جان ،
خواهش می کنم بیایین خب

کوثر شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:06

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عمووووووووووو
بلند گفتم صدا برسه تا تهران
خوبین؟
عمو برگردین دیگه!!!!
من دلم تنگ شده براتون

بانوی سیب جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 03:20

سلام عمو مصطفی عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه و کارها بر وفق مرادتون پیش بره
دلمون براتون تنگ شده اسمان کویر بی شما صفا نداره
زودتر بیایید دیگه دلتنگتون شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد