ایشالا مبارک بادا!

بسم الله الرحمن الرحیم  

برای دخترم چند ماه قبل جشن نامزدی گرفته بودیم و بنا بود اردیبهشت ماه سال بعد جشن عقد بگیریم، اما برای طی کردن مراحل اداری ثبت نام مسکن و جلو انداختن نوبتشان، نیاز به عقد نامه بود پس ناچار شدیم، با عجله مراسم مختصری اینور سال برگزار کنیم و این شد که دیروز جمعه، عقدکنون دخترم بود! 

خدود پنجاه شصت نفر از نزدیکان و بزرگان فامیل که شامل مادربزرگها و تعدادی از خاله ها و دایی ها و عموها و عمه ها از دو طرف فامیل عروس و داماد می شد، توی دفتر ازدواج جمع شدیم و با ایراد خطبه ی عقد دائم، شروع پیوند مشترک این دو را تبریک گفتیم و برای صرف شام به سفره خانه ای در نزدیک محضر، که ظرف همین یکی دو روز و بهمین منظور رززو شده بود رفتیم.  

                    سفره خانه سنتی 

جای شما خالی که مجلس گرم و بسیار شادی شد. دو گروه نوازنده مشغول نوازندگی شدند که جشن کوچک ما را بسیار طربناک کردند. شکل معماری سنتی سفره خانه که با وسایل سنتی آذین شده بود و لباسهای سنتی کارکنان، ما را فارغ از دود و دم و ترافیک و شلوعی این روزهای تهران، به فضاها و مکانهای تاریخی خودمان میبرد. همه از پیر و جوان از این فضا خوششان آمد و من مدام به یاد شما بودم و با گوشی ام و فقط مخصوص شما، تعدادی فیلم گرفتم که از میان انها آهنگ « بادا بادا مبارک بادا، ایشالا مبارک بادا » که از سنتی ترین ملودی ها و آهنگهای فولکلوریک مخصوص جشن عروسی است را که حدود سه دقیقه هم است، آپلود کردم، که می توانید در صورت تمایل از این آدرس ببینید و یا دانلود کنید و خلاصه حالشو ببرید  

به این ترتیب دوست دارم که شما هم با دیدن این فیلم و خواندن این مطلب در شادی ما شریک شوید. امیدوارم که برای دخترم و دامادم آرزوی خوشبختی و سعادت کنید. 

نظرات 35 + ارسال نظر
YAS سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 00:06

salam......
az samime ghalb tabrik migam amo jan
kheyli khoshhal shodam vaghti matlabo khoondam.....
ishallah khooshbakht beshan in do kabootar
barashoon az khoda arezoye saadat mikonam.
chon inja khoondam haminja tabrikamo goftam. bebakhshid dir tabrik goftam taze khooondam...

سلام یاسرجان
تو کجا؟ اینجا کجا؟ مخاطب خاموشی؟!
ممنون و خیلی لطف کردی و ان شاءالله که ما هم بزودی بهت تبریک بگیم
ببینیمت آقا یاسر

حسن پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:40 http://hhamtaii.blogfa.com

به شادی و مبارکی. روزهای بهتر برایشان آرزو می کنم.

سلام
چه عجب از اینطرفها. ممنون حسن جان و قربانت

الهام چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 00:09 http://sarve1390.blogfa.com

سلام.با اندکی تأخیر تبریک میگم.امیدوارم با خودشون برکت و شادی و آرامش رو به زندگی شما و دختر نازنینتون هدیه اورده باشند

سلام
ممنونم از تبریک و دعای خیر شما و آمین

شنگین کلک دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 20:19 http://shang.blogsky.com

درود و شادباش بسیاربسیار زیاد
برایشان بهترین آرزوها را دارم
این روزها ازدواج مخصوصا برای داماد واقعا هنر بزرگی است
ان شاالله که خوشبخت باشند .
درضمن داداش این چیزها معمولاً جوجه دارد .
اگر شما از این رسم ها ندارید ما داریم . و ازهمین حالا
حساب جوجه های ما می شود یک هیچ به نفع من
بعدش هم فکر نکنید جوجه را کی داده و کی گرفته ما
هم می گیریم و هم میدهمی . حالا دیر و زود داره اما
سوخت و سوز نداره اما آنچه فعلا مهم است نگه داشتن
حساب جوجه هاست .

به به! سلام بر داداش شنگ
ان شاءالله و با دعای خیر شما
جوجه داشت به جون خودم و این حرفا!!
اون که به روی چشم، فقط شما بفرما کی و کجا؟

پاینده باد ایران دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 12:12 http://rezanouhi.persianblog.ir

سلام
کد امنیتی رو حذف کردم
البته پرشین بلاگ چند روزه دچار مشکل شده و حتی بعضی از کامنتهایی که برای نمایش تایید می شوند به نمایش در نمی آیند و پشتیبانی پرشین بلاگ هم کمکی نمی تونه بکنه.
ا

سلام و ممنونم
برای رفع این مشکل هم به نظرم اصلا تاییدی بودن کامنت را کلا بردارید

پاینده باد ایران یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 15:03 http://rezanouhi.persianblog.ir

دوست و استار بزرگوار
آقای ستاریان عزیز

مبارک باشد و امیدوارم همیشه در پناه حق شاد سلامت باشید و عروس و داماد جدید هم زندگی سراسر خوشی را با هم آغاز نمایند.

سلام آقا رضای عزیز
آمین به دعای خیر شما

..
از فرصت استفاده کنم و از کامنتدونی شما گله کنم! چند بار آمده ام و کامنتدونی شما کد امنیتی نمی دهد تا کامنت بگذارم! نمی شود مثل دوستان دیگرم کاری کنید که این کد امنیتی را نخواهد؟!

جوینده یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 13:45


در ضمن حیفه از خبر خونه دار شدن این زوج جوان بگذریم .. به گمانم در این وانفسای وضعیت خونه ... اهمیت این خبر کمتر از اهمیت اصل خبر نباشه !! خیلی خوشحال شدم بابت خونه دار شدنشون ... و این خوشحالی رو فقط کسانی که در آغاز زندگی مشترک مستاجری رو تجربه کردن درک می کنن ... بنابراین یک تبریک ویژه هم بابت این موضوع عرض می کنم

بله امروز رفتند و برای مسکن مهر ثبت نام کردند. تا ببینیم برای زمان ازدواجشان حاضر می شود یا نه؟ ان شاءالله که خلف وعده نشود و اول زندگی طعم مستاجری را نکشند.

جوینده یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 13:41

سلام و ادب و ارادت

خبری بهتر ازین نمی تونست این روزهای غبارگرفته رو روشن کنه ... بی نهایت خوشحالم برای شما و خانواده محترم تون ... تا باشه شادی حاصل از پیوند باشه ... از طرف من خدمت خانم مهندس هم تبریک بگید ... برای ایشون و همسرشون بهترینها رو از خدا میخوام ...

گل هم که نداره بلاگ اسکای شما ... قلب میذارم تقدیم به نوعروستون

عرض سلام و احترام

تبریک نوعروس به یک عروس هم خودش یک دنیا می ارزه ها!
ممنونم و ببخشید که گل بلاگفایی نداریم
من هم آرزوی خوشبختی و سعادت در کنار حضرت یار برایتان دارم

پرستو یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 13:08

سلام
بادا بادا مبارک بادا
ایشالله مبارک بادا

مبارکه قربان . ان شاءالله که خوشبخت دو عالم بشن . ان شاءالله که 120 سال در کنار هم و خانواده های محترمشون، ایام به کامشون باشه و همیشه از شهد شیرینِ خوشی و شادی و سلامتی و آرامش بنوشن .

سلام
ممنون پرستو خانوم از لطف و محبت شما و آمین به دعای خیر شما

مریم یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 11:54

آقای ستاریان من دیشب ترانه ی بادا بادا مبارک بادا رو دانلود کردم اما نمی دونم کجا رفته که هر چی از صبح می گردم و می جورم پیداش نمی کنم

بگردید ببینید کجا رفته خب؟ یک وقت دست نااهل نیفته فیلم عروسی

مریم یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 11:52

سلام
به به ! سفره خانه ی سنتی و دو گروه نوازنده و سوپ و میز اردور و یا پیش غذا که توی فیلم معلومه، شامل سالادماکارونی، سالادالویه، سالاد کاهو، سالاد شیرازی، و بورانی ماست، زیتون پرورده، ترشی لبو و چند تا چیز دیگه و غذای اصلی هم برنج و کباب سلطانی با جوجه
مجددا به به !
آقای ستاریان من فکر می کردم آقای سامع بزرگ بورژواست حالا نگو که شریکشون که شما باشید هم دست کمی از خودشون ندارند خدا زیاد کنه
نوشتید که عروس و داماد هم به اینجا سر می زنند پس با اجازه ی شما من یک سلام و عرض ادب سفارشی خدمتشون داشته باشم..مبارک باشه ببم جانها ما از ته دل برای خوشبختی تون دعا می کنیم

سلام
خب از قدیم گفته اند مهمون اگر کم باشه میشه جلوش گاو کشت سیصد نفر مهمونی جشن اردیبهشت شده بود شصت نفر ببم جان
دو گروه نوازنده هم برنامه ی روزانه و روتین سفره خونه است
گوشتون رو بیارید جلو!! بابا آقای سامع چک ماشین هفت میلیاردی می کشه

ممنون از لطف و محبت شما و پیغام شما رو حتما بهشون نشون میدم

سینا برادران یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 11:35 http://zehnenaghes.blogfa.com

انشاء الله به مبارکی و میمنت و شادی. بسیار مشعوف شدم از این جشن و شادی. الهی همیشه شاد باشید. الهی که دختر و دامادتان هم به پای هم پیر شند و دو قلو قلو براتون نوه بیارند. خیلی خوشحال شدم. الحمد لله. تو این وانفسا خبرهای شاد آدمو را به شدت به هیجان میاره.

سلام
ممنون و می خواستم بنویسم آمین اما دوقلو دوقلو نوه؟!!!!

آراس یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:34 http://kakaras.blogfa.com/

سلام
به جان خودم این بهترین خبری بود که شنیدم امروز
واقعا خوشحالم وامیدوارم به لطف خداوند منان ودر زیر سایه شما خوشبخت کامران وشادکام باشند
تبریک ما را بپذیرید
شرمنده آخر ساله ومن سرم شلوغه امیدوارم مرا به بزرگواری خودتان ببخشید

سلام بر کاک آراس
از لطف قبله ی عالم ممنونم و از اینکه در این حال و روز پر مشغله یادی هم از ما کرده و می کنید ممنونم و دعای خیر شما رو فقط آمین می گویم
شرمنده دشمنت عزیز. به کارت برس که میدونم سرت شلوغه

کوثر یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:27

اینقدر روزهای شاد وغمگین کنار دوستانم داشتم که بارها به گلچین بودنشون بیشتر ایمان آوردم
وقتی کنارم هستند ودر غم وشادی من شریک
اینقدر که از دوستان نزدیک حقیقی ترند
این نوشته ی شما در دفتر وبلاگتون بیادگار میمونه.مثل زمانهایی که غمها وشادیهای دیگه مون مینوشتیم ومینویسیم
لذت بخش تره وقتی دفتر خاطرات آرشیو وورق میزنین ویادگاریهایی میبینیم که لبخند رو به اعماق قلبمون هدیه میکنه

بله حقیقتا همینطوره
گاهی که خسته میشم و به تعطیلی وبلاگ فکر می کنم می بینم که دل کندن از وبلاگ فقط به خاطر شما دوستان یکرنگی که پیدا کردم خیلی خیلی برام سخته.
هر دوباری که وبلاگم فیلتر و مسدود شد بیش از هر چیز نوشته ها و کامنتهای از دست رفته برایم دردناک بود. امیدوارم که همگی و در همه ایام شاد باشید

کوثر یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:24

چرا شرمندگی؟؟
ارزش دوستی به کنار هم بودنه غم وشادی فرقی نداره
مهم اینه که حس کنیم حتی وقتی حضور هم نداریم کسانی هستند که صادقانه دوستمون دارن وبیادمونن
زندگی با همین حسهای کوچیک اما بزرگ زیباتره

این ابراز محبت صمیمانه و مشفقانه مرا شرمنده می کنه
ارزش دوستی ها توی شادی ها و غمها به دست میاد و من در هر دوی این حالاتم شماها رو کنار خودم دیده ام و به همین خاطر از همگی شما ممنونم

کوثر یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:08

وهمه ی این تبرکات به بیستمی من ختم شد
از راه دور که نمیشه کادو داد منم این بیستمی به پدر عروس خانم تقدیم میکنم که هم بدونن چقدر عزیزن هم بدونن کوثر چقدر دست ودلبازه

دیگه این بیستمی جای تبریک گفتن داره

ممنون و خیلی هم ممنون. از اینکه شما و بقیه ی دوستانم این همه به من و خانواده ام لطف دارید هم خوشحالم و هم شرمنده میشم

کوثر یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:07

خب شعر نمیتونم بذارم قلب قلبی که میتونم بذارم




بازم تبریکککککککککک

ممنون و من هم هوارتا گل بلاگفایی تقدیم شما می کنم

کوثر یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:05

دختر عموجان لپتو بیارجلووووووو(بوسسسسسس)
مبارکت باشه عزیز دلم

دیشب مطلب و کامنت شماها رو نشون هر دو دادم و کلی خندیدند و کیف کردند و تشکر کردند
این کامنت شما رو هم نشون دخترم میدم. اما موندم لپ این تازه عروس از اینجا تا اصفهان کشششششششششش بیاد چه شکلی میشه؟

کوثر یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:04

سلام عموجان صبحتون بخیر
عقدکنون عموزاده بوده اونوقت من ودعوت نکردین که بشیم شصت ویه نفر؟؟؟
به مبارکی ودل خوش
تبریک میگم

سلام خاله کوثر عزیز
این پست برگ سبزی است تحفه ی درویش / بیچاره چه کند ندارد بیش
ممنون از لطف و مجبت و تبریک شما

محمد مهدی یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 07:28 http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
صبح بخیر
چه خوب جشن و شادی و بزن و بکوبهمه از تبریک و زندگی و شادی و سلامتی بگند تا غم و غصه و گریه عزا و ماتم.
خدا روشکر خدا اقای ستاریان همیشه سرگرم مراسم شادی باشید. ان شاا...

سلام و صبح شما هم به خیر
یاد " صبح به خیر ایران " گفتن " واحدی " افتادم
بله بهانه برای شاد بودن کم شده و بیشتر وبلاگها دارند از درد و غم و غصه می نویسند
خدا کنه که بهانه های شادی ملت روز به روز بیشتر بشه ان شاءالله
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد